Yamaha YBR 125

Ja sam ga evo počeo vozati u autoškoli i motor mi se jako svidio...čak razmišljam o kupnji  :misli:
Za vozača početnika "dušu dao"  (y)
 
jel iko pokusa ovo vozit na autocesti  :misli: ?
 
Vileni said:
koliko znam po zakonu se ne smije na autocestu sa 125ccm


:yikes: :yikes: :yikes:

a daj... pretrašno sad jos i to..  ja sam mislila da to vridi samo za skutere  :misli:
 
čini mi se da si u pravu...  :palacdolje:  nisam našla zakonom propisanu određenu kubikažu s kojom smiješ na autocestu al sam načula da nesmi bit ispod 125 ....  :neznam: idem čačkat dalje po netu... :mrgreen:
 
http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/339713.html

Članak 139.

(1) Autocestom, brzom cestom i cestom namijenjenom isključivo za promet motornih vozila ne smiju se kretati pješaci, zaprežna vozila, bicikli i životinje, pomoćna pješačka sredstva, kao ni vozila koja ne mogu razviti brzinu kretanja veću od 60 km/h.
 
:peace:  zahvaljujem medo  (y)

evo našla sam istu stvar i ode :
http://www.cvh.hr/cvh/propisi-i-upute/zakoni/zakon-o-sigurnosti-prometa-na-cestama.aspx
 
ma ionako je bezveze po autoputu voziti :)

najbolji je po zavojima, zbog male tezine jako okretan, lako ga se kontrolira, ako nije neka strasna uzbrdica tempo do 80 se lako odrzava
 
Dok sam ga imao, naravno da je vožen po autocesti. Samo, ima kamiona koji idu brže od njega pa te prestignu i voze se ispred tebe 1 ili 2 km brže. A onda vrtlog iza kamiona misliš da će te otpuhati jer je motor jako lagan. A kad autoput ima uzbrdicu, onda nastaje prava avantura, jer te baš svi kamini počni prestizati :LOL:
Svaki put kad bi krenuo odustao bih nakon 20-30 km. :palacdolje:
Btw. kad bi ulazio na autoput, nitko nije gledao koliko ima ccm, pa s te strane nisam imao problema.
 
da tako sam i mislila da je zajeb na auto cesti...  al znaci ipak se moze...
pitam jer sam cesto na autocesti ... iako je jako zamorna sama od sebe.. ono vozis 100 a imaš filing da vozis 20 na sat.. Al znači ipak se moze..  (y)
 
nemogu vise naci taj zakon, moguce da je maknut u zadnjoj verziji zspc

svejedno, autocesta me nece vidjeti, kad sam isao do losinja ovo ljeto kombinacija most+trajekt me kostala kao i benzin do tamo :) (400km)
 
ma imaš na prethodnoj strani link za zakon... ne pratiš  :nono:  .cesto putujem bas autocestom pa me zato i zanimalo..  :shock: :mrgreen:
 
nego... negddi  sam procitala da mu je nosivost 180 kg.. sad nemogu nać di... a to znači da dva tipa od 100 kg nebi smila zajedno se vozat.. jel iko zna sta o tome?
 
Na podosta motocikala se ne bi smjela niti mogla voziti dva tipa ili dvije cure od 100 kila :mrgreen:
 
Killex said:
Na podosta motocikala se ne bi smjela niti mogla voziti dva tipa ili dvije cure od 100 kila :mrgreen:

ma kuzim ja to ... daj nemoj sad zamisljat sliku u glavi  :LOL:  al eto palo mi napamet.. reda radi , radi usporedbe pošto je ybr 125 mala kubikaza pa mu je nosivost tereta tolika kolika je dali je na večim kubikazama max nosivost veća ili je to sve tu negdi li-la . Radi usporedbe pitam  :D
 
Nisam ništa zamišljao,mislim da kod svakog R motocikla od 600 ili 1000 ccm ukupna nosivost je 180-200kg :wink:
 
neznam za nosivost, ali ovo dvoje su sa ovako natrpanim motociklima presli cijeli svijet http://www.re-moto.com/the_motorcycles.php?lang=eng :)
 
Stara priča več, možda je za topic bitnije da je za 2010 najavljen modernizirani YBR125 (y)

http://www.yamaha-motor-europe.com/products/motorcycles/125cc/ybr125.jsp

2010-yamaha-YBR125_LGM3_studio_002_prv_tcm26-326252.jpg
 
evo ovako imam jedno pitanje zanima me koliko bi se moglo dobiti za yamahu ybr 125 . motor je 2008 godiste ima 22000 km, nista se nije kidalo tkao da nista nije mijenjano osim plocica i pakni. registracija mu trade do 7 mjeseca sljedece godine.