Yamaha X-Max 400

corluka said:
Znaci trebao bi imat otprilike oko 35ks....malo komotniji od X-maxa,naravno isto mjesta za dvije integralne kacige......kotaci 15 cola....cijena do 60 000kn max,sa ABS-om i ostalom dodatnom opremom,otprilike gol oko bubam 52 000kn....max brzina 150km/h...skoro zaboravio,sa tom cijenom jedan cilindar... 8) (y)
Ili jednostavno X-max 400... (y)

60.000 KN :shock:

Beverly 350 je 40.000 tak da bi bilo koja cijena veca od ca. 45-46.000 bila jako hrabra...
 
Shepa said:
Ne, to ne valja samo kad je Aprilia (Scarabeo) i Piaggio (više/manje svi X modeli) u pitanju, kod Yamahe je to prednost.

:LOL:

sječaš se i ti priče o razlici od više od 1 col između kotača na istom skuteru :LOL:

 
liberty said:
šta iza je 13 cola :misli:
naprijed 15 iza 13.................ajde da je 14 iza, ali 13 je premalo :?

Vjerojatno su u Yamahi izracunali da vise kupaca trazi veliki bunker za dvije kacige ispod sica nego bolju ciklistiku.

Sad bu glavni djir marketinga ogroman prostor ispod sica  :mrgreen:
 
Maestral said:
Vjerojatno su u Yamahi izracunali da vise kupaca trazi veliki bunker za dvije kacige ispod sica nego bolju ciklistiku.

Sad bu glavni djir marketinga ogroman prostor ispod sica  :mrgreen:

s takvim auspuhom i tako malim kolom iza neće biti rejsanja do makarske :? :mrgreen:
 
liberty said:
s takvim auspuhom i tako malim kolom iza neće biti rejsanja do makarske :? :mrgreen:

Ali ako pogodiš divlju svinju u punoj brzini, moš ju komotno stavit ispod sica i odnijeti doma  :mrgreen:
 
Maestral said:
Zasto mi je obrisan post :misli:


Auspuh je katastrofa, ostatak bonbon.


Phobocaster said:
zato kaj ti ghostić briše bez veze  :wink: :mrgreen:

ništa nije obrisano ali niti napisano.
u smeću nema, ali nije naodmet da pazite  :mrgreen:
 
Maestral said:
Ali ako pogodiš divlju svinju u punoj brzini, moš ju komotno stavit ispod sica i odnijeti doma  :mrgreen:

da
koncepcijski me to pomalo podsjeća na legendarni merc 240d linija 123 ljeta gospodnjeg 1977.
:mrgreen:
 
Bas to fali trzistu....prava mjera za maxi skuter....samo da ga cijena ne pokvari... (y)
Po mome to je izmedu beverlija i X10...po velicini i prostoru ispod sica...znaci cijena oko 55 000kn... (y)
Znam da nije kao T-max zbog citav niz stvari....ali mislim da ce malo past prodaja t-maxa,bar je to moje misljenje,ono barem za 10%... (y)
 
Prava mjera je već odavno pogodjena.
 
liberty said:
šta iza je 13 cola :misli:
naprijed 15 iza 13.................ajde da je 14 iza, ali 13 je premalo :?

U biti to je Majesty 400 u ruhu XMax-a, kako vidim mehanika Majestya je identična, pa tako i kotać. Treba to premjerit po vanjskom obodu da vidimo kolika je razlika i ima li je uopće.

537404_481600205241401_1616718446_n.jpg
 
Agregat je blago izmijenjen onaj iz Majestya, također. Baš gledam po talijanskim stranicama, ali nigdje nema niti orjentacione cijene, a u prodaji se očekuje krajem svibnja.

Evo ga i vidoje:

Nuovo Yamaha X-Max 400
 
Pa isto tako se mirilo i na Skarabejku (opseg pneumatika), pa "ne valja".

:mrgreen:

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

 
joke koja je tvoja procjena cijene kao trgovca...ako se smije znat :)

DiAbLeRo@
za mjesec dana? znači ipak ne nagodinu kako je bilo riječi
 
Boris87 said:
joke koja je tvoja procjena cijene kao trgovca...ako se smije znat :)

DiAbLeRo@
za mjesec dana? znači ipak ne nagodinu kako je bilo riječi

Negdje između XMax i TMax kako rekoh  :mrgreen:
A dostupnost je i mene iznenadila, ipak je to Yamaha, pozitivno iznenađuje uvijek  (y)
Ja upravo naručio nosač tablice, sport vjetrobran i alu-podnice za našeg testnog mata  8)
Akrapa već imam 8)
299357_399233563478066_897494715_n.jpg
 
znaci jedan cilindar 8)
nula bodova.zao mi je ali tako je to.sve od 400 ccm  i vise mora imat 2 cilidrica :wink:

za grad ima bolje i jeftinije(xmax 250)

za putovanja jedna cilindar nije :wink:


mada ce ovo definitivno gurnit do kraja u provaliju sve verzije X10 a kymco 400 je u opasnosti od potopa :mrgreen:
 
seki22 said:
znaci jedan cilindar 8)
nula bodova.zao mi je ali tako je to.sve od 400 ccm  i vise mora imat 2 cilidrica :wink:

za grad ima bolje i jeftinije(xmax 250)

za putovanja jedna cilindar nije :wink:


mada ce ovo definitivno gurnit do kraja u provaliju sve verzije X10 a kymco 400 je u opasnosti od potopa :mrgreen:
možeš li mi objasniti prednosti 2 cilindra nad jednim?

neznam pa pitam

 
DiAbLeRo said:
Agregat je blago izmijenjen onaj iz Majestya, također. Baš gledam po talijanskim stranicama, ali nigdje nema niti orjentacione cijene, a u prodaji se očekuje krajem svibnja.

Evo ga i vidoje:

Nuovo Yamaha X-Max 400

genijalno je kak talijani snimaju ove uratke sa nekim malim žgoljavim tipovima, samo da prometalo izgleda dovoljno veliko i "ozbiljno".

valjda misle da su potencijalni kupci maloumni  :palacdolje:

a da je ovo plastično prometalo pucanj u prazno, vidjet će se ubrzo. Morali menađeri pokazat upravi da "nešto" rade.



Srki
 
Ciljaju urbane, metrosexualne menadjerčiće kakvih je Milano krcat, baremko će jedno miljon komata rasprodat....

Mah, meni je isto ovaj Xmax 400 malo 2 much, al 'ko sam ja da suuuuuuuudim....

Nego, vidju li ti onog ludjaka...... C, c, c....

Ošlo
 
Neko ko prvi put cita,i hoce se malo informirat....samo naide da nije ovo zbog ovoga ili onoga,ili je to za nekoga ili nije....mislim da netreba na takav nacin komunicirat,nit se puno ljudi nevozi sportski i na duze ture,nema smisla omalovazavat i sebe izdizat u svom svom smjeru...ne vrijedam nikoga da nebude zabune....razliciti smo...a to mnogima nije jasno.... (y)