Yamaha Tmax 560

ovaj "novi " T max zadovoljava izgledom, moglo bi se reći da je možda i najljepši ali ovo sa snagom više nema smisla, kroz 3 generacije su podigli snagu za 3 KS :mrgreen:
zato su u višestruko većem postotku digli cijenu u 3 generacije, još uvijek nema ABS za zavoje, trakcijska kontrola skoro nepotrebna i ima staromodnu instrument tablu sa ružnim plavim svijetlima u pozadini.
 
crni konjanik said:
ovaj "novi " T max zadovoljava izgledom, moglo bi se reći da je možda i najljepši ali ovo sa snagom više nema smisla, kroz 3 generacije su podigli snagu za 3 KS :mrgreen:
zato su u višestruko većem postotku digli cijenu u 3 generacije, još uvijek nema ABS za zavoje, trakcijska kontrola skoro nepotrebna i ima staromodnu instrument tablu sa ružnim plavim svijetlima u pozadini.
Zašto bi ulagali više, kad i ovako ide dobro! :wink:
Dat za skuter 13-14 iljada eura je cool, a japance u proizvodnji ispadne oko 3-4000!!! :misli: :shock: :LOL:
 
ako snagu drže radi A2 kategorije onda je vrijeme da izbace TS Maxa sa večom snagom ( recimo 3 cilindra) i najnovijom tehnologijom, i to će se prodavati dobro.
 
crni konjanik said:
ako snagu drže radi A2 kategorije onda je vrijeme da izbace TS Maxa sa večom snagom ( recimo 3 cilindra) i najnovijom tehnologijom, i to će se prodavati dobro.

Vrijeme je po svim pokazateljima da se odustano od motora sa unutarnjim sagorijevanjem.... a ne da se razvija nešto novo u tom smjeru. Prodavat će se i ovo dobro a velika većina će bit zadovoljni. Ostali mogu uzet nešto od konkurencije pa da potvrde i sebi i drugima nakon nekog vremena da nema do T-a. Tako je bar bilo do sad. Evo prisjetimo se superjakog đepeta koji je izumro u par godina, ili velikog "nasljednika" kalaša kojeg nema ni za lijek unatoć dumping cijenama.
 
crni konjanik said:
ovaj "novi " T max zadovoljava izgledom, moglo bi se reći da je možda i najljepši ali ovo sa snagom više nema smisla, kroz 3 generacije su podigli snagu za 3 KS :mrgreen:
zato su u višestruko većem postotku digli cijenu u 3 generacije, još uvijek nema ABS za zavoje, trakcijska kontrola skoro nepotrebna i ima staromodnu instrument tablu sa ružnim plavim svijetlima u pozadini.

Snaga je morala bit podignuta zbog Euro5 norme, odnosno prigušenijeg ispuha. U biti je sve ostalo isto...osim u situaciji sa otvorenim ispuhom i variomatom. To moramo još potvrditi u praksi.

Evo da možete doćarat sebi što je Euro5 slika novog Akrapa za Tracer7 koji će bit predstavljen uskoro
76263214_2376888689238880_3460924903845265408_n.jpg
 
joke said:
Vrijeme je po svim pokazateljima da se odustano od motora sa unutarnjim sagorijevanjem.... a ne da se razvija nešto novo u tom smjeru. Prodavat će se i ovo dobro a velika većina će bit zadovoljni. Ostali mogu uzet nešto od konkurencije pa da potvrde i sebi i drugima nakon nekog vremena da nema do T-a. Tako je bar bilo do sad. Evo prisjetimo se superjakog đepeta koji je izumro u par godina, ili velikog "nasljednika" kalaša kojeg nema ni za lijek unatoć dumping cijenama.

... tu i tamo se i nađe koji kalaš po gradu, meni izgleda super, samo šta ga kvaliteta baš ne prati... volia bi ga malo provozat čisto da vidim kakav je...  :021:... a neš ti dampinga, košta skoro 80000kn, soma eura manje od t-maxa, a posli ga ne moš prodat ni darovat, zato ih i nema...
... sve ovisi šta ko oće... ja sa maksijem izađem van grada, zgazim ga i vratim se... i tu mi se t-max pokazao najboljim, a probao sam ih sve osim kalaša  :mrgreen:... lagan, agilan i 100% pod kontrolom... honde mi nisu loše, ali kad moram u žešćoj vožnji u najsportskijem modu šaltat ručno onda mogu kupit i motor... :mrgreen:
 
Znaci ovo je katastrofa, 2 tumora, generalno svi euro 5 motori budu u banani s tim novim aftermarket auspusima...
Gledam za svoj 09 eu4 uzet akrapa, i cijelo vrijeme si razmisljam jel da uzmem ovaj “racing” koji ne mogu upisat u prometnu (koji je estetski odličan, a i performansama vjerujem) ili ovaj homologirani tumor “racing line”... a neda mi se imat potecijalnih problema s neupisanim auspuhom [emoji2359]
Na kraju mislim da nebu nist s toga...
S tim novim normama situacija bude isla samo na gore, bar kaj se estetike tice...


Sent using Tapatalk
 
zrakoplovac said:
Znaci ovo je katastrofa, 2 tumora, generalno svi euro 5 motori budu u banani s tim novim aftermarket auspusima...
Gledam za svoj 09 eu4 uzet akrapa, i cijelo vrijeme si razmisljam jel da uzmem ovaj “racing” koji ne mogu upisat u prometnu (koji je estetski odličan, a i performansama vjerujem) ili ovaj homologirani tumor “racing line”... a neda mi se imat potecijalnih problema s neupisanim auspuhom [emoji2359]
Na kraju mislim da nebu nist s toga...
S tim novim normama situacija bude isla samo na gore, bar kaj se estetike tice...


Sent using Tapatalk

A kako misliš nabavit Racing ispuh ... nije ni to više lagano. Uvoznici ih ne žele naručivati u prednaruđbi pa ne dobiju dobru cijenu, dakle imat ćeš višu cijenu i duži rok isporuke. Posljedično ćemo ostati bez trkačih open izvedbi za motore koji nisu isključivo R konfiguracije.
Ti sa MT09 (Euro4) imaš opciju underbelly koja i nije loša, i ima relativno lako skidivi prigušivać. Katalizator ti ne mogu trenutno kontrolirati, dakle upisuješ ga bez problema u isprave
 
joke said:
A kako misliš nabavit Racing ispuh ... nije ni to više lagano. Uvoznici ih ne žele naručivati u prednaruđbi pa ne dobiju dobru cijenu, dakle imat ćeš višu cijenu i duži rok isporuke. Posljedično ćemo ostati bez trkačih open izvedbi za motore koji nisu isključivo R konfiguracije.
Ti sa MT09 (Euro4) imaš opciju underbelly koja i nije loša, i ima relativno lako skidivi prigušivać. Katalizator ti ne mogu trenutno kontrolirati, dakle upisuješ ga bez problema u isprave
Definitivno ne kod nas, ali ako te baš zanima, u IT... osim kaj je “racing” znatno ljepsi, cjenovno je i nesto povoljniji od tog underbelly tumora, no nebitno [emoji2371]
Taj underbelly izgleda ko serijski, dakle nist posebno, sleek forma koju imam i sad, izuzev nekaj drugacijih grana...



Sent using Tapatalk
 
zrakoplovac said:
Definitivno ne kod nas, ali ako te baš zanima, u IT... osim kaj je “racing” znatno ljepsi, cjenovno je i nesto povoljniji od tog underbelly tumora, no nebitno [emoji2371]
Taj underbelly izgleda ko serijski, dakle nist posebno, sleek forma koju imam i sad, izuzev nekaj drugacijih grana...



Sent using Tapatalk

Pa naravno da je jeftiniji kad je samo ishođenje homologacije skupo po sebi ... a i materijali moraju bit bolji na homologiranom zbog više temperature koju ne odvodi kao otvoreni ispuh. Underbelly nije nikakav tumor jer je u gabaritima originalan, ništa veći ni čudniji(za razliku od Racinga koji je zamotan pod agregatom i viri više vani). I kao takav puno je lakši, i protočniji od originala, a ima mogučnost lakog(relativno) skidanja dbkillera a onda je sasvim uredno glasan.
Ne treba mješati Euro4 i Euro5(sa dodatnim katalizatorom na granama)
 
Ali evo da se vratimo na topic(na trenutak san pomislia da smo u MT09 topicu) ... Akrapovič za TMax560 je izgleda vrlo sličan ili isti kao i na modelu 530. Što je jako dobro jer ih imam 4 na lageru  :mrgreen:
Na slici sa press testa je prvi s lijeva model opremljen Akrapovič ispuhom, novim "carbon" vjetrobranom, alu podnicama i naslonom suvozača

76760007_10157392826993855_8809834907510505472_n.jpg
 
joke said:
...Evo prisjetimo se superjakog đepeta koji je izumro u par godina, ili velikog "nasljednika" kalaša kojeg nema ni za lijek unatoć dumping cijenama.

za kalaša se znalo da ka rabljeni neće vridit puno,
eno jedan sa akrapom za 6,5e se prodaje
šta se đepeta tiče on i sada briše pod sa tmaxom i tu ga ne može pratiti,
poznam lika koji je posjedova oba i zadrža đepeta  :cool:
 
... ovisi di...  ja sam se cesto vozia s prijateljem sta ga je imao i na autoputu je stvarno raketa, ja ga nakon kilometra vise ne bi vidio  :mrgreen:...  ali je zato u zavoju borba za goli zivot... najgori i naopasniji od svih sta sam probao... zato i kazem, ovisi sta ko voli...  :mrgreen:
 
joke said:
Ali evo da se vratimo na topic(na trenutak san pomislia da smo u MT09 topicu) ... Akrapovič za TMax560 je izgleda vrlo sličan ili isti kao i na modelu 530. Što je jako dobro jer ih imam 4 na lageru  :mrgreen:
Na slici sa press testa je prvi s lijeva model opremljen Akrapovič ispuhom, novim "carbon" vjetrobranom, alu podnicama i naslonom suvozača

... nazalost.. znaci ostaje samo ona racing karbon varijanta...
... imas ih toliko jer su ruzni ka pas...  :mrgreen:
 
Boxer_st said:
... ovisi di...  ja sam se cesto vozia s prijateljem sta ga je imao i na autoputu je stvarno raketa, ja ga nakon kilometra vise ne bi vidio  :mrgreen:...  ali je zato u zavoju borba za goli zivot... najgori i naopasniji od svih sta sam probao... zato i kazem, ovisi sta ko voli...  :mrgreen:


burgman je težak 277kg i fantastično se vozi po zavojima,
za đepeta neman pojma ali ipak je lakši,
 
DA-IM said:
burgman je težak 277kg i fantastično se vozi po zavojima,
za đepeta neman pojma ali ipak je lakši,

... istina, iako na prvu kad ga vidiš ne bi nikad reka...  :mrgreen: ...
 
Boxer_st said:
... nazalost.. znaci ostaje samo ona racing karbon varijanta...
... imas ih toliko jer su ruzni ka pas...  :mrgreen:

Racing karbon nije bilo moguće naručit još od početka ove godine ... samo arapi imaju mogućnost