Yamaha FZ6 dojmovi i pitanja

Bok ekipa! Do sad sam vas samo čitao i saznao dosta korisnih informacija, a sad je vrijeme i da pitam ponešto. :)

Kolika je razlika u buci između prednjeg lančanika s gumenim selenom i onog bez selena? Na motoru je LeoVince, uglavnom s killerima pa mislim da tu dodatnu buku s običnim lančanikom ne bi trebao čuti. Ili?

Radi se o FZ6 S2 (NHG), vlasnik sam nepunih godinu dana i oduševljen sam motorom. Uz lanac. lančanike (DID 530VX3 + JT lančanici) i svjećice (CR9EK), odradit ću i prvu provjeru/štelanje zazora ventila na 57.000 km. Znam da je to trebalo na 40k km, a zanima me kakva su vaša iskustva s luftovima i mijenja li se pri tome i brtva poklopca?

Hvala puno 🍻

Obavljen je servis pa evo epiloga:

- na satu 57k, svi ventili su bili u tolerancijama, odnosno nije bilo potrebno podešavanje. Ranije sam dobio informaciju od Grigića da ventile na ovom modelu nije potrebno podešavati do nekih 90-100k km.
- kupio sam i novu brtvu poklopca (270 kuna u ovlaštenom), za koju majstor kaže da ju nije bilo potrebno mijenjati jer se stara bez problema može iskoristiti. Napomenuo je da je bolje staviti nove brtve ispod šarafa poklopca.
- stanje faznog lanca i vodilica je ok. To je također bio razlog zašto sam htio otvarati mašinu - da se usput vidi i stanje tih dijelova.

Zamijenjene su i svijećice, lanac i lančanici. Sad je mir s većim zahvatima (kuc-kuc) jer znam što je i kad rađeno. :)
 
  • Like
Reactions: as17
A gle sto se tice lanca 100 ljudi 100 cudi... Ja sam promijenio na mom bivsem FZ6 lanac i meni je to uzasno zujalo i bas se iritantno cuje dok netko drugi se kune da to nije istina i da se ne cuje nista.


Na Litri sam mjenjao i uzeo OGNIBENE set sa didovim lancem i prednji i zadnji imaju te gume.. ne cuje se nista
Screenshot_20220504-151743_eBay.jpg
 
Moze bit da si u pravu. Ja sam imao originalni auspuh i uzas koliko je to zujalo..
 
E ljudi ako neko bude triba sajlu kvacila, plocice za prednji disk, ulje silikonele comp 10-40w 3 litre i hilfo 303. Sve je novo, kupia, razmislja ocu stavit i proda se motor u meduvremenu. Dijelovi za fz6 2004 s1
 

Attachments

  • A5E221A8-7AAC-4DDA-AFA6-1B02FCB7B0C5.jpeg
    A5E221A8-7AAC-4DDA-AFA6-1B02FCB7B0C5.jpeg
    2.1 MB · Views: 0
  • C59F8944-DECF-491D-9BA8-0BA4C18505C7.jpeg
    C59F8944-DECF-491D-9BA8-0BA4C18505C7.jpeg
    2.2 MB · Views: 0
A kupac je ono baš bio cigan pa mu to nisi mogao dati uz motor? Ili si ga uvjerio da je top stanje i da nema što taknuti na motoru 😁😁
Prodan je motor za 2400 eura i kupac ga je stavio nakon 2 dana na oglas za 3200. Da je neki normalan tip super, al je preprodavac.
 
Prodan je motor za 2400 eura i kupac ga je stavio nakon 2 dana na oglas za 3200. Da je neki normalan tip super, al je preprodavac.
Pa te cijene nisu normalne. Za 20 godina star motor 20000 kuna, a plačeni su prije 20 godina koliko se sječam cca 60000 kuna. Evo pogledao sad njuškao i stvarno svi preko 3000. Meni brat ima 2004 sa 100000 km i neki dan baš pričamo kako motor nevrijedi ni 10000 kuna. Prije 2-3 godine ga prodavao za 2000 Eura i nema šanse. Odustao od prodaje. I otad napravio s njime još 15tak tisuća.
Bit će sretan kad mu sad javim da su cijene pošle u nebo.
 
Pa te cijene nisu normalne. Za 20 godina star motor 20000 kuna, a plačeni su prije 20 godina koliko se sječam cca 60000 kuna. Evo pogledao sad njuškao i stvarno svi preko 3000. Meni brat ima 2004 sa 100000 km i neki dan baš pričamo kako motor nevrijedi ni 10000 kuna. Prije 2-3 godine ga prodavao za 2000 Eura i nema šanse. Odustao od prodaje. I otad napravio s njime još 15tak tisuća.
Bit će sretan kad mu sad javim da su cijene pošle u nebo.
Kad vidim cijene od prosle godine i ove, sve je skocilo za 1000-1500 eura… Jedva cekam da dodje zima, da se cijene malo stabiliziraju.
 
Gledaj.. ja sam lani kupio Fazera s2.. za 4000e.. stavio opreme..nosač mobitela... pokazatelj brzine složio oba kratka svijetla.. kofer za tank i zadnji veliki za 2 kacige.. servis.. štelanje ventila..poravnao vilice, diskove i trokute, nove angel gt 2 gume ulje svi filteri, sajla gasa .. komplet razvoda lanca .Givi 440d touring vjetrobran je gore, punjač usb...folija na rezervoaru..još imam za pofarbat zadnji blatobran.. i trebam ralicu. I leo vince... I koliko bi to onda vrijedilo? Manje?
37000km.. kupljen sa 30.. jel sad vrijedi manje?
I čekam paket s alija od 1000kn aluminija i ostalih điđa miđa ..
 
Gledaj.. ja sam lani kupio Fazera s2.. za 4000e.. stavio opreme..nosač mobitela... pokazatelj brzine složio oba kratka svijetla.. kofer za tank i zadnji veliki za 2 kacige.. servis.. štelanje ventila..poravnao vilice, diskove i trokute, nove angel gt 2 gume ulje svi filteri, sajla gasa .. komplet razvoda lanca .Givi 440d touring vjetrobran je gore, punjač usb...folija na rezervoaru..još imam za pofarbat zadnji blatobran.. i trebam ralicu. I leo vince... I koliko bi to onda vrijedilo? Manje?
37000km.. kupljen sa 30.. jel sad vrijedi manje?
I čekam paket s alija od 1000kn aluminija i ostalih điđa miđa ..
Da budemo jasni. Mrzim ljude koji u startu ruše cijenu pri kupnji. Ja sa takvima uopče ne razgovaram. Samo spustim telefon. Ali i napuhavanje cjene je idiotizam.
Po meni u startu si ga preplatio barem 1500 Eura, ako ne i više.
Dati 4000 Eura za 15 godina stari motor koji je kao novi koštao 8500 Eura (ja sam moga FZ6S 2004 novoga platio 62000 kuna, FZ6N je bio 58000 kuna) , i još sve to morao raditi i mjenjati na njemu.
Za te novce trebao je biti kao iz tvornice i da još dobiješ sve te kufere, gume, vjetrobrane i aspuh gratis. I onda bi još uvijek cijena bila visoka.
Koliko tebi sad vrijedi taj tvoj? 5000-6000 Eura.
Novi motor nakon godinu dana gubi minimum 20%. Po tebi nakon 15 godina gubi tek 50%.:unsure: Pa nije kolekcionarski oldtimer.
Nego, nisam mislio, ali ajde da ti ja prodam ova dva moja motora. S tobom se isplati trgovat.;)
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Dene
Koliko tebi sad vrijedi taj tvoj? 5000-6000 Eura.
Novi motor nakon godinu dana gubi minimum 20%. Po tebi nakon 15 godina gubi tek 50%.:unsure: Pa nije kolekcionarski oldtimer.
Nego, nisam mislio, ali ajde da ti ja prodam ova dva moja motora. S tobom se isplati trgovat.;)
Takvo je stanje nekad bilo .. trenutno potražnja određuje cijene koje jesu prenapuhane..

15 godina star motor bi trebao biti Max 2k eura .. ali nije.. eto... Ako je novi 10k eura, 5 do 6 godina star kojih 45kkn..ali eto stanje je kakvo je...

Što se tiče trgovanja.. ako nešto želiš.. moraš platiti . Ako nema jeftinije.
 
Ljudi očekuju kad su se zajebali i nešto preplatili i onda potrošili hrpu love da to dovedu u kakav-takav red da to sve mora netko drugi platiti 😁.
💯

Ako vec placas tolike novce, u najmanju ruku za svoje godine mora biti tip top.

Problem je Jer ljudi kupe rupu, pa krpe I onda ocekuju da neko plati njihovu igranku
 
E ljudi ako neko bude triba sajlu kvacila, plocice za prednji disk, ulje silikonele comp 10-40w 3 litre i hilfo 303. Sve je novo, kupia, razmislja ocu stavit i proda se motor u meduvremenu. Dijelovi za fz6 2004 s1
Ulje i filter prodano.
Ostala sajla kvacila i plocice
 
To se na mome starome FZ6 događalo od kad sam bio stavio zamjenske žmigavce (sa originalnim je radilo sve kako treba).