... 953mm gs1200 (normalni gs), 963 mm africa...U kojem svijetu gs uži od africe
Volan da a ostalo... 953mm gs1200 (normalni gs), 963 mm africa...
Bocne kufere bez veze samo budala moze vucskrenulo se davno s teme pa da i ja šta dodan
svi motori i skuter u 99°situacija prolaze svudi, pa i spomenuti dvojac (osim ako vuku bočne kufere ka šta vuku ) , ali da je afrika baletan u usporedbi s gson to je činjenica
Kakav sad normalni GS... 953mm gs1200 (normalni gs), 963 mm africa...
Bocne kufere bez veze samo budala moze vuc
Nuzno zlo u iznimnim situacijama
Ali da….di moze ili ne moze proc Tmax proc ili nece proc ni Africa….
S tim sta Africa moze preko 25 cm korniza a Tmax nikako a GS skoro nikako
Ali nebitno……neki straj da DCT nije dovoljno dobar po gradu nije utemeljen u stvarnosti….
Po tome onda niko ziv ne bi vozia motore po gradu nego samo skutere…
Opet kazen….lova za novi Xadv ili Tmax je bolesna…..sta se mene tice
Za te pare ide godinu dvi stara Africa
I jos ti ostane za iohoho opreme……..
Ja iman oboje i znan sta bi radije vozia i po gradu i van grada😎
Ne znan ja san 190 i čak mi je na tmaxu 500 sa tvorničkim vizirom pola kacige bilo pokriveno a pola puvalo pa san stavia sportski od muke 😂, triba pazit prostatu biž biž hahaMeni na Tech nije puhalo nigdje kad se malo podigne vizir, ne do kraja ali na jos pola visine.
To mi je jako vazno jer vise ne trpim vjetar nikako. Kad sam bio mladji vozio dam sve bez kacige a sad mi smetaju i ti udarci vjetra, godine idu 😂
Ja ga u gužvi ubacin u manual obavezno pa san u početku kad san ga kupia redovito bia u blokadi zaboravia bi vratit nazad hahakad san kupija integru 2019-e sva čula su mi čula sve što ne proizvodi variomat, pokuša san vozit u automatskom modu i to nije za mene i odma san se prebacija na ručno šaltanje
je može iritirat u automatskom modu kad lagano ideš pa se mjenjač misli oče li u prvu oče li u drugu...pa kenjka gori doli i prebaci 10 brzina do idućeg semafora
a sada i neznam tj. ne razmišljam o šaltanju prsti sami rade, to je isto kao kad voziš auto i ne razmišljaš o šaltanju nego to napraviš automatski, samo što je ovde puno lakše i puno brže
nakon tri g. vožnje nema šanse da bi vozija nešto s variomatom, osim ako sam samo orijentiran na grad
benefiti su veliki, od potrošnje, od kontrole uzbrdo nizbrdo..., od vožnje u đirima koje ti očeš a ne kojima te variomat voza itd.
udvoje na motoru to je tek velika razlika, kad si u brzini i naiđeš na prepreku ispred sebe prikočiš i variomatu za oporavit se treba vrimena, ovde tučeš niže i odvrćeš gas i to ide
Je, ali na Techu kazem kad je na pola podignuti sa "motoricem"...Ne znan ja san 190 i čak mi je na tmaxu 500 sa tvorničkim vizirom pola kacige bilo pokriveno a pola puvalo pa san stavia sportski od muke 😂, triba pazit prostatu biž biž haha
Ja ga u gužvi ubacin u manual obavezno pa san u početku kad san ga kupia redovito bia u blokadi zaboravia bi vratit nazad haha
Vozia san od prijatelja tech-a isto al nesićan se kako je bilo kad san diga vizir, bia san u duksi u sri zime mislia san da ću umrit od leda ali dosta dobra stvar sa tin na strujuJe, ali na Techu kazem kad je na pola podignuti sa "motoricem"...
Ja imam iste velicine vizir kao i OEM ali od Ermaxa zatamnjeni i kad se digne na malo vise onda nista nigdje ne puse.
P.S. -takodjer 190 sa 105 kilica 😂
Ja sam 187cm i kad dignem vizir nema vitra… jos upalis grijanje sica i rucaka i divota…Vozia san od prijatelja tech-a isto al nesićan se kako je bilo kad san diga vizir, bia san u duksi u sri zime mislia san da ću umrit od leda ali dosta dobra stvar sa tin na struju
Bocne kufere bez veze samo budala moze vuc
Nuzno zlo u iznimnim situacijama
Ali da….di moze ili ne moze proc Tmax proc ili nece proc ni Africa….
S tim sta Africa moze preko 25 cm korniza a Tmax nikako a GS skoro nikako
Ali nebitno……neki straj da DCT nije dovoljno dobar po gradu nije utemeljen u stvarnosti….
Po tome onda niko ziv ne bi vozia motore po gradu nego samo skutere…
Opet kazen….lova za novi Xadv ili Tmax je bolesna…..sta se mene tice
Za te pare ide godinu dvi stara Africa
I jos ti ostane za iohoho opreme……..
Ja iman oboje i znan sta bi radije vozia i po gradu i van grada😎
... daje mu dosta... nece utjecat na trajnost motora, jedino ga moras cesce servisirat... bitno je pogodit pravu kombinaciju utega, da ti se ne dogodi da ti djiri bezveze idu u nebo... ako ces s njim putovat na duze relacije nemoj stavljat variomat....Ekipa koliko mu daje variomat? Koliko jebe trajnost motora i isplati li se?… stavia san Akrapa i sad me vuce i to😂😂
Daje mu start ali se pali cesce lampica za proklizavanje i naravno, svaki servis pregledavanje rolica.Ekipa koliko mu daje variomat? Koliko jebe trajnost motora i isplati li se?… stavia san Akrapa i sad me vuce i to😂😂
Ne mozes usporedivat Africu DCT u gradu ni sa Multistradom a kamoli sa GS-om i njegovom “poznatom” mjenjackom kutijom... i ja sam 2 godine ima oboje zajedno i kazem da ne moze... i zato nikad nisam gs-a vozia po gradu, jer je komad gude ka i ta africa...
Koja ti je godinaEkipa koliko mu daje variomat? Koliko jebe trajnost motora i isplati li se?… stavia san Akrapa i sad me vuce i to😂😂
Daje mu start i to dosta, sto se tice dynoa nemam pojma, ali vjerovatno na YT se moze naci odgovor.Ekipa koliko mu daje variomat? Koliko jebe trajnost motora i isplati li se?… stavia san Akrapa i sad me vuce i to😂😂