XJR 1200/1300

STobulj said:
nebih imao ništa protiv ovakvog makar me svi prestizali  :mrgreen:
Nešto slicno je od Grigica i Robia iz ST

jako dobro, mada koliko ovako izvana vidim Grigicev i od tog tipa iz splita je puno "finije" tj skuplje modificiran.
mada ova kombinacija boja izgleda mrak,prvi put vidim  (y)
 
Pa Ovaj je iz ST slican što se tice boje,mjenjao se ona par puta i zadnje što sam ga vidio je bio bijele boje
Ovaj sa slike ima isto druge karburatore(flat carburetor),vilice,felge samo možda seljacki auspuh  :mrgreen: tj, oni bi da mogu ovdje komentirati možda to rekli  :LOL:
Kao svaki seljo ga ima a ovaj, ovaj je posebno rađen bla,bla.........  :mrgreen:
 
Vozim nakede 20g i  imao sam xjr 1300 2003 sa pozadi ohlinsom.Ista priča kako na njemu tako i na svim drugim nakedima koji imaju visoki volan.Motori plešu i po ravnom iznad 180km/h i to je normalno.Ne pleše motor zbog rame i ovjesa nego zbog tvog položaja,jer na višim brzinama čvrsto se držiš za volan,a vjetar te šora i volan ti zbog toga ide lijevo desno.Kad ste dvojica nasloniš se na vozača i ne držiš čvrsto volan pa ne flaksa.Probaj na 120km/h grčevito držati volan pa ćeš primjetit lelujanje.Navini na 200km/h legni na rezervar,a volan skroz popusti,tek toliko da ga držiš i vidjet češ kako ća se smiriti.Ja sam 10g pokušavao odgonetnuti zašto mi motori flaksaju na velikim brzinam i nitko mi nije znao reći dok nisam sam otkrio.Svi su mi pričali razne priče,ne valja ovo ,ne valja ono,ali vjeruj u ovo i ne ulaži novac u preinake jer ništa nečeš postići.Ako voliš brzu vožnju kupi R motor,on ide ko po špagi.
 
BORISSS said:
Vozim nakede 20g i  imao sam xjr 1300 2003 sa pozadi ohlinsom.Ista priča kako na njemu tako i na svim drugim nakedima koji imaju visoki volan.Motori plešu i po ravnom iznad 180km/h i to je normalno.Ne pleše motor zbog rame i ovjesa nego zbog tvog položaja,jer na višim brzinama čvrsto se držiš za volan,a vjetar te šora i volan ti zbog toga ide lijevo desno.Kad ste dvojica nasloniš se na vozača i ne držiš čvrsto volan pa ne flaksa.Probaj na 120km/h grčevito držati volan pa ćeš primjetit lelujanje.Navini na 200km/h legni na rezervar,a volan skroz popusti,tek toliko da ga držiš i vidjet češ kako ća se smiriti.Ja sam 10g pokušavao odgonetnuti zašto mi motori flaksaju na velikim brzinam i nitko mi nije znao reći dok nisam sam otkrio.Svi su mi pričali razne priče,ne valja ovo ,ne valja ono,ali vjeruj u ovo i ne ulaži novac u preinake jer ništa nečeš postići.Ako voliš brzu vožnju kupi R motor,on ide ko po špagi.
:shock: ja sam ostao šokiran nakon šo sam pričitao vaš post....ne mogu vjerovat! :shock: svaka čast!
 
tako je boris,  meni su govorili da enduro motor trese preko 100 km/h radi velikog blatobrana osprijeda sto uopce nije tocno...





sorry ako je OT

:mrgreen:
 
dosta ljudi radi grešku što drži volan precvrsto ili što su im ruke skoro ispravljene dok drže volan
Onog trena kad ih opuste i laktovi budu malo zgrceni bude velike razlike a posebno pri vecoj brzini i okukama
Samo ako ovjes nije prilagođen kilaži vozaca i ujednacen prednji i zadnji kraj onda ljuljane motora i pri manjim brzinama u okuci nema veze sa rukama

Inace ako se ne varam xjr imaju svi ohlinsa ali on ima samo štelovanje opruga dok ljudi koji to unaprijeđuju kupuju top model ohlins(mislim da je oko 1500-1800€ tj. kako di) sa svim štelovanjima
Prednje vilice također i zati ih ljudi i mjenjaju
 
ili san ja slon ili moj motor trese volanom samo kad je guma puno (previše ) potrošena
a vozija jadnicak sa bristonom, danlopom ,mecelerom, i nije receno da su bile u paru.
ijako modeli 2005, 06 več tvornički izlaze sa tvrđim prednjim ovjesom
 
ja bi rado uzeo jednog xjr ali ljudi toliko cijene te motore da ću ipak još malo pričekati pa uzmem novog ispod čekića.
 
Gume jesu lose,i bas sam mislio na michelin pilot power ali s teinom pricom.....
pri manjim brzinama nista se ne dogadja,ovdje mislim na duge zavoje pri brzini 120-140 i neravnoj cesti(ne rupe nego udoline) kad je asfalt ravan motor prati fenomenalno ali kad se jednom zanjise na udolini bez pustanja gasa ne znam gdje bi zavrsio.
Prednju vilicu sam podesio na Hard ali samo na 4 crtice(se vide) a zadnju oprugu podigao za jedan zub odnosno na drugi od moguca tri.
gsx bi bio vjerovatno dobar ali ne odustajem od xjr lako,oprotit cu mu ove mane.
 
tako i mom decku pri  krajnjoj  brzini,ljulja se motor!malo ali osjeti se.
kaze da kad je sam ima osjecaj da je nestabilan a sa mnom mu je bolje  :mrgreen: :wink:
ER-5 :misli: ako ikakve veze ima
 
probaj se jednostavno sjesti malo više naprijed kad se voziš tim brzinama kroz zavoje. time utječeš i na ovo o čemu je boris pričao, a i raspored težine je bolji. kad sam je prvi put sjeo na xjr u zavojima mi se slično ponašao ko i tebi, ali malo agresivniji položaj tijela sve ispravi. ja sam još k tome relativno lagan (70-75kg) pa mi to prebacivanje težine naprijed puno olakša upravljanje motorom.
 
kruns said:
ja bi rado uzeo jednog xjr ali ljudi toliko cijene te motore da ću ipak još malo pričekati pa uzmem novog ispod čekića.

Pa zna se sto je dobro... :mrgreen: :mrgreen:

Moze na pistu se ganjat, moze u sumu pobirati gljive, moze na placu po salatu, moze odvalit turu od 300-350 km bez stajanja na benzinsku (barem moj  :mrgreen:)... XJR  :naklon: Naravno tu su i honda cb1300 i suzuki gsx1400, to su multipraktik, a ostalo su namjenski motori.
 
kad sam onomad čačkao po interntu i skupljao informacije o xjru pornašao sam da su se švabi žalili jednio na meku prednju vilicu, pogotovo starijih modela. U razgovoru sa Grigićem sam saznao da se tvrdoća vilice ne može podesiti, već samo hod. Feder ima istu žilavost bez obzira kak ga se stisne.
Priča o vibracijama, skakanju kotača mi je potpuno nepoznata. Vozim model 2005, imam 15'000km. Prve gume su bile Dunlop, sad imam Metzeler. Zadnje su genijalne. Jedino me oblio hladni znoj na početku jer je vilica drmala žestoko - pomislih guma je sranje, no lažni alarm, palo balans olovo.
Što sam još vidio kod Grigića na jednom xjru je ukruta vilice - konzola iznad blatobrana koja sprečava torziju vilice.
No meni su svi ti problemi strani, idem kroz zavoje bez problema. Stil vožnje - R mašine me ponekad pretiču, a ja uglavnom pretičem sve druge. Motor uglavnom nosi bar 170kg na sebi i ponaša se fakat mirno. Kad sam došao na Vis i počeo istovarivat stvari, tek sam onda skužio da sam zaboravio promijeniti stil vožnje - imao sam torbetina ko u priči (jednu za sebe i četiri za komada...  :mrgreen:  :mrgreen:). No i tak maksimalno natovaren, ništa, samo ide i ide i ide....  :LOL:
 
lyma said:
A mozda i treba uzeti u obzir i da su ovdje u Dubrovniku i okolici ceste jedne od najgorih u Hrvatskoj.

hmm, nebi reko, recimo kada se obnovi od trstenog do zatona na podrucju DU-Ploče neće biti lošeg dijela...

ma aj se ti prijavi na www.du-moto.com  :D
 
Ja imam xjr1300 već 2 god.(kupljen novi iz dučana).
Istina treso je malo na 60km/h i sa koferom od 170 na dalje,nakon što je vulkanizer(u SLO,jer našima se to neda) otkrio i otklonio
neznatnu greškicu na prednjoj felgi i nakon što sam stavio mecelerke Z6 motor je ok.
Do sada sam napravio 36 674 km i pošto puno putujem jednog dana zamijenit ću ga jedino
nekim putnim endurom.
Moj frend je podbacivao neke podloške i stavljao gušče ulje u vilicu REZULTAT =
nakon 4000 km vilica je propišala i skoro se ubil.
Zna se za kakve vožnje su nakedi,a za kakve R-ovi.
Svaki motor ima svojih prednosti i mana.
I još nekaj-nemojmo uspoređivati Grigićev motor sa našima jer na njegovom je yosimurin
kit komplet od mašine preko grana do topa vrijedan cc 4000 eura,a o ovjesu,amortizerima
i vilici da i ne govorim.
Pozdrav svim xjr-ovcima,a gsx-aše gledam samo u retrovizorima.
 
lyma said:
Kao prvo pozdrav svima,tek sam se prikljucio forumu gdje sam i nasao bezbroj tema.
Pa da ne duljim...
xjr vozim tek nekih 7 000 km i to  taj motor koji sam uvjek zelio.
E sad posto pri vecim brzinama u zavojima motor pocne˝plesat˝,ne znam jesam li se dobro izrazio ali tko vozi xjr znat ce o cemu govorim.
Motor je 2001 g.sto znaci da nije ohlins na njemu  i da li bi ohlins uopce pomogao?
Da li bi pomogao i amortizer volana?
A mozda i treba uzeti u obzir i da su ovdje u Dubrovniku i okolici ceste jedne od najgorih u Hrvatskoj.
Ako netko ima iskustva u vezi ovega pomoc bi mi dobro dosla.
VOZIM xjr 1300,ulje u prednjoj vilici tvrdje(gusce)ALI ULJE ZA VILICE A NE ZA MASINU motoru se smiri prednji kraj koji ti prenosi vibracije na zadnji.I onda se motor skroz dobro vozi PO ZAVOJIMA ako ti je to malo treci trokut i ti si na avionu...:pROVAJ OVO I RIJESEN PROBLEM (y)
 
lyma said:
Gume jesu lose,i bas sam mislio na michelin pilot power ali s teinom pricom.....
pri manjim brzinama nista se ne dogadja,ovdje mislim na duge zavoje pri brzini 120-140 i neravnoj cesti(ne rupe nego udoline) kad je asfalt ravan motor prati fenomenalno ali kad se jednom zanjise na udolini bez pustanja gasa ne znam gdje bi zavrsio.
Prednju vilicu sam podesio na Hard ali samo na 4 crtice(se vide) a zadnju oprugu podigao za jedan zub odnosno na drugi od moguca tri.
gsx bi bio vjerovatno dobar ali ne odustajem od xjr lako,oprotit cu mu ove mane.
sTA SE TICE GUMA Bridgestone bt20 turing I motor se vozi ko blesav do ruba bez ikakve greske provjereno i provano
 
fjaka said:
hmm, nebi reko, recimo kada se obnovi od trstenog do zatona na podrucju DU-Ploče neće biti lošeg dijela...

ma aj se ti prijavi na www.du-moto.com  :D
(y) tako je !
 
Upravo mijenjam gume Bridgestone Battlax prva ugradnja i staviču Michelin Pilot power nadam se najboljem .

Kaj mislite ? ? ?
 
GSX 1402 said:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Stavi to što si imao (y) Vidićeš koja je razlika između tvornićkih i novih koje češ staviti...
Puno bolje će ti se motor ponašat! :mrgreen: (iz iskustva)Ostani na bridgestonu, po svim testovima je najbolji za naše male motore...


zašto ne  :misli:
frend imao bridgestone i stavio michelin pilot power 2 ct,onako čisto da proba i kaže da ne mjenja firmu više.Ja sam probao vozit i mogu reći da je super (y)
mislim da je ipak najbitnije kako se ti kao vozač osjećaš sa nekom gumom  :misli: