Yamaha XT 700 Tenere

joke said:
Dog bones -18 mm
https://www.yamaha-motor.eu/eu/en/products/accessories/accessories-overview/lowering-kit-bw3-f2205-00-00/bw3-f2205-00-00/

A jel kaže proizvođač koliko treba spustit u trokutima ako se stave ti dog bonesi ?
 
AnteK said:
A jel kaže proizvođač koliko treba spustit u trokutima ako se stave ti dog bonesi ?

Kaže paralelno ... da se ne izgubi kut vilice. S tim da imaš clearance sa spuštenim blatobranom 22 cm, i hod 21 cm.
Mogućnost izvlačenja iz gornjeg trokuta je 2,5 cm ako ne želiš smanjit kut zakreta upravljača/udariti u oklop rezervoara(da se i to potripam u potrebi)
Uzmimo u obzir da pilot lažov lema puno kila, da se tu skinut i sve cm, pogotovo ukoliko pomaknete nosač cijevi kočnica/kabela km/sata, jer tu se dobije još cijelih 4 cm(računaj 3 jer negdje tu mora i kočiono crijevo stat).

Original naputak nisam vidio jer nisam ni naručivao OEM dogbonese .... tako da je ovo sve bez prakse. :wink: Ja bi npr. izmjerio visinu fiksne točke napred/nazad u sjedu, prije i poslije ugradnje bonesa te namjestio prednji ovjes sukladno prvom rezultatu. Tu će igrat i faktor napregnutosti opruga, tako da to smatram nepromijenjenom vrijednošču.
 
Jel se rjesilo sta ovde? Jel mozemo dalje vozit ili da cekamo jos dok se ne vidi sta triba minjat?  :mrgreen:
 
picoda said:
Jel se rjesilo sta ovde? Jel mozemo dalje vozit ili da cekamo jos dok se ne vidi sta triba minjat?  :mrgreen:

mijenjaj sve za svaki slučaj.
ako vidiš da se negdje nešto giba, zavari.
 
https://www.motori.hr/forum/index.php?topic=260035.msg4940210#msg4940210
 
Post za postom .... aj nek.

Picoda pise u "testu" da se svaki put ABS aktivira kod paljenja motora, tj. ponisti prethodno stanje.

Meni se to na KTM 990-tici niti malo nije svidjalo. Doduse na novim modelima se na dugme moze birati da abs reagira samo na prednju kocnicu al za prethodne modele KTM-a to nije bilo moguce bez kemijanja.

Joke, mozes ljudima ovdje pomoci tako da na svojoj iskljucis jedan po jedan osigurac.
Koliko vidim na T7 ima 3 osiguraca vezana uz ABS.

Iskljucis jedna pa vidi sto se desava i potom spoji na racunalo da vidis koju gresku javlja.
Potom ukopcaj osigurac i vidi jel greska jos vidljiva.
... i tako tri puta.

Imas:
ABS motor fuse (30A),
ABS solenoid fuse (20A)
ABS Control unit fuse (7.5A)

Zatim,
Posto ABS djeluje na prednji i zadnje kocnice odvojeno moze se pod zadnji senzor podbaciti sajba tako da se senzor udalji i javit ce valjda gresku (na senzoru zadnjeg kotaca) ali bi prednji i dalje trebao raditi (?). Time bi imali ABS na prednjem kotacu a zadnji nebi (jel, pozeljna off-road postavka)

Da se izbjegne ta sajba moze se i na zice zadnjeg senzora staviti prekidac. trebalo bi raditi.... valjda  :mrgreen:
Po meni je to najbolje rijesenje.
Javit ce gresku sigurno al zna se zasto pa nije frka. Pitanje je oce li ABS i dalje nastaviti raditi samo na prednjoj kocnici ili ce biti skroz deaktiviran zbog prijavljene greske.

To se lako proba, provjeri.

Na KTM 990 to radi.
 
AnteK said:
Zajebat ćemo ABS kako god okreneš. Ja ću napisat svoj review nakon 2000 km.  (y)

Bit ce kratak; ostavio sam ga u reciklaznom dvoristu i idem vidit kolko kosta ktm.  :mrgreen:
 
EnduroLab said:
Bit ce kratak; ostavio sam ga u reciklaznom dvoristu i idem vidit kolko kosta ktm.  :mrgreen:

it could be - imam još 600 km do te točke, e sad jel Cios ili što već !!  :mrgreen: (y)
 
Utipka sam "disable abs permanently" na gugl i izletia mi je neki amer koji kaže skini samo osigurač od 30 Amp i miran si.
 
joke said:
Utipka sam "disable abs permanently" na gugl i izletia mi je neki amer koji kaže skini samo osigurač od 30 Amp i miran si.

I da li će onda na displayu izbacivati grešku ? Vjerovatno hoće. No onda kad se vratiš na cestu, neće raditi ABS bez osigurača?
 
AnteK said:
I da li će onda na displayu izbacivati grešku ? Vjerovatno hoće. No onda kad se vratiš na cestu, neće raditi ABS bez osigurača?

A triba samo skinit sic ... šta je meni tlaka jer san stavia tratku priko onih hvatišta mreže, a iman sic iz komada

https://www.youtube.com/watch?v=ikiwoDNMFG4