XJR 1200/1300

lyma

New member
Kao prvo pozdrav svima,tek sam se prikljucio forumu gdje sam i nasao bezbroj tema.
Pa da ne duljim...
xjr vozim tek nekih 7 000 km i to  taj motor koji sam uvjek zelio.
E sad posto pri vecim brzinama u zavojima motor pocne˝plesat˝,ne znam jesam li se dobro izrazio ali tko vozi xjr znat ce o cemu govorim.
Motor je 2001 g.sto znaci da nije ohlins na njemu  i da li bi ohlins uopce pomogao?
Da li bi pomogao i amortizer volana?
A mozda i treba uzeti u obzir i da su ovdje u Dubrovniku i okolici ceste jedne od najgorih u Hrvatskoj.
Ako netko ima iskustva u vezi ovega pomoc bi mi dobro dosla.
 
pa jel si prvi vlasnik motora... mozda je padano s motora pa je i malo rama dobila pa plese ili je i guma ak si napravil vise od 7000km pa ti je na plastiki...uspud se i predstavi  http://www.motori.hr/forum/index.php/board,10.0.html      (y)
 
Mislim da smo imali vec skoro isti problem.

Probaj napumpati gume na odgovarajuci tlak i to je to (y)

P.S. Ako kojim slucajem imas kofer, moze biti i to
 
drugi sam vlasnik,kupio sam motor bez i jedne ogrebotine u super savrsenom stanju covjek je bio iskren i vjerujem mu i dan danas kad je rekao da nije nikad pao s njega,tako da cu tu mogucnost izbacit.Nije to nesto previse strasno ali kako sam pricao sa par ljudi koji su vozili isti motor rekli su istu stvar pa pretpostavljam da je to tvornicki tako samo me zanima moze li se ikako poboljsat  8)
 
Ma kakvi dečko nema ti tu spasa , moraš promjenit motor za GSX 1400 , kao ja  :LOL:
(malo zeke ne škodi)

Vidi kaj je s gumama , dali ih je bivši vlasnik izraubao po sredini crtajuči krugove , to puno smeta na mom (moral sam ih brzo promjeniti)
Vidi kakav je tlak u njima .
Pokušaj sa poštelavanjem cijelog ovjesa na malo tvrđe .

Kad to provjeriš ohlinsi su najskuplje rješenje ako ove banalnije stvari ne pomognu.
 
Prednji kraj ili zadnji ti plese?
Kako ti je ovjes podesen?

Nebi se slozio da su ceste lose...
 
linza said:
Nebi se slozio da su ceste lose...

ni ja...
lyma, nisi napisao koliko motor ukupno ima kilometara.
za gume su ti dobro rekli, meni je tako djelovao michelin pilot power, katastrofa od zivcanosti. medjutim, isto ti se dogodi ako su potrosene, ili slabo napumpane.
i ovo sto linza kaze, KAKO ti plese?
 
imao sam 3 xjr mucio muku na sva 3,predni kraj mi je treperio na 60 kad pustis ruke sa volana na toj brzini imas feeling da ce ti se motor raspasti koliko trese prednji kraj,taj problem sam rijesio ugradnjom amortizera volana navodno nije pogoden kut vilice i zato trese,a i jos jedna stvar prednji kraj tj. vilice na tom motoru su jako lose tj mekane i to isto moze biti uzrok problemu.Kasnije sam promjenio vilice stavio USD ali je opet taj problem ostao, ne toliko jako izrazen ali postajan ali skroz je nestao ugradnjom amortizera volana.

Što se tice zadnjeg kraja pokusaj zategnuti amortizer malo 1-2 klika i provjeri static sag(slobodan hod amortizera dozvoljen je cca 1-1,5cm),stavis motor u uspravnom položaju da ga netko drzi i lagano dignes zadnji kraj,vidis hod amortizera  mora ga imati u toj mjeri, ako ga nema prezategnut je ako je vise od toga otpusten je previse,uzmi metar vidi koliko je udaljenost od tla u normalnom i nakon toga ponovi postupak kad dignes zadnji kraj,taj hod mora biti 1-1,5 cm max.

Treca stvar ti moze biti kufer,meni je poceo treperiti nakon 170 km/h ali kad sam solo na motoru a u paru nisam imao taj problem ali to je zbog turbolencija i to je normalna stvar.

Četvrta stvar tlak u gumama,provjeri i normalno istrosenost jer kod xjr dok su gume nove sve je ok ali nakon 3-3500 km pocinju čudni simptomi. :misli: :misli:

 
trese volan? provjeri jeli zavidana centralna vida volana (ne previše jer i to može trest )trese poviše 100km
ako trese pri 40 - 50 km može bit guma 
a amortizer volana je dobra stvar ( ako nije problem 300 eu) (y)
ugodna ti vožnja na najboljem motoru na svitu :LOL: :rotor:
 
lyma said:
Kao prvo pozdrav svima,tek sam se prikljucio forumu gdje sam i nasao bezbroj tema.
Pa da ne duljim...
xjr vozim tek nekih 7 000 km i to  taj motor koji sam uvjek zelio.
E sad posto pri vecim brzinama u zavojima motor pocne˝plesat˝,ne znam jesam li se dobro izrazio ali tko vozi xjr znat ce o cemu govorim.
Motor je 2001 g.sto znaci da nije ohlins na njemu  i da li bi ohlins uopce pomogao?
Da li bi pomogao i amortizer volana?
A mozda i treba uzeti u obzir i da su ovdje u Dubrovniku i okolici ceste jedne od najgorih u Hrvatskoj.
Ako netko ima iskustva u vezi ovega pomoc bi mi dobro dosla.
plesanje motora može biti povezano s neadekvatno napumpanim gumama, kao i lošim gumama, ali ponajviše to je stvar ovjesa. Amortizer volana isto utječe, ali kod extremnijih vožnji. Često nije ni ponata da je ovjes stegnut, jer dobar ovjes čini motor mirnim i kad je raspušten. Pretvrd ovjes također izaziva nemir motora jer ne može pratiti neravnine na cesti - odskače. Isto i kod premekanog - ne vraća se dovoljno brzo u početni položaj i guma opet ostaje u zraku. Mislim da je jako važno naći kompromis za ceste na kojima se najviše voziš ako ti je ovjes podesiv. Mislim da amortizeru treba dati da propada zadovoljavajuće mekano, ali i da se nešto sporije vraća - to ga umiruje, ali ne presporo jer onda, kao što sam već rekao  - ovjes ne vraća, na recimo nekoj kvrgi na cesti, kotač dovoljno brzo nazad. Moj je savjet da raspustiš ovjes i polako ga stežeš, dok ne dođeš do što mirnijeg motora. Kad vidiš da si prekardašio - vrati klikove malo nazad. Uz to sve bi dodao da mirnoća motora kroz zavoj jako ovisi i o samom vozaču koji mora biti opušten, ne drven i sjediti na pravom mjestu na sicu. Probaj se malo više  opustiti -ako je to što ti se događa dok brže ideš kroz zavoje - pa vidi ima li napretka. No treba imati i na umu da zbog svega nabrojanog svaki motor i nije kao rođen za zavoje. xj 1300 nije lak motor, kao što ni nema mali međuosovniski razmak, a ako mu ni ovjes nije neki od renomiranijih, možda je nešto lakša vožnja ponajbolji odgovor na nemirno srce vozača.  (y) (y) (y)
 
miro said:
No treba imati i na umu da zbog svega nabrojanog svaki motor i nije kao rođen za zavoje. xj 1300 nije lak motor, kao što ni nema mali međuosovniski razmak, a ako mu ni ovjes nije neki od renomiranijih, možda je nešto lakša vožnja ponajbolji odgovor na nemirno srce vozača.  (y) (y) (y)

sve stoji sto si nabrojao, samo je meni isto malo cudno da mu tak jako plese kak prica  :? mislim, meni je na pocetku sa skroz serijskim ovjesom jedna od najboljih stvari na tom motoru bila da prolazi kroz zavoje ko po tracnicama. ono, ma kako sjebes polozaj i premjestas se po njemu, krme kad jednom uzme putanju ne mrda :) 
i to sam bas na cestama oko dubrovnika najvise isprobavala i najbolje se mogla vozit.
nekak imam feeling da je nekaj drugo u pitanju, mada kao sto rekoh,slazem se sa svim napisanim.  :)
 
Isti simptomi...
Netaknut motor, kao i Tea nove michelin pilot power (drzanje besprijekorno  (y)) a motor se "rita" (prednji kraj, izbio bi volan iz ruku!)
Tada sam otisao do grigica i stavio 30% tvrđe linearne opruge i gusce ulje...
Motor puno ljepse i mirnije (ali ne besprijekorno) lezi u BRZIM, DUGIM (autoput, 150-170 no frx), no "gradski" zavoji (80-110) zahtjevaju jako cvrsto drzanje volana.
Napomena: Guma ne skace po cesti, samo trese volan lijevo desno!
Navedeni primjeri su kulturna voznja, nikakvo GP naginjanje, proklizavanja i borba sa silama fizike.
I naravno odgovarajuci tlak u gumama, odgovarajuci viskozitet ulja motora, cista kaciga i vizir, obrijana brada, kratki nokti, ulastene cizme, novi filter zraka, nova zarulja stopa... :mrgreen:

I dalje se ponasa slicno. Spora i lezerna voznja nema mrdanja, debela kao da je na tracnicama, ali brzo forsiranje zavoja, pogotovo kad se jako dodaje gas u zavojima, kad prednja guma gubi kontakt sa podlogom prestrasno! Rijesenje se samo namece:

Po povratku sa broda je u planu, na prvom mjestu, amortizer volana jer ja vise nemam zivaca boriti se sa "debelom"... Zadnji ovjes je sasvim OK...
 
Gnjus said:
Isti simptomi...
Netaknut motor, kao i Tea nove michelin pilot power (drzanje besprijekorno  (y)) a motor se "rita" (prednji kraj, izbio bi volan iz ruku!)
Tada sam otisao do grigica i stavio 30% tvrđe linearne opruge i gusce ulje...
Motor puno ljepse i mirnije (ali ne besprijekorno) lezi u BRZIM, DUGIM (autoput, 150-170 no frx), no "gradski" zavoji (80-110) zahtjevaju jako cvrsto drzanje volana.
Napomena: Guma ne skace po cesti, samo trese volan lijevo desno!
Navedeni primjeri su kulturna voznja, nikakvo GP naginjanje, proklizavanja i borba sa silama fizike.
I naravno odgovarajuci tlak u gumama, odgovarajuci viskozitet ulja motora, cista kaciga i vizir, obrijana brada, kratki nokti, ulastene cizme, novi filter zraka, nova zarulja stopa... :mrgreen:

I dalje se ponasa slicno. Spora i lezerna voznja nema mrdanja, debela kao da je na tracnicama, ali brzo forsiranje zavoja, pogotovo kad se jako dodaje gas u zavojima, kad prednja guma gubi kontakt sa podlogom prestrasno! Rijesenje se samo namece:

Po povratku sa broda je u planu, na prvom mjestu, amortizer volana jer ja vise nemam zivaca boriti se sa "debelom"... Zadnji ovjes je sasvim OK...

eeej,pazi pazi, meni je ISTO tak bilo, na kraju je ostalo ili amortizer volana ili probat stavit drugu gumu.
ima negdje na motoplus forumu tema koju sam bas za to pokrenula,probaj nac.
na kraju stavila metzelerke, i NEMA VISE TRZANJA  (y) sve krivim na pilot power, nek su savrsene svima ostalima,meni qrca valjale nisu. svaku uzduznu brazdu na cesti su osjetile i tresle prednji kraj, katastrofa. a prije toga pilot race bile savrsene, nikakvih takvih simptoma.
pilot power ne pase na xjra i niko me vise nemre uvjerit u suprotno.
razmisli o ovome prije neg pljunes lovu na amortizer, ko zna jel bi pomogao na kraju.
 
I onda bu neko pričal kak Taljani niš ne vrede  :jesus: :jesus:
 
za taj motor inace kažu da su prednje vilice za racku ali ipak kad se financije smire je u užem izboru uz još dva modela  :mrgreen:
Znam par ljudi koji su mjenjali vilice prednje na njima ili su stavljali gusce ulje i druge opruge

Inace meni motor je vecinom uvijao kad su bili nepodešeni prednji i zadnji amortizeri tj kad nisu stavljenu optimalno, ljudi se zezaju oko prednjeg ovjesa dok stražnji ne diraju ili obratno
Treba se igrati malo ili za pocetak po školskim pravilima i mjerama uštimati a onda nijansirati
 
@Tea:
Ma i nove gume cemo stavit, i amortizer volana... a imam jednog frenda koji je stavio na xjr (skroz tjuniranog) vilice USD fi 48 od thunderacea + amortizer volana, zadnji ovjes od ohlinsa, gume neke dunlop superskupe... pretvrdo, ali nema nikakvih trzaja...

@GSX1402:
Definitivno debela nije za apsolutno nikakvu vrstu trke... grad, pista, selo, podmorje...

P.S. Iako sam na grobniku gleado grigica sa njegovim "starim" xjr 1200 (nabrijanim doduse), preskace sve: i R i RR i RRR i sve... :misli: (gume? motor? vozac? financije-pad?)
 
nebih imao ništa protiv ovakvog makar me svi prestizali  :mrgreen:
Nešto slicno je od Grigica i Robia iz ST
 
Goran zzz said:
I onda bu neko pričal kak Taljani niš ne vrede  :jesus: :jesus:

nda, zakaj bi se vozio s gustom i bez problema cijelu godinu kad se mozes za pet puta vise para vozit dva dana u godini,a ostalo provest na kavi kraj servisa  :jesus: