YAMAHA R1-2007(pukla na osam mjesta)

Status
Not open for further replies.

drugabrzina

New member
Da vas obavjestimo dosla nam je Yamaha R1-2007.
Rama je napukla na osam mjesta a vilica,felga,diskovi ne osteceni.
Interesantno je to sto je motor bio kraci svega 23mm a rama je ispucala.
To ukazuje na to da definitivno rame koje su ljevane kao sto je slucaj Yamahe i Suzukya K-5 prilikom manjeg udarca pucaju kao staklo.
Inace ova ram se pokazala jedna od najtezih za ravnanje i jako je tesko kontrolirati prilikom ravnanja.
Definitivno ljevane rame prilikom jaceg udarca ce pucati na vise mjesta i u vise dijelova.
 
drugabrzina said:
Da vas obavjestimo dosla nam je Yamaha R1-2007.
Rama je napukla na osam mjesta a vilica,felga,diskovi ne osteceni.
Interesantno je to sto je motor bio kraci svega 23mm a rama je ispucala.
To ukazuje na to da definitivno rame koje su ljevane kao sto je slucaj Yamahe i Suzukya K-5 prilikom manjeg udarca pucaju kao staklo.
Inace ova ram se pokazala jedna od najtezih za ravnanje i jako je tesko kontrolirati prilikom ravnanja.
Definitivno ljevane rame prilikom jaceg udarca ce pucati na vise mjesta i u vise dijelova.

To su zato napraili ljevane rame da se nebuju djeca igrala s ravnanjem i švasanjem po njima nego treba kupit novu!
 
Slažemo se da treba kupiti novu ramu ,ali ljudi nam uporno dolaze svakim danom sve više i više da im ravnamo rame,A ŠTO DA RADIMO....., da ih odbijemo ili?
 
drugabrzina said:
Slažemo se da treba kupiti novu ramu ,ali ljudi nam uporno dolaze svakim danom sve više i više da im ravnamo rame,A ŠTO DA RADIMO....., da ih odbijemo ili?

koliko će to doći kuna sretnog vlasnika? :misli:


reci bar približno :wink: tako da znamo izračunati prednosti i mane

nova navodno košta 20 000kn :misli: pa da znamo za koliko razlike u novcima neko ide riskirati glavu ili uvaliti nekom :palacdolje:
 
drugabrzina said:
Slažemo se da treba kupiti novu ramu ,ali ljudi nam uporno dolaze svakim danom sve više i više da im ravnamo rame,A ŠTO DA RADIMO....., da ih odbijemo ili?

Sve OK, vjerujem da ljudi dolaze al je se ne bi usudio radit takav posao, pa i da sam vrhunski majstor.
 
Ravnanje rame ,zavarivanje i lakiranje je srtnog vlasnika koštalo 1800kn ,normalno sa računom i pismenom garancijom da ja kompletna geometrija rame unutar tvorničkih tolerancija tj.unutar 1mm.
 
PeRo. said:
Sve OK, vjerujem da ljudi dolaze al je se ne bi usudio radit takav posao, pa i da sam vrhunski majstor.
ne bi vjerovao šta sve ljudi traže da se napravi ...  :wink:
 
drugabrzina said:
Ravnanje rame ,zavarivanje i lakiranje je srtnog vlasnika koštalo 1800kn ,normalno sa računom i pismenom garancijom da ja kompletna geometrija rame unutar tvorničkih tolerancija tj.unutar 1mm.

(y)

samo me i dalje muči ono šta je pero rekao za ravnanje tih ljevanih rama od neke xy legure i itd
 
Ti se nebi usudio,onda po tebi nebi postojao niti jedan auto limar i niti jedan stol za razvlačenje automobila.Vjeruj mi najviše se razvlače upravo najskupli auti tipa BMW,MERCEDAS itd.,to znm jer sam u puno u kontaktu sa ljudima koji se bave takvim poslovima i u konačnici dosta surađujemo jer je to jako sličan posao ako ne isti,samo kod motora su dosta uže tolerancije.
Evo ja ovom prilikom pozivam sve one koji su kod nas ravnali rame da se jave tu na forum u koliko su imali probleme ili negativno iskustvo sa ravnajm rama ivilica u našoj firmi.Evo slobodno bez ustučavanja neka se jave,vidim da ih tu sa foruma ima dosta koji su bili kod nas pa samo izvolite pa da još malo komentiramo.(samo negativna iskustva kod ravnanja)
 
drugabrzina said:
Ti se nebi usudio,onda po tebi nebi postojao niti jedan auto limar i niti jedan stol za razvlačenje automobila.Vjeruj mi najviše se razvlače upravo najskupli auti tipa BMW,MERCEDAS itd.,to znm jer sam u puno u kontaktu sa ljudima koji se bave takvim poslovima i u konačnici dosta surađujemo jer je to jako sličan posao ako ne isti,samo kod motora su dosta uže tolerancije.
Evo ja ovom prilikom pozivam sve one koji su kod nas ravnali rame da se jave tu na forum u koliko su imali probleme ili negativno iskustvo sa ravnajm rama ivilica u našoj firmi.Evo slobodno bez ustučavanja neka se jave,vidim da ih tu sa foruma ima dosta koji su bili kod nas pa samo izvolite pa da još malo komentiramo.(samo negativna iskustva kod ravnanja)

mislim da ti se neće nitko javit, bilo da ima pozitivna il negativna iskustva :wink:
 
kao i u svakom poslu postoje majstori i fušeri...

a stvar je u tome što kad se desi nešto loše, onda se to priča na sva zvona, a kad se napravi dobro, to se podrazumjeva pod normalno i ne priča se puno o tome, pa se zbog toga dobri majstori zadržavaju u određenom krugu ljudi ..  ...
 
Nemogu vjerovat na kakvim stvarima proizvođači žele uštediti na težini. Kaj mi znači kaj je rama 20 dkg lakša i ogule ju do krajnjih granica, kad sam ja teži ili lakši od nekog drugog vozača 5 ili 10 kg. Još mogu shvatit na trkačim motorima ali za komercijalnu upotrebu fakat nema smisla osim kaj nam uzimaju lovu kad se motor prevrne s nogara i napravi štetu par tisuća €. E onda mi više nebumo kupovali takve motore pa nek se malo zamisle gdje je kraj u utrci u naoružanju  :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje:
 
Status
Not open for further replies.