kk
Well-known member
joke said:A triba samo skinit sic ... šta je meni tlaka jer san stavia tratku priko onih hvatišta mreže, a iman sic iz komada
Pa ubaci se komad kabela/zice i prekidac.
joke said:A triba samo skinit sic ... šta je meni tlaka jer san stavia tratku priko onih hvatišta mreže, a iman sic iz komada
AnteK said:I da li će onda na displayu izbacivati grešku ? Vjerovatno hoće. No onda kad se vratiš na cestu, neće raditi ABS bez osigurača?
kk said:Joke,
Time si, jel ka sta je logicno, iskljucio trajno ABS (dok je osigurac vanka).
Prakticno to se rijesava s malim prekidacam na volanu. Tribalo bi mozda nekakav kondenzator spojiti u paralelu s tim prekidacme za svaki slucaj iako osigurac od 30A "govori" da je motor/elektro-sklop otporan na "šokove"
Probaj naci da samo zadnji kotac "nema" ABS.
Probaj senzor ABS-a zadnjeg kotaca odmaknit od rozete malo nekom sajbom i probaj provozati i vidi koje greske javlja.
Provjeri jeli na prednjem kotacu ABS radi tada i jeli na zadnjem disable-an.
Druga je mogucnost ako ima negdje konektor senzora ABS-a zadnjeg kotaca da ga iskopcas i vidis jeli ostaje ABS aktivan na prednji kotac.
Vjerovatno ima jer nevjerujem da su od senzora direktno usli kabelom u ABS "kutiju".
Naravno, bez vadjenja osiguraca.
Fora je sto nisam nikad cuo/citao da je dobro imati ABS na prednjem kotacu iskljucen.
Dapace, na prednjem kotacu je dobro imati aktivan ABS.
Jel, govorim o dual-sport voznji .... tkzv prdi-ludi okolo da ti ne smota volan.
Nekima pase i blokiranje prednjeg kotaca... neka im
Jel ovo Roll-senzor... doli slika u privitku?
Branko-ST said:ABS na prednjem kolu on na zadnjem off jel to iz enduro laba aka makazica proizislo
Branko-ST said:ABS na prednjem kolu on na zadnjem off jel to iz enduro laba aka makazica proizislo
picoda said:Kreso gasi sve, pali sve! To nam triba.
I da je na volanu. Isto ka dugo svitlo samo skroz drugacije!
joke said:Ima tu opciju KTM Adv 790
joke said:Glede prednje/zadnje sheme, evo sve imaju prednje absove po Dakru i ostalim utrkama. Volia bi te vidit sa prednjim uključenim kako staješ u mistu niz kakvu sipinu
kk said:Pa ima i na na svemu i svacemu ta opcija.
Jel ima na Supertenerre?
Ja potrosim dva para zadnjih plocica na jedan par prednjih.
Ako si razumio - razumio si.
Ako mislis niz sipinu doslovno stati prednjom - nemoj misliti.
Sipina nije problem. Zadnji se ukopava pa radis sta oces.
Prsta blata na tvrdoj podlozi je veci problem.
Glede toga ABS prednji-On+zadnji-off, oba ON ili oba OFF....
... Bosch se desteak godina zajebav'o s time. Bice su im inzenjeri nesposobni... izmisljaju pizdarije.
Jel, ajmo ih naucit pameti.
Ipak, jebo ABS. Jos jedno govno koje se moze pokvariti
joke said:ABS ima svoje izvedbe prilagođene motoru i njegovoj funkciji ... kod S10 je moguće isljučit ga u potpunosti ili sam regulira različitu silu ukoliko se pritisne prvo stražnja kočnica jače na način da je aktivniji napred a pasivniji straga.... u svakom slučaju postojanje prekidača za gašenje svega govori ti dosta što je potrebno u praksi
Branko-ST said:ABS na prednjem kolu on na zadnjem off jel to iz enduro laba aka makazica proizislo
kk said:I da te jos jednu upitam.... koji ono ti m..... aj necu.
Pretanak si u tom dijelu
Branko-ST said:daj Kreso ostavi se filozofije I objasni mi taj ABS na prednjem kotacu (asvalt me nezanima)
odma postavljam pod pitanje zasto nijedan pravi enduro motor nema tu opciju tipa Husqvarna 701 ili KTM 690 a o manjim kubikazama necu ni pitat