YAMAHA R1-2007(pukla na osam mjesta)

Status
Not open for further replies.
drugabrzina said:
Ti se nebi usudio,onda po tebi nebi postojao niti jedan auto limar i niti jedan stol za razvlačenje automobila.Vjeruj mi najviše se razvlače upravo najskupli auti tipa BMW,MERCEDAS itd.,to znm jer sam u puno u kontaktu sa ljudima koji se bave takvim poslovima i u konačnici dosta surađujemo jer je to jako sličan posao ako ne isti,samo kod motora su dosta uže tolerancije.
Evo ja ovom prilikom pozivam sve one koji su kod nas ravnali rame da se jave tu na forum u koliko su imali probleme ili negativno iskustvo sa ravnajm rama ivilica u našoj firmi.Evo slobodno bez ustučavanja neka se jave,vidim da ih tu sa foruma ima dosta koji su bili kod nas pa samo izvolite pa da još malo komentiramo.(samo negativna iskustva kod ravnanja)

Ne bi baš uspoređivao to s razvlačenjem automobila kod kojih se radi podvozje od (ajmo reć)običnog željeza i još mogu stavit pojačanja da se i ne primjeti, a i sve to skupa je na 4 kotača.
I nemoj me krivo shvatit, ja ne pljujem po vama (svi mi moramo nekako zaradit za kruh) nego govorim da je to dosta rizičan posao obzirom na to da su u pitanju 2 kotača (nekad i jedan), da su motori ogromne snage, da se ljudi voze i bez mozga, da su naše ceste ko izorana polja......
 
drugabrzina said:
Ti se nebi usudio,onda po tebi nebi postojao niti jedan auto limar i niti jedan stol za razvlačenje automobila.Vjeruj mi najviše se razvlače upravo najskupli auti tipa BMW,MERCEDAS itd.,to znm jer sam u puno u kontaktu sa ljudima koji se bave takvim poslovima i u konačnici dosta surađujemo jer je to jako sličan posao ako ne isti,samo kod motora su dosta uže tolerancije.
Evo ja ovom prilikom pozivam sve one koji su kod nas ravnali rame da se jave tu na forum u koliko su imali probleme ili negativno iskustvo sa ravnajm rama ivilica u našoj firmi.Evo slobodno bez ustučavanja neka se jave,vidim da ih tu sa foruma ima dosta koji su bili kod nas pa samo izvolite pa da još malo komentiramo.(samo negativna iskustva kod ravnanja)
slažem se s tobom  (y)
 
PeRo. said:
Ne bi baš uspoređivao to s razvlačenjem automobila kod kojih se radi podvozje od (ajmo reć)običnog željeza i još mogu stavit pojačanja da se i ne primjeti, a i sve to skupa je na 4 kotača.
I nemoj me krivo shvatit, ja ne pljujem po vama (svi mi moramo nekako zaradit za kruh) nego govorim da je to dosta rizičan posao obzirom na to da su u pitanju 2 kotača (nekad i jedan), da su motori ogromne snage, da se ljudi voze i bez mozga, da su naše ceste ko izorana polja......
kod velike većine novih auta (pogotovo većih) je i veliki dio trapa rađen od aluminija i legura ...  (y)
 
PeRo. said:
Ne bi baš uspoređivao to s razvlačenjem automobila kod kojih se radi podvozje od (ajmo reć)običnog željeza i još mogu stavit pojačanja da se i ne primjeti, a i sve to skupa je na 4 kotača.
I nemoj me krivo shvatit, ja ne pljujem po vama (svi mi moramo nekako zaradit za kruh) nego govorim da je to dosta rizičan posao obzirom na to da su u pitanju 2 kotača (nekad i jedan), da su motori ogromne snage, da se ljudi voze i bez mozga, da su naše ceste ko izorana polja......
kako onda kad neko pravi kompletu ramu kad se prerađuju čoperi prave nove zadnje vilice za šire gume vare felge stavljaju srca felgi na druge obruče i još puno stvari ,,,želiš reč da ti motori nisu sigurni ili  :misli:
zašto ljudi onda nose ravnat felge a nekupe nove  :misli:
mislim da je felga malo ozbiljnija star od rame  :misli:
 
strasilo said:
kod velike većine novih auta (pogotovo većih) je i veliki dio trapa rađen od aluminija i legura ...  (y)
takoje a6 a8 je kompletan skoro od aluminija itd da nenabrajam sad  :wink:
 
r1 vtc said:
kako onda kad neko pravi kompletu ramu kad se prerađuju čoperi prave nove zadnje vilice za šire gume vare felge stavljaju srca felgi na druge obruče i još puno stvari ,,,želiš reč da ti motori nisu sigurni ili  :misli:zašto ljudi onda nose ravnat felge a nekupe nove  :misli:
mislim da je felga malo ozbiljnija star od rame  :misli:

ovdje nije riječ o nekom tandrkalu koje jedva ide 100-tku :misli: već o novoj R1 :misli:
 
ja bi dao varit ramu ali bi dao i da mi jos popikaju xx broj vinkla da to jos malo ojaca    :mrgreen:
 
tutankamon said:
ovdje nije riječ o nekom tandrkalu koje jedva ide 100-tku :misli: već o novoj R1 :misli:
toliko imaš motora koju su ručno izrađeni i idu skoro pa isto ko nova r1 imaš i u preradama a i u moto pulsovima pa malo prolistaj imaš i onu mašinu što je mislim šile slago što ima pun kufer konja drugo kvačilo jer je staro bilo pre slabo itd  :wink:
 
ODLIČAN KOMENTAR,po nama ravnanje rotirajućih djelaova je puno riskantnije nego ravnanje djelova koji se ne rotiraju sa velikim okretajima kao što je felga ,koje mi baš iz tog razloga NE RAVNMO ,što ne znači da je nemožemo ili neznamo poravnati.
PONAVLJAM JOŠ JEDNOM NAJBOLJE I NAJSIGURNIJE JE KUPITI NOVO,ako to čovjek ne može financijski podnijeti onda je aternativa ravnaje ili kupovanje rabljenog dijela.
 
r1 vtc said:
toliko imaš motora koju su ručno izrađeni i idu skoro pa isto ko nova r1 imaš i u preradama a i u moto pulsovima pa malo prolistaj imaš i onu mašinu što je mislim šile slago što ima pun kufer konja drugo kvačilo jer je staro bilo pre slabo itd  :wink:

ja se osobno sa takvim motorima nebi vozio po Istri i magistrali :misli: :misli:




ali vama rravničarima je to isti vrag (y)
 
Samo nek rade, ima i na forumu negdje čovjek traži da iz 15" na 17" naprave felgu.

Znam, švašta se radi, ljudi i na mjesec idu, al ko ti može garantirat da će svi ti varovi, ravnanja i neznam kaj sve ne izdržat?
kak možeš znat da kod tih legura iz kojih su napravljene neke rame(npr. ova R1) neće prilikom ravnanja negdje na nevidljivom mjestu napuknut?

Jedno je napravit novo, a drugo je nešto popravit....to se odnosi na one spomenute prerade.
 
tutankamon said:
ja se osobno sa takvim motorima nebi vozio po Istri i magistrali :misli: :misli:




ali vama rravničarima je to isti vrag (y)
jesi ti kupio motor iz trgovine  :misli:
 
PeRo. said:
Samo nek rade, ima i na forumu negdje čovjek traži da iz 15" na 17" naprave felgu.

Znam, švašta se radi, ljudi i na mjesec idu, al ko ti može garantirat da će svi ti varovi, ravnanja i neznam kaj sve ne izdržat?
kak možeš znat da kod tih legura iz kojih su napravljene neke rame(npr. ova R1) neće prilikom ravnanja negdje na nevidljivom mjestu napuknut?

Jedno je napravit novo, a drugo je nešto popravit....to se odnosi na one spomenute prerade.
čovjek ti je reko da daju garanciju a nebi valda niko garantiro da to nevalja ili nije dobro i nosio svoju glavu u torbi  :wink:
 
tutankamon said:
ok ako jesi
ako nisi i ako nisi prvi vlasnik nikad nečeš znat na čem se voziš i da baš tvoj nije bio na ovom istom stolu ili još gore kod nekog u nekakvoj šupi ,,,
jer ako čovijek napravi motor kak se spada ni ti ni sto drugih majstora nemože skužit da je bilo šta rađeno nanjemu u to budi siguran  :wink:
 
r1 vtc said:
čovjek ti je reko da daju garanciju a nebi valda niko garantiro da to nevalja ili nije dobro i nosio svoju glavu u torbi  :wink:

Riječ "garancija" u današnje vrijeme svašta proda.

....čak i Einhel alate u pevecu sa 5 godina garancije.  :wink:
 
r1 vtc said:
ok ako jesi
ako nisi i ako nisi prvi vlasnik nikad nečeš znat na čem se voziš i da baš tvoj nije bio na ovom istom stolu ili još gore kod nekog u nekakvoj šupi ,,,
jer ako čovijek napravi motor kak se spada ni ti ni sto drugih majstora nemože skužit da je bilo šta rađeno nanjemu u to budi siguran  :wink:

ne brkaj kvalitetu sa estetikom  (y)
 
r1 vtc said:
ok ako jesi
ako nisi i ako nisi prvi vlasnik nikad nečeš znat na čem se voziš i da baš tvoj nije bio na ovom istom stolu ili još gore kod nekog u nekakvoj šupi ,,,
jer ako čovijek napravi motor kak se spada ni ti ni sto drugih majstora nemože skužit da je bilo šta rađeno nanjemu u to budi siguran  :wink:

(y)

to si u pravu
 
Status
Not open for further replies.