Yamaha FZR1000 reincarnation

Spock said:
Bas jucer gledam emisiju gdje onaj lik iz west coast choppera radi aluminijski tank, prije nego ide savijati lim spali ga sa brenerom...onako samo prođe po limu da kompletnu povrsinu zacadi dobro.

Nakon toga ponovo ocisti lim i veli da je lim sada mnogo lakse savijati i obrađivati...ne znam dali bi pomoglo kod ovih sitnih stvari ali velike bi sigurno lakse savijao i oblikovao tako.

      ...sve informacije dobro dođu. Budem li ikada radio drugi motor, svakako ću i tu varijantu probati. Prošle sam godine alat proširio kupovinom ubodne pile. Prije kupovine brenera isprobat ću da li zagrijavanjem dolazi do omekšavanja.
 
Phobocaster said:
ova maska me podsjeća na jedan film...  :mrgreen:
Čovjek sa željeznom maskom
leo.jpg
 
      ...klepanje i obrezivanje viškova završeno. Ovo je gotov komad koji treba "samo" tretman površine

         
P3010778_cr.jpg

         
P3010777_cr.jpg


        ..."štaka" mu više ne treba  :mrgreen:
         
P3010780_cr.jpg


        ...a i vagnut je. Kada vijke, matice i podloške budu zamjenjene alu-zakovicama bit će 300g. Puno teže od plastike, ali valjda bude sto i kusur kw dovoljno za poterati sve to  :mrgreen:
 
(y)...jako lijep rad....a jesi li razmišljao variti ih međusobno durafix-om :misli:
 
Sarinjo said:
(y)...jako lijep rad....a jesi li razmišljao variti ih međusobno durafix-om :misli:

meni se baš sviđaju vijčani/zakovični spojevi  :wink:

Oldboy: preko 100kw potera hebački auto, a ne samo motor  :mrgreen:
 
Sarinjo said:
(y)...jako lijep rad....a jesi li razmišljao variti ih međusobno durafix-om :misli:

     ...varenje je najgora solucija (iako estetski najbolja, a i prilikom rezanja ne moraš voditi brigu o dosjedanju "ušica". Ovako složen komad ne možeš nikada napraviti da bez imalo natezanja sjedne na svoje rupe. Dakle ima nekog "foršpana" (prednapona) i kada mu pribrojiš (superponiraš) vibracije motora i udare s ceste dolazi do pucanja. Sklop je naprosto prekrut za uvjete u kojima radi (a i lim je pretanak, 2mm). Govorim iz iskustva prednjeg blatobrana koji je među segmentima zavarivan i događa se da ponegdje pukne var (ili čak i lim) pa često kontroliram i po potrebi popravim.
     Avioni se i danas zakivaju. OK ovaj moj motorić nije avion, al ipak...  :mrgreen:
 
OldBoy said:
       ...klepanje i obrezivanje viškova završeno. Ovo je gotov komad koji treba "samo" tretman površine

         


šta si prešao u hođe? :mrgreen:
 
OldBoy said:
     ...a jebat ga, naš hrvatski ne čini razliku između sunećenja i obrezivanja (kara, voćki il pretičaka lima)  :mrgreen:

kare se obrezuju, a voćke se orezuju ...  (y)

treba znati 'rvacki ...  :jesus: :jesus:
 
Ljubo_01 said:
U šta je pametan ovi naš 'derator.
U se se razumi.  :mrgreen:

ae  :LOL:
 
     ...i druga strana iskrojena i isklepana.

P3141087_cr.jpg


P3141081.jpg


      ...uočljiva je nesimetričnost: lijeva strana ima jedan segment manje jer nema čepa kojeg se trebalo zaobići. Osim toga nema ni indikatora temperature, nema termoprekidača. Motori su inače slabo simetrični strojevi  :mrgreen:

       ...po ovoj završenoj fazi dosjedi među segmentima su prilično nepravilni i grbavih rubova.
P3151125_cr.jpg


       ...površina ljuski je "bubuljićava" (od udaraca čekića okruglog vrha). Slijedi turpijanje.

P3151128_cr.jpg

       ...na slici je segment preko kojega se tek desetak puta povukla rašpa. Vidi se da su vrhovi izbočenja počeli nestajati. Turpijanje se nastavlja dok  čitav komad ne postane ravnomjerno "izgreban". I tako jedan po jedan...

       
 
motor je nešto odlično,jako mi se sviđa ovako nešto,seksi je  :mrgreen:


svaka čast,tu je bilo jako,JAKO puno posla  (y)
 
svaki put sve bolje izgleda  :shock: odlično si opisal i stvarno malo alata treba a rezultat je fantastičan  (y)
 
bole said:
mozes malo i nokte oturpijat.... (raspati)  :mrgreen:

      ...ovo je "kovačka" faza  :mrgreen:. Za "ginekološku" će se ruke dobro dotjerati. A možda je i fotić kriv, hvata previše detalja  (y)
 
iz ove više "on face" perspektive maska i ne djeluje tako "ružno" kao iz strogog profila...  (y) (y)
 
strasilo said:
iz ove više "on face" perspektive maska i ne djeluje tako "ružno" kao iz strogog profila...  (y) (y)

      ...e sad ću ti objasniti dosta toga u vezi maske (jer ništa nisam "slučajno" radio).
      Iz razloga što koristim originalne satove maska nikako ne može prići vilicama bliže nego što je sada. Bez tih satova mogao bi je povući sasvim do vilica (nekih 50mm), a i iskombinirati neku manju. Vizir  (minimalan i ustvari nije vizir  :mrgreen:) je tu samo da pokrije "rupu" iznad satova koji su naprosto preveliki pa ne stanu u masku. Digitalne instrumente ne mislim stavljati jer mi izgledaju jadno. Ko na skuteru...