Imaš neke insajderske informacije?? Podili sa nama!NOroad said:Ne dajem ruku u vatru za nikog i ništa, ali Yamaha je ponovo pogodila model za šire tržište; lakši (manje ccm), cijenom (vjerojatno) pristupačniji od konkurencije i dizajnom prilično ok enduro..
Još samo da se usude vratiti stare color scheme i
cosmic said:Imaš neke insajderske informacije?? Podili sa nama!
200kg mu ne ginu!
80.000,00kn ako ne,sići me di san najtanji!
cosmic said:80.000,00kn ako ne,sići me di san najtanji!
Dabogda... Barenko se neću grist da san falija kod odabira.AnteK said:Bit će skuplje, ako bude ovakav kao na klipovima, bliže 100 iljada...
cosmic said:Dabogda... Barenko se neću grist da san falija kod odabira.
AnteK said:Ako bude ovakva ko na promo snimcima, kupujem.
clox said:Ako me netko nauči vozit ko na promo snimci, kupujem
cosmic said:Imaš neke insajderske informacije?? Podili sa nama!
200kg mu ne ginu!
80.000,00kn ako ne,sići me di san najtanji!
Očekivati se može i 75ks, 160kg suhe vage, i cijenu od 75000kn, ali realno je to nemoguće. Yamaha je jeftinija samo kad su 'budget" motori u pitanju, a ova Tenere 700 to neće biti.NOroad said:Nemam, ali za očekivati je da 700 cc bike bude ispod 200 kg, a što se cijene tiče, bitno je da je (što je gotovo uvijek tako) jeftinija od KTM/BMW/Honda konkurencije i uspjeh je zagarantiran..
3YF je imala ispod 200 kg sa svim tekućinama, 40cc više nebi ju trebalo znatnije otežatcosmic said:Imaš neke insajderske informacije?? Podili sa nama!
200kg mu ne ginu!
80.000,00kn ako ne,sići me di san najtanji!
Nije V2, nego R2 mašina. 2 duplo manja klipa(površinom). Pogonski dio je teži za 2 ležaja, klipnjaču i moožda 1/4 koljenastog vratila, ak se obje klipnjače ne love na isti rukavac. Plus nešto materijala više za stijenku između 2 cilindra, i za glavu.clox said:2 cilindra?
jolly the roger said:3YF je imala ispod 200 kg sa svim tekućinama, 40cc više nebi ju trebalo znatnije otežat
jolly the roger said:Zato sam dosta uvjeren da bi težina sa svim tekućinama mogla biti ispod 200kg