Yamaha MT10SP by YamahaPBS

Status
Not open for further replies.
maRRin 06 said:
Ajde, ajde, u fazi si kupnje Yamahehe pa mu ideš malo niz dlaku 8)

Mislim da je za ovo lizoguzje merito barem gratis sporCki nosač tablice. :mrgreen:
 
Pa motor me ne zanima da bi ga kupio ali volim vidjeti sto se sve moze napraviti sa hrpom love. :rolleyes:

A i ti ga seres sa tim gramar nazi pizdarijama...  :police:


MOONSHIELD said:
nije drek, nek se pes sposral :jesus:
ti si rekao da te motor ne zanima, ali svejedno komentiraš i željno iščekuješ grafove, sam sebi skačeš u usta (y)
i pobogu, stvarno nitko na ovom forumu ne zna da ispred suprotnih veznika ide zarez?? i onda sam ja imao 2 iz hrvatskog kod milorada sarapa :LOL:
 
Mocippaldi said:
Ono kad te tudje pare zuljaju...  :LOL:
ono kad si seljo pa misliš da novcima možeš kupiti ukus i još se time hvališ okolo i očekuješ da ti se svi klanjaju :LOL:
 
Moonshield.. ko je imo kod milorada sarapa 2 to je isto ko da si imo 4 kod nekog normalnog nastavnika..odnosno profesora.
Ja sam čak jedne prilike navukel do trojke☺ al đabe mi,našel sem slovenku i odselil u SLO i sad kurac učim slovenski☺
 
Mocippaldi said:
Ono kad te tudje pare zuljaju...  :LOL:
je....
ćilim, titanska vida i razni čepovi...
ko nebi bija jalan....
jedino mi nisu jasni deflektori.... kraj ovako vrhunski dizajniranog prednjeg kraja....
a za k&n filter sam osta paf....
 
e39 said:
Moonshield.. ko je imo kod milorada sarapa 2 to je isto ko da si imo 4 kod nekog normalnog nastavnika..odnosno profesora.
Ja sam čak jedne prilike navukel do trojke☺ al đabe mi,našel sem slovenku i odselil u SLO i sad kurac učim slovenski☺
mene nije podnosio do te mjere da me i na maturi rušio, kod njega su dobro prolazile samo sisulje i dupelisci (y)
a ja našel slovenku pa i dalje drmim vu Lijepoj Našoj i vječno iščekujem bolje sutra :LOL: :LOL:
 
triple_9 said:
Tepih je ipak glavni glumac priče  (y) (y) (y)

ćilim je top  :LOL: :mrgreen:

Samo naprijed sa preradom, bas me zanima sto ce sljedece bit  :021:, podrzavao preradu ili ne nebitno je. Tko sta na tvu ima gro serija i filmova, al tko kaze da moram sve gledat. Gledam sta mi pase i sta me zanima. Poanta je ocu li u sebi rec, jebote, ne bi ja te pare dao za to, ili uuuu jebote dobra ideja ili cu preskocit topic i ne citat ga.

Al da ćilim upija 2L ulja...to zahtjeva youtube dokaz  :mrgreen:
 
E jebiga..da bi se isprobal tepih,treba je neki Talijanski drlog gore parkirat😅japaneri i puštanje ulja= no go😅
 
e39 said:
E jebiga..da bi se isprobal tepih,treba je neki Talijanski drlog gore parkirat😅japaneri i puštanje ulja= no go😅
jebate, moj Dukac nikako da se "zapiša" iako ulja ima do maksimuma. Opet sam nekog galofak italijana uzeo.
 
Retired said:
zanimljiva rabota ...

jedino što bi mi bilo logičnije krenuti od R1M pa nju križati s MT10...?

Za ovo sam ipak "dužan" malo duži odgovor od onog ponuđenog(turbo). Mislio sam da sam opširnije početak napisao u uvodu, ali nisam....i to zato što se u hodu mijenjaju želje vlasnika i mogučnosti pa ću kako sam i najavio, objavit kako što stavimo na motor.

Ideja je dakle od početaka bila MT10 jer klijent ima 3 R motora i htio je još jedan koji če i moći i vozit po gradu.
Zato je izbor pao na MT10 ... i zbog mogučnosti tuninga agregata s obzirom na dosadašnja iskustva stuntera i same povezanosti sa R1( trkačoj sceni itd)
E sad, počeli smo s turbom, uvidjeli da nitko ne nudi shemu mehano kompresora, samo na ispušne plinove, koji ide ispred zadnjeg kola, samo koji cm od tla, te sa ljeve strane motora viri poprilično.
S obzirom na te vangabaritne dimenzije i ograničenu uporabu s obzirom na malu udaljenost od tla....te situaciju da klasičnog ispuha nebi ni bilo, odustali smo od turba.
U dogovoru sa Yamaha SBK teamom idemo na izmjenu mape paljenja, auto aktivnu prilagodbu istih načinu uporabe, te punim quickshiftom(i niže)....jer vjerovali ili ne, ovo je najbolje što se može iz motora izvuči za normalnu uporabu(ne računamo stazu), a i R1 dodatnih 40 ks ima u zadnjoj trečini radnog područja, a to nam nije iskoristivo, pogotovo uz streetfigher look(bez oklopa)

Mogli smo mi uzet i R1M, staviti gornji trokut sa Rizoma upravljaćem, malo potrimat gornji dio oklopa, ali to nebi bilo to, trebali bi skratiti prenos, stavljati varalice/healere jer bi pokazivao krive podatke .. i u konačnici bi imali motor koji je bliže stazi nego javnoj prometnici....a to nam nije osnovni cilj.

 
joke said:
E sad, počeli smo s turbom, uvidjeli da nitko ne nudi shemu mehano kompresora,
mehano kompresor :LOL:

Naravno, ako ste još uvijek za tu vrstu prednabijanja, možemo neku suradnju dogovorit. Moja bruto satnica 100kn, vi kupujete dijelove i ugrađujete ih  :afro:
 
jolly the roger said:
Naravno, ako ste još uvijek za tu vrstu prednabijanja, možemo neku suradnju dogovorit. Moja bruto satnica 100kn, vi kupujete dijelove i ugrađujete ih  :afro:

Nikada od tebe pravog konzultanta/projektanta budeš li se ovako prostituirao sa cijenama.
 
Status
Not open for further replies.