Yamaha XT 700 Tenere

https://youtu.be/R-4_rYHMg2w


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
41649729_1835450973217410_3697763960485838848_n.jpg
 
Elias said:
https://youtu.be/R-4_rYHMg2w


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro

Vozač iz ovog filmića, Adrien Van Beveren, je visok 187 cm. I motor uopće ne zgleda mali pod njim.  :misli:
Izgleda da ova Tenerka i neće biti baš mala.  :misli:

Nego, jel postoje kakve pouzdanije informacije o samom motoru i karakteristikama ? Motor je iz Tracera 700, ako sam dobro povezao? Kad će na cestu?
Zaintrigiran sam sad sa ovim videom.
A razmišljam o zamjeni svog aktualnog motorina.
 
marac_zg said:
Nego, jel postoje kakve pouzdanije informacije o samom motoru i karakteristikama ? Motor je iz Tracera 700, ako sam dobro povezao? Kad će na cestu?
Zaintrigiran sam sad sa ovim videom.

Motor je iz MT07 ... to je prvi motor iz CP2 serije, u biti motor od SuperTenere zadnje generacije, samo manje zapremnine

https://global.yamaha-motor.com/about/technology/power_source/003/
 
marac_zg said:
Vozač iz ovog filmića, Adrien Van Beveren, je visok 187 cm. I motor uopće ne zgleda mali pod njim.  :misli:
Izgleda da ova Tenerka i neće biti baš mala.  :misli:

Hmmm.... ako je AVB 187 a Botturi(on je na ovim slikama iz Italije) ima 180 cm i 90 kg onda AVB ima ništa kila  :mrgreen:

ccr-morocco-rally-2016-adrien-van-beveren-yamaha-rodney-faggotter-yamaha-alessandro-bottur.jpg


Bottu je drugi s desna, AVB prvi
 
marac_zg said:
Vozač iz ovog filmića, Adrien Van Beveren, je visok 187 cm. I motor uopće ne zgleda mali pod njim.  :misli:
Izgleda da ova Tenerka i neće biti baš mala.  :misli:

Očekuje se izmjena visina sjedala za produkcijski model, ABS, drugi disk napred ...

The production model will get a lower seat, partly thanks to slightly less extreme suspension, but also due to a more road-oriented seat design to replace the competition-style bench of the prototype – which currently measures in at a towering 990mm. The perch and suspension tweaks should cut the seat height down to under 900mm – still lofty, but not as intimidating as the T7 concept.
 
joke said:
Hmmm.... ako je AVB 187 a Botturi(on je na ovim slikama iz Italije) ima 180 cm i 90 kg onda AVB ima ništa kila  :mrgreen:

[img://cdn-3.motorsport.com/images/mgl/2yDqLAm0/s8/ccr-morocco-rally-2016-adrien-van-beveren-yamaha-rodney-faggotter-yamaha-alessandro-bottur.jpg[/img

Bottu je drugi s desna, AVB prvi

Ne znam, preuzeo sam podatak o visini AVB-a sa službene Yamaha Racing stranice:  :misli:
https://www.yamaha-racing.com/dakar/teams/rider/adrien-van-beveren
Ako lažu oni, lažem i ja.  :mrgreen:

 
joke said:
Očekuje se izmjena visina sjedala za produkcijski model, ABS, drugi disk napred ...

The production model will get a lower seat, partly thanks to slightly less extreme suspension, but also due to a more road-oriented seat design to replace the competition-style bench of the prototype – which currently measures in at a towering 990mm. The perch and suspension tweaks should cut the seat height down to under 900mm – still lofty, but not as intimidating as the T7 concept.

Manja visina sjedala je ok, 850/860 za standardnu bi bilo dobra, a aftermarket će ionako ponuditi viša sjedala.

Prezentacija gotovog modela je na EICMI ove jeseni?

Moram priznati da sam sve više zainteresiran za ovaj model.. :mrgreen:
 
U to ne treba sumnjat, vidi se i na slici da je viši, samo komentiram da ako Bottu ima 90 onda AVB ima puno manje.
 
joke said:
Motor je iz MT07 ... to je prvi motor iz CP2 serije, u biti motor od SuperTenere zadnje generacije, samo manje zapremnine

To kad kažeš SuperTenere zadnje generacije, vjerovatno misliš na ovu 1200, jel tako? Jer ona prastara ST 750 je potpuno drugačiji motor.
 
AnteK said:
To kad kažeš SuperTenere zadnje generacije, vjerovatno misliš na ovu 1200, jel tako? Jer ona prastara ST 750 je potpuno drugačiji motor.

Da, zadnja S10, CrossPlane(tzv. big bang) agregat
 
Po najnovijim insajder informacijama njemački dileri dobivaju demo T7 tijekom travnja19, tada će kod istih bit moguća probna vožnja.
Isporuke prvim kupcima krajem svibnja-početkom lipnja19.
Kuferi i Akrap će biti u ponudi dodatne opreme i mogu se kod dilera poručit odmah sa motorinom..
Serijski T7 će bit zeru niži, sjedalo udobnije od prototipa, triba bi bit lakši od gs850, možda dobije drugi Dashboard...
U Köln-u je izložen prototip a serijski T7 će bit predstavljen uskoro u Milanu...



Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
https://youtu.be/D5YujcE3_zs
 
Elias said:
Po najnovijim insajder informacijama njemački dileri dobivaju demo T7 tijekom travnja19, tada će kod istih bit moguća probna vožnja.
Isporuke prvim kupcima krajem svibnja-početkom lipnja19

A shit, tek od lipnja prodaja, dakle proći će cijela iduća sezona dok to bude dobavljivo 👎
 
Elias said:
Po najnovijim insajder informacijama njemački dileri dobivaju demo T7 tijekom travnja19, tada će kod istih bit moguća probna vožnja.
Isporuke prvim kupcima krajem svibnja-početkom lipnja19.
Kuferi i Akrap će biti u ponudi dodatne opreme i mogu se kod dilera poručit odmah sa motorinom..
Serijski T7 će bit zeru niži, sjedalo udobnije od prototipa, triba bi bit lakši od gs850, možda dobije drugi Dashboard...
U Köln-u je izložen prototip a serijski T7 će bit predstavljen uskoro u Milanu...

Morao bi biti oko 200kg, inace nema smisla...

Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
CP2. The wonderful engine that powers the Yamaha Ténéré 700-T7

But for those of us who take our bikes on the highway just to get to our favorite trails and dirt roads, this engine fits the bill perfectly. The availability of torque in the lower RPM range is just what is needed in an off road or dirt road bike. This engine makes gobs of it in the lower ranges. You can put this bike in 2nd or third gear and lug it up hills at 2000 rpm all day long, if you choose. I'm famous for running around downtown at 2000 rpm in 3rd gear with smooth and useable power galore. I'm not so sure that the KTM 790 will be able to do that.

https://www.tenere700.net/news/articles/cp2-the-wonderful-engine-that-powers-the-yamaha-t%C3%A9n%C3%A9r%C3%A9-700-t7-r3/  (y)

Par slika...
 

Attachments

  • T07.jpg
    T07.jpg
    93.4 KB · Views: 183
  • 1d805.jpg
    1d805.jpg
    63.7 KB · Views: 152
  • 2d8.jpg
    2d8.jpg
    61.8 KB · Views: 188
  • 78c3b25.jpg
    78c3b25.jpg
    63.7 KB · Views: 180
  • b204a282.jpg
    b204a282.jpg
    60.5 KB · Views: 173