Medo
Well-known member
Tak je Rivi.Rivi said:Pa to san i ja reka. Ali čovjeku je gušt, pa neka se veseli. Protiv nečijeg gušta nema argumenata!!!
I meni je gušt pa sam si ga uzeo i nisam požalio! Još sljedi skraćivanje prijenosa tako da bude još življi! :bicikler:
Što se niskih okretaja tiče tu se vidi da mu pogonski agregat potječe sa sportaša isto kao i raspored brzina. Jer duga prva brzina (oko 140km/h) a sve ostale jako gusto složene su čista racing konfiguracija brzina. Već sam puno puta rekao kako treba kratiti prijenos jer sa ovim može teoretski potegnuti 295 km/h, za što jedan naked definitivno nije namjenjen.miro said:Slabo vuče od niskih za svoju kubikažu i dosta troši.
Baš moram iskopati kolko teoretski može potegnuti Z1000 ali mislim da sam na onoj slici što je netko stavio neki dan vidio na satu 277 i okretaje u crvenom (sad je pitanje u kojoj je brzini bio).
A potrošnja ovisi kako voziš. U moto Pulsu su napisali preko 11L. Meni je trošio kada sam ga kupio i vozio za Zadar u prosjeku 6.5L otvorene vožnje (ne penzionerske nego onako normalne vožnje, autocesta 150-180 a otovreno oko 130km/h). Po magistrali kada ga ganjam malo žešće troši do 8L, a po gradu je isto na 8. Po meni nije puno, možda ajd 1L više već neki drugi.