YAMAHA FZ1 N/S - od 2006 (General Topic)

RS-Streetfighter said:
Zanima me dali je netko vidio bug spojler ili popularnu ralicu za fz1 u originalu i molim link ili pikčr :!: :moli:

evo nešto iz francuskog super roadster cupa :wink:
 
Još dvije.
Imam ih još i aftermarket par pa ako treba piši.

Cijena originala je mislim oko 200€.  :eek:hne:
 
Goran zzz said:
crni izgleda preopako  :shock:  (y)
Goran zzz, vidim prijatelju da ti imaš ukusa i znaš šta je dobro (y) po mom mišljenju dva najljepša i najača motora u naked verziji su FZ1N i Tuono :D

Pklopac sica suvozača odličan i vjerovatno skup za krepat a bugspoiler neću ni komentirat jer mi se ne sviđa i preskup je :palacdolje:
Dali netko slučajno zna cijenu poklopca sica :?:
 
ovaj crni sa akrapovičem je  :slinavac: :slinavac: :slinavac:
 
S i N verzija uopće nisu usporedivi ne većim brzinama od 140 km/h+ S je apsolutno ispred N pa ipak je to bike namjenjen putovanjima i sve na njemu je podređeno tome.
Dok sa druge strane (meni draže) N je pravi mali ulični borac i kao takvom mu netreba zaštita od vjetra a i mali opcijski vizirić mu je sasvim dovoljan za kraća putovanja.
 
Točno, ali da ću ić kupovat motor od 150 konja da bi se njime jurca po gradu, pa nema smisla.

Svako gušta u svome. (y)
 
deni_90 said:
ovaj crni sa akrapovičem je  :slinavac: :slinavac: :slinavac:


Akrapovič hexagonal!!! Jebeno izgleda s njim!!! :slinavac: :slinavac: :slinavac:
 
RS-Streetfighter said:
Goran zzz, vidim prijatelju da ti imaš ukusa i znaš šta je dobro (y) po mom mišljenju dva najljepša i najača motora u naked verziji su FZ1N i Tuono :D

Pklopac sica suvozača odličan i vjerovatno skup za krepat a bugspoiler neću ni komentirat jer mi se ne sviđa i preskup je :palacdolje:
Dali netko slučajno zna cijenu poklopca sica :?:

samo stavi crnog akrapa i gas  (y)
 
RS-Streetfighter said:
Dali netko slučajno zna cijenu poklopca sica :?:
Mislim da je original oko 200€ kao i ralica.
Ovaj od Bodystyle-a je 150€ lakirani tj. 120€ nelakirani.
 
Ima i ermax koji ti je 137€ lakirani tj. 105€ nelakirani.
Mada su mi Ermax i Bodystyle intentični.
 
Medo said:
Ako nisi čitao test u Moto Pulsu tu si ga možeš pročitati: http://www.motopuls.com/index.php?option=content&task=view&id=532&Itemid=44

Manje više sve su objektivno napisali.

Napisali su da puno troši, preko 11L ali razlog tomu je definitivno način na koji su ga vozili. Meni je potrošnja po gradu 8.3L, na otvorenom oštrija vožnja oko 8L a normalna vožnja oko 6.5L na 100km.

Mana mu je po meni preduga prva brzina (oko 140km/h) a i komplet prijenos je predug. No to se lako riješi.

Ne, ne prodajem, samo se hvalim! :mrgreen:
Osobno ga nisam vozio ali moj susjed ga ima. Slabo vuče od niskih za svoju kubikažu i dosta troši. Mjerili smo mu ubrzanje s gsx1400. suza nešto bolje ubrzava. doduše ima akrapa s granama. Inače, previše snage za naked motor - neupotrebljivo. Velika snaga bez zaštite od vjetra uvijek je pušiona. Inače nije loše.
 
Pa to san i ja reka. Ali čovjeku je gušt, pa neka se veseli. Protiv nečijeg gušta nema argumenata!!!