Post za postom .... aj nek.
Picoda pise u "testu" da se svaki put ABS aktivira kod paljenja motora, tj. ponisti prethodno stanje.
Meni se to na KTM 990-tici niti malo nije svidjalo. Doduse na novim modelima se na dugme moze birati da abs reagira samo na prednju kocnicu al za prethodne modele KTM-a to nije bilo moguce bez kemijanja.
Joke, mozes ljudima ovdje pomoci tako da na svojoj iskljucis jedan po jedan osigurac.
Koliko vidim na T7 ima 3 osiguraca vezana uz ABS.
Iskljucis jedna pa vidi sto se desava i potom spoji na racunalo da vidis koju gresku javlja.
Potom ukopcaj osigurac i vidi jel greska jos vidljiva.
... i tako tri puta.
Imas:
ABS motor fuse (30A),
ABS solenoid fuse (20A)
ABS Control unit fuse (7.5A)
Zatim,
Posto ABS djeluje na prednji i zadnje kocnice
odvojeno moze se pod zadnji senzor podbaciti sajba tako da se senzor udalji i javit ce valjda gresku (na senzoru zadnjeg kotaca) ali bi prednji i dalje trebao raditi (?). Time bi imali ABS na prednjem kotacu a zadnji nebi (jel, pozeljna off-road postavka)
Da se izbjegne ta sajba moze se i na zice zadnjeg senzora staviti prekidac. trebalo bi raditi.... valjda
Po meni je to najbolje rijesenje.
Javit ce gresku sigurno al zna se zasto pa nije frka. Pitanje je oce li ABS i dalje nastaviti raditi samo na prednjoj kocnici ili ce biti skroz deaktiviran zbog prijavljene greske.
To se lako proba, provjeri.
Na KTM 990 to radi.