Yamaha T Max 500 - General Topic

Bok svima,

Vidio sam novog t-maxa na sajmu Imot, pa me zanima usporedba sa modelom 2007. Primjetio sam slijedece:
  • plastika oko volana i oko rezervara je sva sjajna, sto ce reci da se jako lagano grebe
  • sic je postavljen nesto blize volanu, tako da je nesto manje mjesta za ispruziti noge (na gornju poziciju)
  • polozaj volana je nesto nizi nego na starom modelu, tako da su ruke malo opterecenije

Molim za komentar ljudi koji su vozili. Koliko je novi model razlicit u voznji? Da li su kocnice bolje?

Puno hvala!

Pozdrav,

Marko
 
jučer san ga ima priliku voziti. primjetio sam sljedeće: sjedi se visoko, sjedalo široko, prstima dodiruješ asfalt. nisam se mogao sakriti iza vizira dovoljno, puše više nego na SWu recimo. kada se sjedi guzom do naslona. položaj tijela je lagano ispružen prema volanu kako bi ga mogao dohvatiti. na duže ture bi to moglo predstavljati problem. što se tiće dinamike vožnje, ležanja i sve što uz to ide najbolje je u svijetu skutera.
 
aprilliaaa said:
jučer san ga ima priliku voziti. primjetio sam sljedeće: sjedi se visoko, sjedalo široko, prstima dodiruješ asfalt. nisam se mogao sakriti iza vizira dovoljno, puše više nego na SWu recimo. kada se sjedi guzom do naslona. položaj tijela je lagano ispružen prema volanu kako bi ga mogao dohvatiti. na duže ture bi to moglo predstavljati problem. što se tiće dinamike vožnje, ležanja i sve što uz to ide najbolje je u svijetu skutera.
pa to je prirodan položaj na većini motora
 
aprilliaaa said:
ali t-max je ipak skuter.

tmax = transformation maximum, odnosno maximalno transformiran skuter u motocikl. zanimljivost je da na talijanskim stranicama yamahe tmax nije pod skuterima nego u poglavlju motocikli

p.s. za voziti sw brzo do krajnjih granica potrebno je zauzeti identičan položaj o kojem si govorio, isto kao i na bilo kojem skuteru ili maxi skuteru. to je jednostavno položaj koji pruža največu kontrolu i najbolji oslonac u zavoju, ali naravno, ti to ne možeš ni znati :mrgreen:
 
ja ako se brže vozim (meni brže) sav se primaknem volanu i praktilki sam na prednjem rubu sica
inaće nemam osjećaj za prednji kraj
 
joke said:
tmax = transformation maximum, odnosno maximalno transformiran skuter u motocikl. zanimljivost je da na talijanskim stranicama yamahe tmax nije pod skuterima nego u poglavlju motocikli

p.s. za voziti sw brzo do krajnjih granica potrebno je zauzeti identičan položaj o kojem si govorio, isto kao i na bilo kojem skuteru ili maxi skuteru. to je jednostavno položaj koji pruža največu kontrolu i najbolji oslonac u zavoju, ali naravno, ti to ne možeš ni znati :mrgreen:

a šta se zapalite čim se spomene nešto što van se ne sviđa čut.
pa ne juri se stalno s njim, valjda se i vozi i uživa... i glupo je nemati oslonac iza sebe jer je vrlo nezgodno sjediti uspravno na ravnom sicu bez te podupore iza...
 
markopic said:
Bok svima,

Vidio sam novog t-maxa na sajmu Imot, pa me zanima usporedba sa modelom 2007. Primjetio sam slijedece:
  • plastika oko volana i oko rezervara je sva sjajna, sto ce reci da se jako lagano grebe
  • sic je postavljen nesto blize volanu, tako da je nesto manje mjesta za ispruziti noge (na gornju poziciju)
  • polozaj volana je nesto nizi nego na starom modelu, tako da su ruke malo opterecenije

Molim za komentar ljudi koji su vozili. Koliko je novi model razlicit u voznji? Da li su kocnice bolje?

Puno hvala!
Kao što sam več puno puta rekao slika govori 1000 riječi :mrgreen:
tmax_line_01_tcm71-213938.jpg


Inače, za sada plastika oko volana i rezervoara trpi sve testere i mog mlađeg sina od 20 kg. koji na njoj drži nogice dok ga vozim. Lagano je izgrebao jedino aprilliaaa jer ima problema s pokretljivošču noge pa je patikom dobro zamlatio. to još nisam ni probao ukloniti ali mislim da če iči lagano.
U vožnji mi se prvo vrijeme doimao isti kao i stari, ali ipak je aluminijska šasija reaktivnija i kruča te se osječaj sada u zavoju može usporediti direktno sa onim na motociklu.
Uočava se bolje razvijanje snage i  ubrzanje od 30 do 140 km/h.
Krajnja brzina je 160 iako apriliia tvrdi da je sa svojih 35 kg više od mene uhvatio i 17o km/h.
Kočnica je jaka, možda čak i prejaka jer sam je namjestio na najbliži poožaj do ručki i opet je jaka do boli. Isto nije ni čudno jer je identična kao i na modelu Thundercat 600 kojeg se možete prisjetiti po reklamnom spotu u kojem ulazi u asfalt nakon kočenja.
Super je ono povečanje rezervoara jer mi je na starom bilo iritantno koliko sam često morao na benzinsku, ovih 1l više stvarno čini razliku jer je sad autonomija oko 200 km kao i kod večine dvotočkaša.
Vjetrobran mi je taman za mojih 174 cm. iako bi da nije marketinškog efekta odmah uklonio onaj touring dio i ostavio samo sport crni dio.
Meni sportašu nikako nije legao digitalni obrtomjer, bio mi je draži onaj analogni kojeg vidim i krajičkom oka, ali rjetko tko če ga i gledati uopče jer malo je budala koji če ga derati do blokade.
Testovi govore o dodirivanju tla podnicom, ali stari se dodirivao cca. 10 puta više nego ovaj, u 50 km brze vožnje dotaknuo sam se sa svake strane samo po jedan put nogarom, a od podnice je to čitava vječnost.
S obzirom na tanke peteljke nosača retrovizori su izuzetno dobri i nemaju nikakvih vibracija.
Osječa se idealan raspored težine jer pri oštrom kočenju malo jači stisak stražnje kočnice odmah dovodi po proklizavanja usljed tendencije da se zadnji kraj odljepi od poda pod silom kočenja.
Probao sam više puta podiči maxa na prednji kotač odnosno odljepiti zadnji bar centimetar od podloge, ali nikako mi ne uspijeva. Pročitao sam u nekom testu da je to nekom uspjelo, ali meni ne ide. I na najboljem asfaltu priječe proklizati prednje nego podiči stražnje.
Kako sam več opisao proklizavanje zadnjeg pri jačem kočenju sve govori o tome da je u biti točno pogođen omjer težine (u slučaju mojih 80 kg.) te je skuter savršeno izbalansiran te se ne može dovesti u krizu osim jačim stiskom stražnje kočnice što i nije po pravilima upotrebe kočnica (bar ne na motoru). Eto još jedan razlog da se zapitamo jeli i po ovom aspektu tmax više motor nego skuter.
Meni ne manje važno predivno osvjetljenje km/sata, diskretno na podlozi, a svijetle izraženo kazaljke sjajnom bijelom svjetlošču.

Eto toliko, nisam do sada ni stigao opisati tmax 2008 iz svog kuta
 
liberty said:
ja ako se brže vozim (meni brže) sav se primaknem volanu i praktilki sam na prednjem rubu sica
inaće nemam osjećaj za prednji kraj

normalna stvar, balansiraš sam težinu kad ti Piaggio to nije napravio
 
aprilliaaa said:
a šta se zapalite čim se spomene nešto što van se ne sviđa čut.
pa ne juri se stalno s njim, valjda se i vozi i uživa... i glupo je nemati oslonac iza sebe jer je vrlo nezgodno sjediti uspravno na ravnom sicu bez te podupore iza...

teoretičaru urote, ne nazivaj me u množini, joke sam ja, sam, i onaj kojeg nisi vidio u nedjelju pred sobom jer je bio jako, jako daleko.

p.s. oni koje sjede ravno na dvotočkaškim prometalima u eurreke zovemo "onaj koji je progutao metlu". :mrgreen: sport traži angažman, odnosno uvjetuje vozaču taj napadački položaj da ima bolju kontrolu nad vozilom. touring položaj je onaj ravni, po mogučnosti s ispruženim nogama, i on se može i poboljšati ugradnjom aftermarket vizira, te čak i suvozaču olakšati ugradnjom aftermarket prtljažnika s naslonjačem
ALI tmax nije za to primarno namijenjen, što pokazuje i činjenica da u svojoj kolijevki, Japanu, nije nikad prodavan s poluvisokim vizirom, več uvjek, kao i danas, samo sa niskim, neprozirnim sportskim vizirom koji totalno paše uz njegovu filozofiju designa
 
tog tipa ogrebotine se mogu ukloniti običnom gumicom

šteta što je obrtomjer digitalni - ljepše mi je djelovao analogni ez obzira što se radi o prijenosu snage variomatom
 
ala šta si se raspiiija :mrgreen: pa ja to ništa nisan negira, čak sam i reka da je pravi i najbolji sportaš.
neznam zašto se toliko pališ na iznesenom mišljenju o sjedenju...kad je tako.
a to o sportskom položaju je tako kako ti kažeš.
eh da, ima san gege, tutu i rebe na sebi i plus još dva para mudanata, pa kada sam treba prebacit nogu preko t-maxa jednostavno nije išla kako treba :jesus: tako san ti ga malćice testira.
 
joke said:
tmax = transformation maximum, odnosno maximalno transformiran skuter u motocikl. zanimljivost je da na talijanskim stranicama yamahe tmax nije pod skuterima nego u poglavlju motocikli

p.s. za voziti sw brzo do krajnjih granica potrebno je zauzeti identičan položaj o kojem si govorio, isto kao i na bilo kojem skuteru ili maxi skuteru. to je jednostavno položaj koji pruža največu kontrolu i najbolji oslonac u zavoju, ali naravno, ti to ne možeš ni znati :mrgreen:

Cinjenica je da svi ovi opisi voznje na tmax-u, nista ne znace, osim za mastanje, dok ne probas sam. Vozija sam stari model i svidilo mi se i lezanje u zavoju i snaga motora, kao i sveukupni izgled (osim potrosnje). Ja konkretno imam 187 cm i 93 kg i priznajem da sam se za razliku od moga x-maxa sasvim udobno smjestio i ispruzio. Poanta je da jedva cekam zajasiti novi model (dvojica iz ekipe ga kupila) i tek onda iznijeti osobna iskustva i dozivljaje.
E sad, reka bi ja nesto i o cijeni  :wink:, mislim da je vecina skuzila  8), ali brate razumite me, ne bi tija naseg svemoguceg, sveznajuceg, najljepseg, najbrzeg, najiskusnijeg mestra Joku  :jesus: raspizdit, pa da me danas sutra zajebaje oko servisa ili neceg drugog.
Ali da mu bude toplo pri srcu  :mrgreen:, namjera mi je jednog dana kupiti ga, jebenti misa makar i polovnog jer na kraju sve ostaje u obitelji, je li tako Joke?  8)
 
mileni said:
Cinjenica je da svi ovi opisi voznje na tmax-u, nista ne znace, osim za mastanje, dok ne probas sam. Vozija sam stari model i svidilo mi se i lezanje u zavoju i snaga motora, kao i sveukupni izgled (osim potrosnje). Ja konkretno imam 187 cm i 93 kg i priznajem da sam se za razliku od moga x-maxa sasvim udobno smjestio i ispruzio. Poanta je da jedva cekam zajasiti novi model (dvojica iz ekipe ga kupila) i tek onda iznijeti osobna iskustva i dozivljaje.
E sad, reka bi ja nesto i o cijeni  :wink:, mislim da je vecina skuzila  8), ali brate razumite me, ne bi tija naseg svemoguceg, sveznajuceg, najljepseg, najbrzeg, najiskusnijeg mestra Joku  :jesus: raspizdit, pa da me danas sutra zajebaje oko servisa ili neceg drugog.
Ali da mu bude toplo pri srcu  :mrgreen:, namjera mi je jednog dana kupiti ga, jebenti misa makar i polovnog jer na kraju sve ostaje u obitelji, je li tako Joke?  8)

tako je  8)

ali dodao bih da kod tmaxa nije toliko potrošnja upitna, več je kod starog modela bila dosta mala autonomija, nekih 100, max 130 km s jednim rezervoarom, te je to imalo nepovoljnu sliku kad bi se gledalo dosta brzo kretanje kazaljke na km/satu i vrijeme između dva ulivanja goriva.
I to sam spomenuo u svom osvrtu na model 2008 koji ima samo 1 l više u rezervoaru a to puno znači za autonomiju u realnim uvjetima.

Glede potrošnje u litrama samo bi naglasio da Gilera Runner 180 troši do 9 l, a tmax do 10 pa vi sad procijenite dali za udobnost i kvalitetu tmaxa, te 24 ks viška on puno ili malo troši :mrgreen:
 
SW troši do 7,3 s otvorenim ispuhom i variomatom. 165 km s 12 l. tako sva ova zadnja točenja benzine.

gdje je tu evolucija revolucija iliti šta već navodiš za t-maxa :jesus:
 
joke said:
tako je  8)

ali dodao bih da kod tmaxa nije toliko potrošnja upitna, več je kod starog modela bila dosta mala autonomija, nekih 100, max 130 km s jednim rezervoarom, te je to imalo nepovoljnu sliku kad bi se gledalo dosta brzo kretanje kazaljke na km/satu i vrijeme između dva ulivanja goriva.
I to sam spomenuo u svom osvrtu na model 2008 koji ima samo 1 l više u rezervoaru a to puno znači za autonomiju u realnim uvjetima.
Glede potrošnje u litrama samo bi naglasio da Gilera Runner 180 troši do 9 l, a tmax do 10 pa vi sad procijenite dali za udobnost i kvalitetu tmaxa, te 24 ks viška on puno ili malo troši :mrgreen:

Koja glupost????  :shock: Ima jedna tipka,znaš Jqke,koju nakon kaj napišeš, klikneš.Zove se PROVJERI!  :?
 
joke said:
tako je  8)

ali dodao bih da kod tmaxa nije toliko potrošnja upitna, več je kod starog modela bila dosta mala autonomija, nekih 100, max 130 km s jednim rezervoarom, te je to imalo nepovoljnu sliku kad bi se gledalo dosta brzo kretanje kazaljke na km/satu i vrijeme između dva ulivanja goriva.
I to sam spomenuo u svom osvrtu na model 2008 koji ima samo 1 l više u rezervoaru a to puno znači za autonomiju u realnim uvjetima.

Glede potrošnje u litrama samo bi naglasio da Gilera Runner 180 troši do 9 l, a tmax do 10 pa vi sad procijenite dali za udobnost i kvalitetu tmaxa, te 24 ks viška on puno ili malo troši :mrgreen:

Ma to ja bice malo subjektivno gledam komparirajuci potrosnju t-maxa i moga x-maxa, sta znam da je nebo i zemlja i da se nebi tribalo tako usporedjivat. Znas kako je lipo ulit 80 kn i zaboravit na to  :misli:. Otkad imam x-maxa vise puta sam testira potrosnju u razlicitim uvjetima voznje i nije preslo 4,2l  (y). Normalno je da ce t-max polokat, ali se tu opet vracamo na pricu koliko para toliko muzike. Sigurno je da onaj koji ga je kupija ima i za ulivat u njega. Meni bi to ipak bija znacajan financijski skok, mislim sta se benzine tice, a opet jebi ga, necu ga drzat isprid kuce i divit mu se 8)
 
aprilliaaa said:
SW troši do 7,3 s otvorenim ispuhom i variomatom. 165 km s 12 l. tako sva ova zadnja točenja benzine.

gdje je tu evolucija revolucija iliti šta već navodiš za t-maxa :jesus:

Znam samo da mi ga je prijatelj Kragic, nakon sta ga je kupija vrlo brzo i proda. Ok, coviku su tribale pare, ali se sicam da mi je uvik "plaka" oko potrosnje SW-a. Ne sicam se vise koliko je reka da je trosija, mislim da je to bilo u ono vrime kad je prvi SW izasa, ne znam, bice oko 3-4 godine, je li?  :misli:
Uglavnom je guca benzine dosta, mislim da je bilo vise od cifre koju koju ti navodis. Ta kolicina mi se cini i vise nego OK za pilu koju vozis :wink:
 
aprilliaaa said:
SW troši do 7,3 s otvorenim ispuhom i variomatom. 165 km s 12 l. tako sva ova zadnja točenja benzine.

gdje je tu evolucija revolucija iliti šta već navodiš za t-maxa :jesus:

neznam jesam li naveo da je to max potrošnja, kod mene, pri max. iskoristivosti. (poznato je svima mojih 19 l/100 km sa hornetom 600)
naravno ti svoj motor ne iskorištavaš do maximuma več ga siliuješ kočenjem i uzbrzavanje i pri tom on troši manje nego na konstantno otvorenom gasu.
puca ti i iz ispuha pri svakom oduzimanju gasa a i vrapci znaju da je to manjak benzina u smjesi,
pa ti sad računaj zašto ti sw malo troši :misli:

a vi koji čitate razmislite tko priča priče, a tko argumentira svoje izjave (y)
 
dr.chala said:
Koja glupost????  :shock: Ima jedna tipka,znaš Jqke,koju nakon kaj napišeš, klikneš.Zove se PROVJERI!  :?

chalqa, mislio sam na normalnu autonomiju koja kod skutera iznosi cca 160-190 km, a kod starog modela tmaxa je to bilo 100-130 km.
To se osjeti, pogotovo nakon što voziš desetak skutera i pratiš kilometražu kao referencu za dolivanje, a onda odjednom sjedneš na tmaxa(starog) kojeg moraš vodit na doljevanje 30-50 km prije nego sve ostale.
To je kod novog modela manje izraženo, a i kao što več napisah, kazaljka nema lampicu rezerve več se pali digitalno odbrojavanje pređenih km na rezervi koje nebi smjelo iči preko 50 km.
Ne vidim ništa negativno, dapače samo napredak i boljitak za vozača i korisnika, neznam zašto tražite probleme tamo gdje ih nema :misli: