xl 600

ja sam imao takav motor,kod njega nemas nekih prevelikih briga,znaju otici karike,ali ako ide ne diraj nista,obrati paznju kad ces mjenjat ulje ,njoj ulje ide u ramu ,a ne ispusta se samo na onaj saraf na masini jer ce ti tamo izaci samo litra ulja,moras i na rami odsarafit onaj na kojem se drzi stitnik masine.motul 3000 20w50 i bez brige si ,po vrucini dok se vozis sve je ok malo problema moze bit u gradu u guzvi dok stoji meni kad je bio jako jako pregrija poceo je slabije ici,stanes ohladis i to je to,dok ide ne rastavljaj ona ima rfvc sistem ventila malo je kompliciraniji od obicnih,a i ako nedaj boze rikne jeftinije ti je kupit polovni agregat,a u nju pase i dominatorov.obrati paznju na drugi fergazer zna otici ona membranica koja mu pusta podtlak a stoji izmedu fergazera,i vjeciti problem regler i namotaji,a i ako ti se slucajno kada ugasi prednji far a zarulja nije crkla ispod rezervara di je bobina zna se odsarafiti masa.
 
RC46 said:
ja sam imao takav motor,kod njega nemas nekih prevelikih briga,znaju otici karike,ali ako ide ne diraj nista,obrati paznju kad ces mjenjat ulje ,njoj ulje ide u ramu ,a ne ispusta se samo na onaj saraf na masini jer ce ti tamo izaci samo litra ulja,moras i na rami odsarafit onaj na kojem se drzi stitnik masine.motul 3000 20w50 i bez brige si ,po vrucini dok se vozis sve je ok malo problema moze bit u gradu u guzvi dok stoji meni kad je bio jako jako pregrija poceo je slabije ici,stanes ohladis i to je to,dok ide ne rastavljaj ona ima rfvc sistem ventila malo je kompliciraniji od obicnih,a i ako nedaj boze rikne jeftinije ti je kupit polovni agregat,a u nju pase i dominatorov.obrati paznju na drugi fergazer zna otici ona membranica koja mu pusta podtlak a stoji izmedu fergazera,i vjeciti problem regler i namotaji,a i ako ti se slucajno kada ugasi prednji far a zarulja nije crkla ispod rezervara di je bobina zna se odsarafiti masa.
Ko sveto pismo :mrgreen:
PS mislim da je mebranica na primarnom karburatoru!
 
patuljak said:
Ko sveto pismo :mrgreen:
PS mislim da je mebranica na primarnom karburatoru!
ne sjecam se davno sam ga imao ali mislim da se do nje nemoze ako se ne skinu karburatori.da je izmedu njih a na kojem je lagao bih.
 
RC46 said:
ne sjecam se davno sam ga imao ali mislim da se do nje nemoze ako se ne skinu karburatori.da je izmedu njih a na kojem je lagao bih.
Na primarnome, on ima vijak za zrak, a ta membranica je cut-off ventil za zatvaranje zraka kod kočenja motorom!
 
RVF ? Nije to nista posebno...samo skracenica za "radial four valve combustion chamber". Cetiri radijalno postavljena ventila u komori za sagorijevanje.....Nije to kompliciran motor. Samo prilikom sastavljana obratiti paznju n aoni 15-tak sarafa sto drze poklopac ventila...svaki je drugacije duljine...i OBAVEZNO kg kljuc....vrlo se lako pojede navoj u glavi.....ako se pretjera....A bregasta osovina i klackalice...i tekako su dobro podmazivane. Imaju direktno podmazivanje kroz onu cijev ulja sto vodi od kucista filtera ulja na vrh glave motora. Te bregasta osovina ima na krajevima dva klasicna kuglicna lezaja....sve je to jako super napravljeno.....Nepoderivo... (y)
 
bmw m 5 said:
RVF ? Nije to nista posebno...samo skracenica za "radial four valve combustion chamber". Cetiri radijalno postavljena ventila u komori za sagorijevanje.....Nije to kompliciran motor. Samo prilikom sastavljana obratiti paznju n aoni 15-tak sarafa sto drze poklopac ventila...svaki je drugacije duljine...i OBAVEZNO kg kljuc....vrlo se lako pojede navoj u glavi.....ako se pretjera....A bregasta osovina i klackalice...i tekako su dobro podmazivane. Imaju direktno podmazivanje kroz onu cijev ulja sto vodi od kucista filtera ulja na vrh glave motora. Te bregasta osovina ima na krajevima dva klasicna kuglicna lezaja....sve je to jako super napravljeno.....Nepoderivo... (y)
a sam svoju sam slagao i sjecam se da je u njenom jos jedan kao ventil koji sluzi kao dekompresor i kad se ufaziva ne sjecam se tocno ali znam da se na polozaj necega kod tog dekompresora moralo paziti,mozda nisam u pravu jer davno sam ju slagao a poslije nje vise nisam imao doticaja s tim motorom, mozda sam ju i pobrkao s nekim drugim. :(
 
ima unutra dva dekompresora..automatski...i rucni..Automatski djeluje direkt na ispusnu klackalicu...a rucni je u obliku malog ventila koji se otvara i propusta kompresiju..a smjesten je sa svojom oprugom na glavi...iza usisnih ventila.Prilikom slaganja...netreba obracati neku posebnu pozornost. Bitno je da automatski kompresor svojim zarezanim dijelom sjedne na ispusnu klackalicu... :mrgreen:
 
bmw m 5 said:
ima unutra dva dekompresora..automatski...i rucni..Automatski djeluje direkt na ispusnu klackalicu...a rucni je u obliku malog ventila koji se otvara i propusta kompresiju..a smjesten je sa svojom oprugom na glavi...iza usisnih ventila.Prilikom slaganja...netreba obracati neku posebnu pozornost. Bitno je da automatski kompresor svojim zarezanim dijelom sjedne na ispusnu klackalicu... :mrgreen:
drago mi je upoznati nekoga tko voli i zna hondu mozda i bolje od mene
 
Drago je i meni...a tko zna vise....nema veze...cijeli svoj vijek covjek uci.... (y). Predugo radim s tim stvarima....eto upravo se vratio iz garaze....sredivao sam jednu vespu gs 160 vs 5....iz daleke 1961 god.... :mrgreen:
 
bmw m 5 said:
Drago je i meni...a tko zna vise....nema veze...cijeli svoj vijek covjek uci.... (y). Predugo radim s tim stvarima....eto upravo se vratio iz garaze....sredivao sam jednu vespu gs 160 vs 5....iz daleke 1961 god.... :mrgreen:
lijepo a koliko vidim i ljubav prema bmw cetverokotacima nas veze
 
a bmw....uvijek.....dva sam razbio..... :LOL: Ako bog da....m5 novi....ovaj sta je u avataru... (y)
 
bmw m 5 said:
a bmw....uvijek.....dva sam razbio..... :LOL: Ako bog da....m5 novi....ovaj sta je u avataru... (y)
ako 2 kotaca onda honda,a cetri definitivno bmw,
 
malo smo otisli u off...ali nema veze.....Dakle...xl 600...nema smrti....samo redovno kontrola i zamjena ulja...i mora trajati..... :mrgreen:
 
bmw m 5 said:
ima unutra dva dekompresora..automatski...i rucni..Automatski djeluje direkt na ispusnu klackalicu...a rucni je u obliku malog ventila koji se otvara i propusta kompresiju..a smjesten je sa svojom oprugom na glavi...iza usisnih ventila.Prilikom slaganja...netreba obracati neku posebnu pozornost. Bitno je da automatski kompresor svojim zarezanim dijelom sjedne na ispusnu klackalicu... :mrgreen:
Ovo gore vrijedi samo za PD03 tip mašine, odnosno da ima peti ručni dekompresioni ventil!
PD04 tip (XL60RMG) ima samo automatski dekompresor spojen sajlom sa kurble na desni ispušni ventil!
 
bmw m 5 said:
tu je i bilo govora o modelu 87...koji je imao obe varijante.... : 8)
Xl600RMG I XL600LMF/H počele su se proizvoditi '86 i nisu opremljene tim sistemom, tako da je teško po godini ocjeniti o kom se tipu motora radi :D
 
ja sam imao pd04 paris dakar izvedbu ali imala oba dekompresora,tko zna od koje je motor bio u njoj sjecam se samo da joj je klip bio 100mm ili jako blizu 100
 
RC46 said:
ja sam imao pd04 paris dakar izvedbu ali imala oba dekompresora,tko zna od koje je motor bio u njoj sjecam se samo da joj je klip bio 100mm ili jako blizu 100
PD04; klip 98mm
PD03; klip 100mm
glave se mogu za nevolju i kombinirat!
 
da na broju sasije je bilo pd04 to se sjecam a klip je bio 100 jer sam slagao radilicu pa se i toga sjecacm,a imao sam i pd01 i pd02 tj 500r i s