xl 600

ive_xxx

New member
evo brat kupio 87g.
sad posto je on za internet koda si pustio slona na miša, cu ja pitat.

di u zg kupit klip za prvo busenje ili drugo. i cijena
di u zg kupit ventile (dali ih je potrebno mjenjat uopce) i cijena
di u zg kupit klipnjacu (dali treba radilicu nesto radit jer ako ide nova klipnjaca da se obradi dio di ide klipnjaca) i cijena
di u zg kupit bregastu (dali je potrebno) i cijena
di u zg kupit lanac i lancanike za pogonit bregastu. te dali ima natezace i di njih kupit i cijena

sad jos nest. dal treba uljnu pumpu mjenjat. on planira napravit sve novo da masinu obnovi totalno i da je opet nova. sad njega zanima dal je to sve potrebno mjenjat. i dali ima kupit vecih ventila i dali to uopce ima svrhe.
te ga zanima dali se moze stavit hladnjak ulja gore i mjerac temp. i pritiska ulja jer sad nema.
te dali mu smeta voznja po zadnjem/prednjem.

sad mene zanima. kolko taj motor moze ic dugo nakon sto se ovako slozi. kolka mu je potrosnja. i dal se mogu na njega stavit sm felge. da bude sm.
ovo ide brutalno. dao je za nju 4000 kn od poznanika. koji je to kupio prije 10 g. sa ko zna kolko km i on je napravio ko zna kolko km. i ima papire.
 
...zato bi sve to(nepotrebno) radio ?? Ide li taj motor ?..Ako pali....ne lupa...i ne trosi(pretjerano) ulja....samo vozi.... (y) To je motor...nikad smrti... :mrgreen: Ako krenes u taj poduhvat....kostati ce te kao svetoga petra kajgana.....
 
motor ide. meni ne da ide nego leti
ulje sad u tih tjedan dana nisam primjetio da trosi na ispuhu nema kapljica ulja. ili neceg. ne dimi.
kompresija je da u jarak idem u trecoj i kotac blokira. a jarak je dost velik. i guma je neka enduro.
a trosi oko 6-7 l. to puno ili .

on bi to recimo sve restaurirao. i da je bez bride. jer nezna kolko ima km. i sad ko zna mozda ima 50000 km mozda ima 200000km
kaj bi vi mjenajli od sveg. dal treba bregastu mjenjat.
i jel ima na klipnjaci lezaj iglicasti ili piksu ko auti.

moje misljenje je da bregastu netreba. da stavi novi klip i klipnjacu te ventile ako treba. jer bregasta se nemoze tak puno potrosit.
 
Koji je to tip mašine PD03 ili PD04!
Klipnjača ima igličasti ležaj na radilici. a gore na klipu nema ništa (čelik ne čelik)!
Inače u Honde nemožeš kupit samo klipnjaču, ili komplet radilicu ili ništa, ali možeš nać klipnjaču aftermarket tipa Wiseco....
Ako ti motor radi, moj ti je savjet ne mjenjaj ništa, jer su djelovi skupi (Japanska proizvodnja), bregasta ti je cca 1800kn, klip komplet 1000 kn,vodilice faz lanca 600kn....pa sad računaj!
 
ive_xxx said:
motor ide. meni ne da ide nego leti
ulje sad u tih tjedan dana nisam primjetio da trosi na ispuhu nema kapljica ulja. ili neceg. ne dimi.
kompresija je da u jarak idem u trecoj i kotac blokira. a jarak je dost velik. i guma je neka enduro.
a trosi oko 6-7 l. to puno ili .

on bi to recimo sve restaurirao. i da je bez bride. jer nezna kolko ima km. i sad ko zna mozda ima 50000 km mozda ima 200000km
kaj bi vi mjenajli od sveg. dal treba bregastu mjenjat.
i jel ima na klipnjaci lezaj iglicasti ili piksu ko auti.

moje misljenje je da bregastu netreba. da stavi novi klip i klipnjacu te ventile ako treba. jer bregasta se nemoze tak puno potrosit.
prijatelju...jedan dobar servis joj napravi i to je to...znaci..kontrola i stelanje ventila...svjecica....ulje i filter ulja....To je full jednostavan i pouzdan motor...kazem ti...ako dobro radi...nema potrebe ulagati u njega... (y)
 
bmw m 5 said:
prijatelju...jedan dobar servis joj napravi i to je to...znaci..kontrola i stelanje ventila...svjecica....ulje i filter ulja....To je full jednostavan i pouzdan motor...kazem ti...ako dobro radi...nema potrebe ulagati u njega... (y)
Slažem se, inače potrošnaj ti je cca 6l, potrošnja ulja preko ljeta i do 0,5l na 1000km!
Ne mjenjaj ništa ako ti je kompresija iznad 11 bara (tvornička 12,5 bara)!
 
evo samo da se nadovezem...ja imam xl 500r...i upustio se u avanturu kompletnog sredjivanja motora(ne samo masine).. prije par dana stigli su mi zadnji djelovi masine koji su mi potrebni  (sve kupljeno na ebay de. ili  http://www.xlversand.de/shop/    ili  http://www.alttec-classics.de/    do sad sam u nju ulupao oko 400eur SAMO za djelove od kojih neki nisu novi al je sve u zbilja super stanju(nekih novih djelova vise ni nema za nabavit tj ne proizvode se  :( )  trebam samo gume i naljepnice...znaci jos oko 100eur..  i tek onda krecem u sastavljenje...    sve u svemu ...ak nema potrebe  ak sve stima ...nediraj u to...  (y)
 
jos jedno pitanje kako bi se xl nosio sa vrucinom od 40° i gradske guzve pa ponekad i stajanje u koloni.
radilicu onda nece mjenjat. a klip bi promjenio i bolcn od klipa. mozda i oko faznog lanca. jer to je ipak vitalan dio koji je dosta u opterecenju. dok radilica je u ulju sa iglicastim pa smatra da je to neunistivo. jer sad kad je naumio onda ce napravit barem nesto... klip ce definitivno. te lanac i vodilice ce isto. sad ima 5000 kn koje bi htio ulozit u motor.

jos sad pitanje dali mjenajt bregastu ili ne. tj. dali se ona moze potrosit tolko da se ventili nemogu dobro ustelat.
ovo ce zvucat smejsno al na ford escortu se to desilo pa onda je ventil skuco klip i sve oslo u pm. a nebi htio da mu se to desi. jer dnevno radi po 100-150+km.
 
ive_xxx said:
jos jedno pitanje kako bi se xl nosio sa vrucinom od 40° i gradske guzve pa ponekad i stajanje u koloni.
radilicu onda nece mjenjat. a klip bi promjenio i bolcn od klipa. mozda i oko faznog lanca. jer to je ipak vitalan dio koji je dosta u opterecenju. dok radilica je u ulju sa iglicastim pa smatra da je to neunistivo. jer sad kad je naumio onda ce napravit barem nesto... klip ce definitivno. te lanac i vodilice ce isto. sad ima 5000 kn koje bi htio ulozit u motor.

jos sad pitanje dali mjenajt bregastu ili ne. tj. dali se ona moze potrosit tolko da se ventili nemogu dobro ustelat.
ovo ce zvucat smejsno al na ford escortu se to desilo pa onda je ventil skuco klip i sve oslo u pm. a nebi htio da mu se to desi. jer dnevno radi po 100-150+km.
A ti bas rijesio baciti novac.... :mrgreen: A dobro...kupi set brtvi za motor..klip prvi rebore...lanac distribucije. Daj oslajfati ventile i sjedista ventila...obavezno zamjeni gumice ventila....zatezac lanca bregaste(sranje je montirati ga- vidjeti ces zasto :?).......Da je bregasta pojedena..zvonio bi kao katedrala....nije to ford... 8). Ma opet ti velim...vozi !!
 
kod njega je ak vec radi radi posteno. naci ventili se mogu ocistit na prvu. klip naravno za prvu i lanac to je njegova filozofija. da mu ventili en skucaju. i da nemora svako malo drkat po njoj (imo prije kx125) i svaki mjesec nest drko....

bmw m 5 hvala puno.

naci xl600 nece imat frke ak je vani vruce i stoji u koloni. i tak. to . znate kak je to u gradu kad se nađu dva seljaka pa zatvore srednji dio i nemos da si bog proc.
ulje da stalja sintetiku. i mjenja svakih 5000 ili cesce
 
sumnjam da je baš syntetika zs taj motor, trošit će ga ko blesavo, a i nije baš najejftinije
 
smatram da je nepotrebno bacati lovu na ono što je uredu.treba pregledati komletnu mašinu u kakvom je stanju-što će najbolje uraditi stručni serviser,a tek teda kupavati skupocijene dijelove.moja kod normalne vožnje troši oko 6 L a kod malo žešće kada je i drugi karburator u pogonu penje potrošnju i na 8,5-9L
 
ne sintetiku....za taj motor stavljaj polusint..10-40...ili 15-40. A ako stavis i mineralno ulje neces pogrijesiti. Xl "guta" sve.!!  :wink:
 
ive_xxx said:
kod njega je ak vec radi radi posteno. naci ventili se mogu ocistit na prvu. klip naravno za prvu i lanac to je njegova filozofija. da mu ventili en skucaju. i da nemora svako malo drkat po njoj (imo prije kx125) i svaki mjesec nest drko....

bmw m 5 hvala puno.

naci xl600 nece imat frke ak je vani vruce i stoji u koloni. i tak. to . znate kak je to u gradu kad se nađu dva seljaka pa zatvore srednji dio i nemos da si bog proc.
ulje da stalja sintetiku. i mjenja svakih 5000 ili cesce

Ako uliješ sintetiku onda bi moga imat frku po vručini!
Uljevaj polusintetičko ulje 15W-40 ili 20W-50 (ovo zadnje ti pogotovo vrijedi ljeti), intervali izmjene su svakih 3000 km!
Inače po tom motoru nemaš šta dr*at ako je motor u itimalo dobrom stanju!
Bregasta osovina se teško potroši, uglavnom se spali radi neodgovarajučeg ulja, ali to ti nije problem provjeriti, samo moraš izmjerit visine brijegova i znat koji je tip mašine PD03 ili PD04!
 
patuljak said:
Ako uliješ sintetiku onda bi moga imat frku po vručini!

Zašto ???  :lolcry:

patuljak said:
Bregasta osovina se teško potroši, uglavnom se spali radi neodgovarajučeg ulja, ali to ti nije problem provjeriti, samo moraš izmjerit visine brijegova i znat koji je tip mašine PD03 ili PD04!

Potpuno krivo - bregaste se na XLu ne "spale" zbog ulja nego zbog osjetljivosti
na visoke okretaje dok je motor hladan. Što je ulje "gušće" ( minerala ) to mu
treba duže da se zgrije, a i inače je XL 600 motor s kojim treba nježno dok se
dobro ne zgrije.
 
AnteK said:
Zašto ???  :lolcry:

Potpuno krivo - bregaste se na XLu ne "spale" zbog ulja nego zbog osjetljivosti
na visoke okretaje dok je motor hladan. Što je ulje "gušće" ( minerala ) to mu
treba duže da se zgrije, a i inače je XL 600 motor s kojim treba nježno dok se
dobro ne zgrije.

Istina

Ali sa svakim motorom treba nježno dok se ne zagrije.
Nigdje nisam spomenuo da treba ulivati mineralno ulje (tipa Super 3), ali sintatička ulja su prerjetka za takav tip motora (zračno hlađenje, monocilindar...), i isto tako kako se brže ugriju, pri extremnim vožnjama (teren) znaju zakuhati u glavi motora, dok se meni osobno to nikad nije desilo sa polusintetikom 20W-50!
 
patuljak said:
Nigdje nisam spomenuo da treba ulivati mineralno ulje (tipa Super 3), ali sintatička ulja su prerjetka za takav tip motora (zračno hlađenje, monocilindar...), i isto tako kako se brže ugriju, pri extremnim vožnjama (teren) znaju zakuhati u glavi motora, dok se meni osobno to nikad nije desilo sa polusintetikom 20W-50!

Sve naopako, no dobro, nek bude tako, ja sam već prije rekao da
neću o uljima više, nisam dovoljno potkovan...  :mrgreen:
 
AnteK said:
Sve naopako, no dobro, nek bude tako, ja sam već prije rekao da
neću o uljima više, nisam dovoljno potkovan...  :mrgreen:
Nisam ni ja dovoljno potkovan :) ali to nije ni bitno, ja preporučan za taj motor ulje tipa Silkolene Comp 4T 15W-50, 20W50!
Ako se slažeš onda smo oba nepotkovani :) :) :)