Retired said:
zanimljiva rabota ...
jedino što bi mi bilo logičnije krenuti od R1M pa nju križati s MT10...?
Za ovo sam ipak "dužan" malo duži odgovor od onog ponuđenog(turbo). Mislio sam da sam opširnije početak napisao u uvodu, ali nisam....i to zato što se u hodu mijenjaju želje vlasnika i mogučnosti pa ću kako sam i najavio, objavit kako što stavimo na motor.
Ideja je dakle od početaka bila MT10 jer klijent ima 3 R motora i htio je još jedan koji če i moći i vozit po gradu.
Zato je izbor pao na MT10 ... i zbog mogučnosti tuninga agregata s obzirom na dosadašnja iskustva stuntera i same povezanosti sa R1( trkačoj sceni itd)
E sad, počeli smo s turbom, uvidjeli da nitko ne nudi shemu mehano kompresora, samo na ispušne plinove, koji ide ispred zadnjeg kola, samo koji cm od tla, te sa ljeve strane motora viri poprilično.
S obzirom na te vangabaritne dimenzije i ograničenu uporabu s obzirom na malu udaljenost od tla....te situaciju da klasičnog ispuha nebi ni bilo, odustali smo od turba.
U dogovoru sa Yamaha SBK teamom idemo na izmjenu mape paljenja, auto aktivnu prilagodbu istih načinu uporabe, te punim quickshiftom(i niže)....jer vjerovali ili ne, ovo je najbolje što se može iz motora izvuči za normalnu uporabu(ne računamo stazu), a i R1 dodatnih 40 ks ima u zadnjoj trečini radnog područja, a to nam nije iskoristivo, pogotovo uz streetfigher look(bez oklopa)
Mogli smo mi uzet i R1M, staviti gornji trokut sa Rizoma upravljaćem, malo potrimat gornji dio oklopa, ali to nebi bilo to, trebali bi skratiti prenos, stavljati varalice/healere jer bi pokazivao krive podatke .. i u konačnici bi imali motor koji je bliže stazi nego javnoj prometnici....a to nam nije osnovni cilj.