Yamaha XT 700 Tenere

joke said:
A triba samo skinit sic ... šta je meni tlaka jer san stavia tratku priko onih hvatišta mreže, a iman sic iz komada

Pa ubaci se komad kabela/zice i prekidac.
 
AnteK said:
I da li će onda na displayu izbacivati grešku ? Vjerovatno hoće. No onda kad se vratiš na cestu, neće raditi ABS bez osigurača?

Triba onda na zicu prije toga osiguraca spojit prekidac i dovest na volan. Pretpostavljam, nemojte da vas nadimak zavara!  :mrgreen:
 
Eto odvida san strap i napravia van par fotografija ... sve radi(u biti ne radi abs) i nakon što se vrati osigurač ne pokazuje grešku

Kutija sa nama bitniim osiguračima je gore desno gledano sa lijeve strane motora(nogare). Osigurač kojeg tražimo je isti onaj od 30 kako je spomenuo i lik sa yubitubia, drugi od gore(diram ga inbusom). Ovdje je situacija drugačija ... nemaš prazni slot , nego 3 prazna slota, ali u slućaju T7 nisu prazni nego su u njima rezervni osigurači. Dole ljevo je baš rezervni taj kojeg skidamo. Dakle osigurač u džep, a ako džep ima rupu onda imaš i rezervni dole livo.
70582294_720970628330452_160250491148697600_n.jpg


Evo popis osigurača ako nekog zanima
70431152_676029732874476_5708253235668582400_n.jpg
 
Joke,
Time si, jel ka sta je logicno, iskljucio trajno ABS (dok je osigurac vanka).
Prakticno to se rijesava s malim prekidacam na volanu. Tribalo bi mozda nekakav kondenzator spojiti u paralelu s tim prekidacme za svaki slucaj iako osigurac od 30A "govori" da je motor/elektro-sklop otporan na "šokove"

Probaj naci da samo zadnji kotac "nema" ABS.
Probaj senzor ABS-a zadnjeg kotaca odmaknit od rozete malo nekom sajbom i probaj provozati i vidi koje greske javlja.
Provjeri jeli na prednjem kotacu ABS radi tada i jeli na zadnjem disable-an.

Druga je mogucnost ako ima negdje konektor senzora ABS-a zadnjeg kotaca da ga iskopcas i vidis jeli ostaje ABS aktivan na prednji kotac.
Vjerovatno ima jer nevjerujem da su od senzora direktno usli kabelom u ABS "kutiju".
Naravno, bez vadjenja osiguraca.

Fora je sto nisam nikad cuo/citao da je dobro imati ABS na prednjem kotacu iskljucen.
Dapace, na prednjem kotacu je dobro imati aktivan ABS.
Jel, govorim o dual-sport voznji .... tkzv prdi-ludi okolo da ti ne smota volan.

Nekima pase i blokiranje prednjeg kotaca... neka im  :mrgreen:

Jel ovo Roll-senzor... doli slika u privitku?
 

Attachments

  • 70582294_720970628330452_160250491148697600_n.jpg
    70582294_720970628330452_160250491148697600_n.jpg
    102.1 KB · Views: 86
Davnih dana smo tako rješavali limitatior max brzine na kamionima a isključivanje ABSa je bila nus pojava. Sve mora biti na prekidaču ali svejedno, lijepo je da si si dao truda. :mrgreen:
 
Ma kurac ću ti probat. I ovo mi je bilo puno. Ne tribaju meni, a virujen ni ostalima te polu fore. Lakše mi je ponovno ga upalit na ploći nego drkat po struji puno.

I nije to baš jednostavno da ne bi iša sad to radit. 30 Amp nije bez veze tu. Ako češ razvlačit žicu triba bit konkretne debljine.

Glede prednje/zadnje sheme, evo sve imaju prednje absove po Dakru i ostalim utrkama. Volia bi te vidit sa prednjim uključenim kako staješ u mistu niz kakvu sipinu
 
ABS na prednjem kolu on na zadnjem off jel to iz enduro laba aka makazica  proizislo :LOL:
 
kk said:
Joke,
Time si, jel ka sta je logicno, iskljucio trajno ABS (dok je osigurac vanka).
Prakticno to se rijesava s malim prekidacam na volanu. Tribalo bi mozda nekakav kondenzator spojiti u paralelu s tim prekidacme za svaki slucaj iako osigurac od 30A "govori" da je motor/elektro-sklop otporan na "šokove"

Probaj naci da samo zadnji kotac "nema" ABS.
Probaj senzor ABS-a zadnjeg kotaca odmaknit od rozete malo nekom sajbom i probaj provozati i vidi koje greske javlja.
Provjeri jeli na prednjem kotacu ABS radi tada i jeli na zadnjem disable-an.

Druga je mogucnost ako ima negdje konektor senzora ABS-a zadnjeg kotaca da ga iskopcas i vidis jeli ostaje ABS aktivan na prednji kotac.
Vjerovatno ima jer nevjerujem da su od senzora direktno usli kabelom u ABS "kutiju".
Naravno, bez vadjenja osiguraca.

Fora je sto nisam nikad cuo/citao da je dobro imati ABS na prednjem kotacu iskljucen.
Dapace, na prednjem kotacu je dobro imati aktivan ABS.
Jel, govorim o dual-sport voznji .... tkzv prdi-ludi okolo da ti ne smota volan.

Nekima pase i blokiranje prednjeg kotaca... neka im  :mrgreen:

Jel ovo Roll-senzor... doli slika u privitku?

Kreso gasi sve, pali sve! To nam triba. :mrgreen:
I da je na volanu. Isto ka dugo svitlo samo skroz drugacije!  :mrgreen:
 
picoda said:
Kreso gasi sve, pali sve! To nam triba. :mrgreen:
I da je na volanu. Isto ka dugo svitlo samo skroz drugacije!  :mrgreen:

Kažu za to 4mm žica preporuka, u svakom slučaju ne neka tanka  :wink:
 
joke said:
Ima tu opciju KTM Adv 790

Pa ima i na na svemu i svacemu ta opcija.

Jel ima na Supertenerre?

joke said:
Glede prednje/zadnje sheme, evo sve imaju prednje absove po Dakru i ostalim utrkama. Volia bi te vidit sa prednjim uključenim kako staješ u mistu niz kakvu sipinu

Ja potrosim dva para zadnjih plocica na jedan par prednjih.
Ako si razumio - razumio si.

Ako mislis niz sipinu doslovno stati prednjom - nemoj misliti.
Sipina nije problem. Zadnji se ukopava pa radis sta oces.
Prsta blata na tvrdoj podlozi je veci problem. Moras "kotrljati" zadnji.

Glede toga ABS prednji-On+zadnji-off, oba ON ili oba OFF....
... Bosch se desteak godina zajebav'o s time. Bice su im inzenjeri nesposobni... izmisljaju pizdarije.
Jel, ajmo ih naucit pameti.  :mrgreen:

Ipak, jebo ABS. Jos jedno govno koje se moze pokvariti  :mrgreen:

Glede DAKAR vozaca.... rece mi jedan da mu se znalo dogoditi da svaki ili svako drugi dan mijenja plocice.
Reko, pa sto toliko kocis.
Veli vraga, pojede ih pjesak a da ih netaknem.

Nismo mi (prosjecno) u toj kategoriji da ne upotrebljavamo kocnice ko vrhinski vozaci na, recimo relijima.
 
kk said:
Pa ima i na na svemu i svacemu ta opcija.

Jel ima na Supertenerre?

Ja potrosim dva para zadnjih plocica na jedan par prednjih.
Ako si razumio - razumio si.

Ako mislis niz sipinu doslovno stati prednjom - nemoj misliti.
Sipina nije problem. Zadnji se ukopava pa radis sta oces.
Prsta blata na tvrdoj podlozi je veci problem.

Glede toga ABS prednji-On+zadnji-off, oba ON ili oba OFF....
... Bosch se desteak godina zajebav'o s time. Bice su im inzenjeri nesposobni... izmisljaju pizdarije.
Jel, ajmo ih naucit pameti.  :mrgreen:

Ipak, jebo ABS. Jos jedno govno koje se moze pokvariti  :mrgreen:

ABS ima svoje izvedbe prilagođene motoru i njegovoj funkciji ... kod S10 je moguće isljučit ga u potpunosti ili sam regulira različitu silu ukoliko se pritisne prvo stražnja kočnica jače na način da je aktivniji napred a pasivniji straga.... u svakom slučaju postojanje prekidača za gašenje svega govori ti dosta što je potrebno u praksi
 
joke said:
ABS ima svoje izvedbe prilagođene motoru i njegovoj funkciji ... kod S10 je moguće isljučit ga u potpunosti ili sam regulira različitu silu ukoliko se pritisne prvo stražnja kočnica jače na način da je aktivniji napred a pasivniji straga.... u svakom slučaju postojanje prekidača za gašenje svega govori ti dosta što je potrebno u praksi

Ma kako je Picoda napisao a ja davno to dozivio, problem je sto ti se kod gasenja motora "resetira" ABS postavka, tj. moras gasiti ponovno.

Bas je jednom zgodom (mislim na Benduro 1) Picoda bio kraj mene na nekoj benignoj nizbrdici kad mi se motor ugasio jer sam ukopa zadnji kotac na sipini.
Upalim motor, i drzim tri sekunde ABS botun pritisnut da se ponovno deaktivira a to je pain in the ass.
On gleda sta radim ... sad ga docekalo  :mrgreen:

To sto koji motor ima ili nema je cista ekonomija.
Nemoj misliti da motor "rade" vozaci i inzenjeri..... Imas predvidjenu prodajnu/trzisnu cijenu pa uguraj sta mozes.
U cijeni T7 za đinđe minđe nema mista i to je tako.

Jednostavno bi sve malo skuplje bilo s tim "opcijama" i nikako T7 nebi bio bas te iste cijene da ima sve opcije ko 790.
Ako se nevaram na 790 te opcije ima. (nisam siguran, nisam zagleda).
Ipak, to sto se da iskljuciti cijeli ABS da svaki put ne prpaš po botunima nekima ce dobro doci.
Nekima svejedno (vidio nekidan na Enguru)... ni neskuze da je  "pametnije" iskljuciti ABS :mrgreen:
 
Uglavnom,

hebo ABS, TPS, Stepper motore, MAP, Oxygen senzore i slicna elektronicka ......

Al opet nemos novo a da nema toga na kile po sebi.

Reko onomad kad sam probao Jokinu T7 da mi se svidja jer to jos uvijek nije nakrcano elektronikom.
Pa svim novijim motorima uglavnom elektronika prva crkava i zadaje glavobolju jer nije robusna ko mehanicki sklopovi.
 
Branko-ST said:
ABS na prednjem kolu on na zadnjem off jel to iz enduro laba aka makazica  proizislo :LOL:

I da te jos jednu upitam.... koji ono ti m..... aj necu.
Pretanak si u tom dijelu :mrgreen:
 
Ja bih tu stavija relej na vod štop svitla (s prekidača zadnje kočnice) i u njega ušteka kabel ABS senzora zadnjeg kola.
Stisneš zadnju, pali se štop, gasi se ABS.

:starac:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Sve to povezat sa smart woč aplikacijom koja putem gpsa detektira planinsko-makadamski envarjoment i prebacuje abs u pro advenćur mode.
 
kk said:
I da te jos jednu upitam.... koji ono ti m..... aj necu.
Pretanak si u tom dijelu :mrgreen:


daj Kreso ostavi se filozofije I objasni mi taj ABS na prednjem kotacu  (asvalt me nezanima) :LOL:

odma postavljam pod pitanje zasto nijedan pravi enduro motor nema tu opciju tipa Husqvarna 701 ili KTM 690 a o manjim kubikazama necu ni pitat

 
Branko-ST said:
daj Kreso ostavi se filozofije I objasni mi taj ABS na prednjem kotacu  (asvalt me nezanima) :LOL:

odma postavljam pod pitanje zasto nijedan pravi enduro motor nema tu opciju tipa Husqvarna 701 ili KTM 690 a o manjim kubikazama necu ni pitat

Nemogu odvagnuti izmedju glume, zajebancije i gluposti pa ni odgovor posten nemogu napisati.
Postao si prepametan i mene naso zajebavati.
Samo si se zaje'bo.

Ispraznila se tegla kiselih krastavaca?

Obicno u nasem narodu biva tako.... kad nekuze onda neko pametuje ili filozofira.
Sricom me ne placaju nasi  :wink:

Neznam, reci mi ti zasto nijedan pravi enduro motor (???) nema tu opciju?
Prosvjetli mene i ostale koji prate ovu temu.