A tek imam 100 Km, tako da uzmi ovo što pišem s rezervom.
Ovako na prvu, po cesti je savršena. Taman dovoljno gasa, vozi se odlično, na 150 po zavojima mirna i stabilna, nisam išao preko jer je trebam razraditi. Gume su po cesti tip top, drže odmah, ne treba ništa grijat. Da imam kufer išao bih na posao u Zg s njom sutra.
Offroad sam probao tu oko kuće (od ovih 100 Km, 70 je offroad), po bilom putu je super, prednji kraj lijepo plovi, nije da ga izgubiš kao na Teneri 660. Mašina top, od nule vuče, samo se igraš s gasom. U izazovnijem terenu, osjeti se težina, ali to je normalno. Tu mi fali bolja zadnja guma, s više čepa, STR provrti. Da to izbjegneš, treba je zaletit
Uglavnom, može po težem terenu, treba vozač s više muda od mene i/ili ekstremnije gume. Nisam odustao nigdje, izašla je svugdje gdje sam krenuo, tako da sam happy. Mjenjač je isto odličan, baš lijepo šalta. Ovjes je malo bezveze, kad (ako) se krenem žešće vozit po offroadu, dolazit će u kraj lagano. Iako, to ne znači da se ne može
I da, ja imam 112 Kg, tako da je i to problem.
Inače, ne znam kako je niži od mene voze, dosta je "top heavy" i kad krene dole treba je zaustavit. Srećom, teretan sam i imam duge noge pa sam je zaustavio.
Za prvi upgrade, trebam nešto za nosit prtljagu, ne mogu se odlučit na kufer ili meke bisage, bolju škovaceru i handguardove. To ću i relativno brzo. Gume također.
Kasnije, htio bih maknut kat i stavit drugi top (super mi se čuje ovako, ali top izgleda jeftino, a kat smrdi i grije). Također, uložio bih u ovjes (zadnji amortizer i cartridge druge, za moju kilažu).
Generalno, baš sam zadovoljan. Gledao sam još Tuarega i 890, ali ona je po mojoj mjeri.