3alfa3
Well-known member
Lanac je u vrhunskom stanju, trebalo ga je mjenjati prije par tkm
Prije fotkanja ga je trebalo prstima malo naravnat
Lanac je u vrhunskom stanju, trebalo ga je mjenjati prije par tkm
Zakaj je ljudima problem riješiti uvoz samostalno? Otkad je carina preko e-građani, stvarno ne vidim nikakav problem s tim. Znači trebaš imati 4 papira (u Njemačkoj je to Brif, prometna, ugovor/račun i CoC), to trebaš dobiti s motorom bilo di da ga kupuješ. Nakon što riješiš carinu, odeš na tehnički, tamo napraviš sve što treba (homologacija, tehnički i registracija) i gotovo. Ako vani možeš dobiti motor osjetno jeftinije, svakako se isplati. Nema smisla da nekim švercerima plaćaš parsto € za tu uslugu. Ono što ipak trebaš platiti je dovoz, jer taj trošak imaš i da odeš sam po njega. A u slučaju motora je ipak tlaka jer nije baš da budeš sjeo na njega i dovezao ga doma, tako da trebaš nekog tko ima prikolicu/kombi ili sl.
Ako se ipak odlučiš, imam kuma koji dovlači aute ljudima po narudžbi, on ili netko takav će te izaći najjeftinije, a opet pogledati će motor/auto kao i da ga sam kupuje. Javi na PP ako hoćeš pa ti pošaljem njegov broj.
Usluga koju Moto expert nudi nije šverc motora jer ako ti firma ponudi pronalazak motora točno onakvog kakvog ti želiš po cijeni koju ti želiš to ne možemo nazvati švercom nego jebačkom uslugom i mislin da tu ne triba raspravljati o njegovih par sto eura.Uostalom to potvrđuju recenzije i stotine prezadovoljnih kupaca....Hvala na ponudi, javim se u PP.
Nije problem papirologije, vec motor treba pregledati, isprobati, i vidjeti kog koga se kupuje. Upravo zato razmisljam o npr. motoexpertu koji vec imaju uhodani posao, kupuju od autokuca s kojima suradjuju, i vrse pregled motora. Ne isplati im se riskirati posao zbog skidanja kilometraze ili sto ja vec znam cega. Kad kupujem od privatne osobe, te bih stvari trebao ja sam provjeriti, a s obzirom da nisam u prilici ici po motor, to bi trebalo pasti na onog tko ga uvozi. Ali i da mogu sam otici, skupilo bi se tu za prijevoz, smjestaj, hrana itd. Jedino tako sto ti kazes, od nekog tko dovozi po narudzbi.
Apsolutno se slazem. Zato su mi oni prvi izborUsluga koju Moto expert nudi nije šverc motora jer ako ti firma ponudi pronalazak motora točno onakvog kakvog ti želiš po cijeni koju ti želiš to ne možemo nazvati švercom nego jebačkom uslugom i mislin da tu ne triba raspravljati o njegovih par sto eura.Uostalom to potvrđuju recenzije i stotine prezadovoljnih kupaca....
Mislim da nisi ni obavezan kupiti motor nakon dovoza ukoliko ne zadovoljava tvoje kriterije 👍👍
Ni jedne negativne recenzije koliko ja znan...
Ja san ih zva u srcu korone u vezi kupnje CB1300 i čovik mi je reka da je tržište mrtvo i da mi nema šta ponuditi,nije ni pimislija uvaljivati neke sklepotine 👍👍
Nitko ti to ne brani. Pitanje je samo da li se isplati financijski ili ne. A pogotovo sad u veljači kad je još uvijek obavezna zimska oprema. A i zoll plus smještaj plus gorivo i cestarine... Jeftinije je da ga netko doveze.U svemu se slažem ali zašto nebi i sjeo n njega i dovezao se.
U tom slučaju treba samo uzeti zoll tablice.
Pod šverc mislim mešetarenje (kupoprodaja, usluge prijevoza itd), možemo to zvati dilanje i kako god. Šverc izraz sam po sebi nema smisla od ulaska u EU (a i prije) jer nema carine.Usluga koju Moto expert nudi nije šverc motora jer ako ti firma ponudi pronalazak motora točno onakvog kakvog ti želiš po cijeni koju ti želiš to ne možemo nazvati švercom nego jebačkom uslugom i mislin da tu ne triba raspravljati o njegovih par sto eura.Uostalom to potvrđuju recenzije i stotine prezadovoljnih kupaca....
Mislim da nisi ni obavezan kupiti motor nakon dovoza ukoliko ne zadovoljava tvoje kriterije 👍👍
Ni jedne negativne recenzije koliko ja znan...
Ja san ih zva u srcu korone u vezi kupnje CB1300 i čovik mi je reka da je tržište mrtvo i da mi nema šta ponuditi,nije ni pimislija uvaljivati neke sklepotine 👍👍
Kad se kupuje polovni motor uvijek postoji rizik bilo da se kupuje od moto kuća ili od osoba, radio sam na nekim motorima koji su kupljeni u njemačkoj u renomiranim kućama i bilo ih je lupanih a bilo je i onih sa "urednom servisnom" a svi su kupljeni kao odlična kupnja . Zato tu treba malo sreće i računat da su to ipak rabljeni motori i da pravila nema.Pod šverc mislim mešetarenje (kupoprodaja, usluge prijevoza itd), možemo to zvati dilanje i kako god. Šverc izraz sam po sebi nema smisla od ulaska u EU (a i prije) jer nema carine.
Meni nije cilj tu nikoga niti pljuvati niti reklamirati, svako ima računicu da zaradi, zato sam rekao da je jeftinije kad "imaš nekog". A rizik da kupuješ na neviđeno je jednak ako naručuješ motor od auto kuće ili od "čovjeka". Naravno, auto kuća može dati garanciju da ne moraš kupiti ako ti se ne sviđa, međutim skeptičan sam oko toga da bi baš dovezli neki skupi motor ako ne ostaviš kaparu ili sl.
U slučaju "čovjek" opet postoji mogućnost kupnje od privatne osobe, što opet ima svoje prednosti i mane.
Provrtija sam zadnjih 50 strana i nisam naša šta taržim.Pa kad je već sve receno u temi tko zna koliko puta
Provrti zadnjih 15-20 strana.
Koje godište?Ekipa, mene zanima kako se snalazite sa deklariranim maksimalnim loadom od 180kg. Vozite li cesto s passengerom, jeste li isli na neke vece relacije gdje ste imali i putnika i prtljagu, itd
Nemam tracera, vec ga razmisljam kupiti.Koje godište?
Nikad se nisam drzo toga i nikad nikakvih problema...3 kofera,plus torba na koferu,tank torba i žena,otiso na put do granice turske i sirijeNemam tracera, vec ga razmisljam kupiti.
Gledam 2017,2018 g. Nisam u mogucnosti noviji uzeti. Kupujem ga prvenstveno za svoju dusu, ali ne zelim iskljuciti mogucnost jednodnevnih izleta pa mozda i visednevnih putovanja sa boljom polovicom. Nismo pretjerano teski, zajedno 160kg, sto mi ostavlja 20 kg za nosace, kofer i bocnu prtljagu.
Imam 2020 godinu. Moja malenkost 85kg, supruga 55. Sva 3 kofera puna. Malo podesim zadnji povrat ulja u amortizeru i nikakvih problema.Nemam tracera, vec ga razmisljam kupiti.
Gledam 2017,2018 g. Nisam u mogucnosti noviji uzeti. Kupujem ga prvenstveno za svoju dusu, ali ne zelim iskljuciti mogucnost jednodnevnih izleta pa mozda i visednevnih putovanja sa boljom polovicom. Nismo pretjerano teski, zajedno 160kg, sto mi ostavlja 20 kg za nosace, kofer i bocnu prtljagu.
Hvala, to mi je drago cuti. Kad sam searchao thread o ovom "problemu" mislim da sam naisao na tvoj post.Nikad se nisam drzo toga i nikad nikakvih problema...3 kofera,plus torba na koferu,tank torba i žena,otiso na put do granice turske i sirije
Hvala na iskustvu, sad mi je lakse.Imam 2020 godinu. Moja malenkost 85kg, supruga 55. Sva 3 kofera puna. Malo podesim zadnji povrat ulja u amortizeru i nikakvih problema.
Kolega ima 2016 god također tracer. Kao par su nešta teži od nas i nije bilo problema.
Lp
Vidi se da si pametan čovjek i da si dobro odabrao ...Hvala, to mi je drago cuti. Kad sam searchao thread o ovom "problemu" mislim da sam naisao na tvoj post.
Hvala na iskustvu, sad mi je lakse.
Prvotno sam razmisljao o VStromu 650, ali cini mi se da ce mi biti slab. Mislio sam nesto malo vise offroad capable, ali za novac s kojim raspolazem, cini mi se da je to nemoguce. Tracer 900 izgleda best value for money
Hvala, to mi je drago cuti. Kad sam searchao thread o ovom "problemu" mislim da sam naisao na tvoj post.
Hvala na iskustvu, sad mi je lakse.
Prvotno sam razmisljao o VStromu 650, ali cini mi se da ce mi biti slab. Mislio sam nesto malo vise offroad capable, ali za novac s kojim raspolazem, cini mi se da je to nemoguce. Tracer 900 izgleda best value for money
Da. Skupi su novi. Meni se svidja Triumph Tiger 800, cija je pocetna cijena dosta visa od tracer 900. I polovni su naravno skuplji, međutim, tiger već ima kvalitetniju opremu(vilice, amortizer, grijane ručke, sic, cruise control, itd). Takodjer igra ulogu i odrzavanje triumpha, servis, dijelovi, itdSlično je kao kod mene. I ja bi neki soft adventure bike. Razmišljao sam o stromu ali 1050. Cijene su trenutno jako visoke.
Vidjet ćemo što nosi sutra. Za to vrijeme držat se ceste.