markopic said:
Bok svima,
Vidio sam novog t-maxa na sajmu Imot, pa me zanima usporedba sa modelom 2007. Primjetio sam slijedece:
- plastika oko volana i oko rezervara je sva sjajna, sto ce reci da se jako lagano grebe
- sic je postavljen nesto blize volanu, tako da je nesto manje mjesta za ispruziti noge (na gornju poziciju)
- polozaj volana je nesto nizi nego na starom modelu, tako da su ruke malo opterecenije
Molim za komentar ljudi koji su vozili. Koliko je novi model razlicit u voznji? Da li su kocnice bolje?
Puno hvala!
Kao što sam več puno puta rekao slika govori 1000 riječi
Inače, za sada plastika oko volana i rezervoara trpi sve testere i mog mlađeg sina od 20 kg. koji na njoj drži nogice dok ga vozim. Lagano je izgrebao jedino aprilliaaa jer ima problema s pokretljivošču noge pa je patikom dobro zamlatio. to još nisam ni probao ukloniti ali mislim da če iči lagano.
U vožnji mi se prvo vrijeme doimao isti kao i stari, ali ipak je aluminijska šasija reaktivnija i kruča te se osječaj sada u zavoju može usporediti direktno sa onim na motociklu.
Uočava se bolje razvijanje snage i ubrzanje od 30 do 140 km/h.
Krajnja brzina je 160 iako apriliia tvrdi da je sa svojih 35 kg više od mene uhvatio i 17o km/h.
Kočnica je jaka, možda čak i prejaka jer sam je namjestio na najbliži poožaj do ručki i opet je jaka do boli. Isto nije ni čudno jer je identična kao i na modelu Thundercat 600 kojeg se možete prisjetiti po reklamnom spotu u kojem ulazi u asfalt nakon kočenja.
Super je ono povečanje rezervoara jer mi je na starom bilo iritantno koliko sam često morao na benzinsku, ovih 1l više stvarno čini razliku jer je sad autonomija oko 200 km kao i kod večine dvotočkaša.
Vjetrobran mi je taman za mojih 174 cm. iako bi da nije marketinškog efekta odmah uklonio onaj touring dio i ostavio samo sport crni dio.
Meni sportašu nikako nije legao digitalni obrtomjer, bio mi je draži onaj analogni kojeg vidim i krajičkom oka, ali rjetko tko če ga i gledati uopče jer malo je budala koji če ga derati do blokade.
Testovi govore o dodirivanju tla podnicom, ali stari se dodirivao cca. 10 puta više nego ovaj, u 50 km brze vožnje dotaknuo sam se sa svake strane samo po jedan put nogarom, a od podnice je to čitava vječnost.
S obzirom na tanke peteljke nosača retrovizori su izuzetno dobri i nemaju nikakvih vibracija.
Osječa se idealan raspored težine jer pri oštrom kočenju malo jači stisak stražnje kočnice odmah dovodi po proklizavanja usljed tendencije da se zadnji kraj odljepi od poda pod silom kočenja.
Probao sam više puta podiči maxa na prednji kotač odnosno odljepiti zadnji bar centimetar od podloge, ali nikako mi ne uspijeva. Pročitao sam u nekom testu da je to nekom uspjelo, ali meni ne ide. I na najboljem asfaltu priječe proklizati prednje nego podiči stražnje.
Kako sam več opisao proklizavanje zadnjeg pri jačem kočenju sve govori o tome da je u biti točno pogođen omjer težine (u slučaju mojih 80 kg.) te je skuter savršeno izbalansiran te se ne može dovesti u krizu osim jačim stiskom stražnje kočnice što i nije po pravilima upotrebe kočnica (bar ne na motoru). Eto još jedan razlog da se zapitamo jeli i po ovom aspektu tmax više motor nego skuter.
Meni ne manje važno predivno osvjetljenje km/sata, diskretno na podlozi, a svijetle izraženo kazaljke sjajnom bijelom svjetlošču.
Eto toliko, nisam do sada ni stigao opisati tmax 2008 iz svog kuta