Yamaha FZ6 dojmovi i pitanja

Pozdrav ljudi,
koje ulje ide original u vilice Fz6n, a koje preporučujete? Pretpostavljam da bi trebalo za gradaciju gušće od tvorničkog?
Tnx
 
A gle sto se tice lanca 100 ljudi 100 cudi... Ja sam promijenio na mom bivsem FZ6 lanac i meni je to uzasno zujalo i bas se iritantno cuje dok netko drugi se kune da to nije istina i da se ne cuje nista.


Na Litri sam mjenjao i uzeo OGNIBENE set sa didovim lancem i prednji i zadnji imaju te gume.. ne cuje se nista

A gle sto se tice lanca 100 ljudi 100 cudi... Ja sam promijenio na mom bivsem FZ6 lanac i meni je to uzasno zujalo i bas se iritantno cuje dok netko drugi se kune da to nije istina i da se ne cuje nista.


Na Litri sam mjenjao i uzeo OGNIBENE set sa didovim lancem i prednji i zadnji imaju te gume.. ne cuje se nista View attachment 746004
Bok. Gdje si uzeo lanac i lancanike?
Moze i netko drugi odgovorit gdje je najpovoljnije za uzeti
 
Pozz!
Jel ima tko slican problem???
Kad upalim bilo, livi bilo desni žmigavac, pale se sva 4. Kad stisnem tipku za sva 4 isto normalno sva 4 rade.
Proba sam stavit zamjenski reley, al ista stvar.
 
Pozz!
Jel ima tko slican problem???
Kad upalim bilo, livi bilo desni žmigavac, pale se sva 4. Kad stisnem tipku za sva 4 isto normalno sva 4 rade.
Proba sam stavit zamjenski reley, al ista stvar.
ocisti tipkalo.mozda je prespojilo nesto unutra.vlaga ili zalipija koji kontakt.nisam ima takvi problem ali onako na prvu
 
Pozz !
Da li netko zna kako podići zadnji kraj motora tj.zadnjeg kraja ?....jer ovaj moj je spušten za jedo 2,5 cm..tj . visina sica mu je oko 77,5 cm,a treba biti po tvorničkim postavkama 79,5 cm..ne bi me to toliko smetalo ,ali visok sam 187 cm i kad sam na mjestu koda sjedim na maloj hoklici...zahvaljujem se na svakoj informaciji ili savijetu
 
Na samom zadnjem amortizeru ima mogucnost podešavanja tj. da bude tvrđi-viši ili mekši-niži položaj ovjesa. Može se promijeniti i cijeli amortizer od drugog motora (negdje sam to citao, e sad ili ovdje ili na nekom stranom forumu) uglavnom to su mogucnosti.
 
Već godinama isto izgleda ,samo se kilometri dodaju...evo je na 117 000
viber_slika_2022-11-25_21-45-25-977.jpg
 
Bok ekipa,
frend je zainteresiran za FZ6 i trenutno ju traži. To bi mu bio prvi veći motor i ozbiljno je zagrizao baš za taj. Može tko objasniti razlike između S1 i S2, neke mane, na što bi trebao posebno obratiti pozornost pri kupovini i sl.
Također, najveća misterija nam je koji modeli imaju karb a koji injektore :rolleyes:


Ako ko prodaje, nek se slobodno i javi u inbox
 
FZ6 svi imaju ubrizgavanje, stari Fazer 600 ima karb
S2 se proizvodi od 2007. godine. Nova instrument tabla, prednje čeljusti, prednje vilice crne boje, nova zadnja vilica, oslonci suvozača nisu više zavareni na zadnji koš nego su na šarafima, oklopljena verzija ima osvježeni dizajn maske, sjedalo je drugačije, okvir i mašina crne boje, mislim da je manje više to to.

Nekih posebnih mana nema (možda jedino prva godina proizvodnje TPS senzor), peri deri motor, dokaz ti je i koji post više.
Zahvalan i jeftin za održavanje, ima dosta dodatne opreme za njega...
 
2004. i dalje su sa injektorima, (2004-2006 je S1) a (2007-... S2). Poznata mana su im namotaji (stator) nije skup popravak ,a i vec je sigurno riješeno do sada kao i TPS, možda još i tvđe kvacilo zbog sajle ali i to se riješi jednostavno ili je vec riješeno. Stoji sve što je napisao +marek+
 
U 60 i kusur tisuca km sa S1 nisam imao problemasa tps-om, mijenjao sam regler i namotaje... ovo ostalo toci i vozi.
 
To je detunirana verzija sa manje konja.

Ne znam za te S1-ce ali S2 detunirana ima okrugli sat kao s1 ali sve ostalo kao S2