Za sada čekam neke dijelove pa da nadoknadim ono što sam prije radio na projektu....
Rujan 2017 pivo sa prijateljom i žalopoljka kako i dalje nemam motor. Njegov frend ima za prodati... par piva poslije i razgovor sa suprugom i motor je kupljen:
Yamaha FZX 700 SC - rađena za američko tržište samo dvije godine 86/87 jer su Japanci išli doskočiti carinama na sve motore preko 750 kubika koji su se proizvodili drugdje. Nastao na valu uspjeha Vmax modela te ga radi sličnosti zovu baby Vmax.
Motor je stajao 6 godina pa je baterija i osigurači bilo prvo što je promijenjeno:
Slijedilo je čišćenje kontakt sklopova po cijelom motoru...
Zamjena ulja, filtera ulja, filtera goriva, rashladne tekućine....
Prvi kvar otkriveni bilo je da pumpa goriva radi loše... pokušaj popravka neslavno je prošao pa sam naručio zamjensku:
K&N filteri očišćeni i ispuhani...
Odmah sam vidio da će razervoar biti veselje. Ispod varen unutra kaos...
Pokušao sam ga očistiti i zaštitit Kreem linerom ali kao što sam već pisao to se meni pokazalo katastrofa.
Elektroliza je super metoda za očistiti rezervar.
Nije svjedno htio upaliti ni kada sam maknuo rezervar.
pitam se zašto....
Naravno slijedilo je čišćenje karburatora (dva puta) i zamjena dizni (main i idle) te dihtunga, igle i sjedišta igle...
Skužio sam da prekidač ventilatora na kućištu termostata ne radi... iz Nizozemske kupio polovno kućište a prekidač orginal Yamaha... nije niti imao termostat unutra. Iako znam da to ljudi rade pod normalno ne mudruje mi se sa onim kako je to zamislio inžinjer koji ga je napravio pa sam ugradio i termostat....
Nakon što je motor upalio i kada sam vidio da u njemu ima života išao sam srediti neke stvari na šasiji....
Njegovi auspusi su mi super pa sam ih dao povariti (to je jedini posao koji nisam radio sam jer nemam alat za to) i nakon toga farbanje u crno
Stražnji kraj mi se nije sviđao njegov pa sam naručio sa eBay-a generičan zadnji blatobran sa nadamo da ću ga upasati nekako....
Novi žmigavci...
....i prednja lampa
Jedan postapokaliptični detalj...
Počeo je ličiti na nešto...
Promijnio sam sve ležajeve na prednjoj i stražnjoj gumi pa sam uz put ofarbao zadnju vilicu.... mat crno
Nakon toga su išle prve vožnje i katastofa sa starim tankom. Naručio novi i zaštitio ga Fertanom o čemu sam pisao...
Još dok sam čekao rezervar išao sam štelati ventile... ovu zimu planiram još jednom ih provjeriti i poštelati ukoliko bude trebalo...
I sad sam tu gdje ste vidjeli u prijašnjim postovima.
Slijedi vraćanje vilica i kliješta, reparacija kvačila, štelanje ventila, timing i kompresiju provjeriti, šminka malo i farbanje.... cijela zima puna zabave