bricksrheavy
Well-known member
Padaju mi na pamet;
- prezategnut lanac
- ležaj kotača
- namotaji (znaju "prozujat" na ovim mašinama)
- prezategnut lanac
- ležaj kotača
- namotaji (znaju "prozujat" na ovim mašinama)
lanac nije to sam provjeravao jer taj zvuk se pojavljuje oko mašine nemogu razaznati jer na ler gasu kad je jedva da se čuje, hm namotaji to bi valjalo provjeriti. prvo sam mislio da je neka od pumpa možda vode al jednostavno nemogu razaznatiPadaju mi na pamet;
- prezategnut lanac
- ležaj kotača
- namotaji (znaju "prozujat" na ovim mašinama)
Ja imam original, potrazi malo moje postove, nema tako pune jer mi motor nazalost nije priruci da poslikam....zamjena ulja i to se moze normalno obavljati, nema smetnji pri voznji niti nesto sl...Nisam na svu srecu probao kolko stite 😎 Razlika je obicno u mjestu gdje su prihvati - direkt na ramu ili preko extendera nekih za koje ne znam koliko bi izdrzali pri paduOvako, tražim par stvari za motor, za početak:
- dobar crashbar, jer mislim malo vježbat osmice i nagib pa ako mi proklizi da ne izderem motor
- indikator brzine (mjenjača), ponekad se izgubim i ne znam u kojoj sam brzini
Gdje se to može kupiti ili naručiti po mogućnosti u nas, a onda vani. I ako netko ima ove stvari, da li je zadovoljan s njima.
Joše jedno pitanje u vezi goriva. U specifikacijama piše da je tank goriva kapaciteta 19L, a da je rezerva oko 3L. E sad, kad meni blica zadnja crtica na pokazivaču goriva, ja nadolijem do vrha i to bude max 10L. Po tome bi značilo da je tank u stvari bio na pola a ne na rezervi. Kako je kod vaših motora?