Incredible
Active member
pajdo said:za zekana je 190živa borba sa vjetrom moraš priznat dalje se nakon nekoliko sek navikneš pa dalje bude "normalno"
meni je na novom sasvim zodovoljavajuća zaštita od vjetra čak i pri 230
pajdo said:za zekana je 190živa borba sa vjetrom moraš priznat dalje se nakon nekoliko sek navikneš pa dalje bude "normalno"
Meni nikak, osim ak legnem skroz na rezervar, a onda mi leđa otpadnu i vrat me boli...Incredible said:meni je na novom sasvim zodovoljavajuća zaštita od vjetra čak i pri 230
200km! S tim da rezervar ima 17 litara, onda to znači oko 8-8,5 na 100 što je čisto normalno!Incredible said:Pa s obzirom da vama treba cisterna za stotinjak kilometara mi se vozimo ko babe :jesus:
Jeste pogledali da vam možda negdje ne curi benga
Uglavnom se da s jednim, nekad kad je baš agresivno odradim s 2, ali mislim da bi moglo i s jednim, to je više iz panike... :wink:zlikavac said:evo pitanje za vlasnike starog zeca,jer možete kočit s jednim prstom na polugi ili su vam potrebna dva kod naglih zautavljanja tj. kad hočete ostvarit veliku silu kočenja?
pločice su A3+ smjesa,mislim da su bile oko 500 kn ili manje,kupljene su u novemi novi,pa nazovi njih reći će ti točnu cijenu.Tommee said:ja mogu s jednim bez beda ali ak je ruka vise prema van rucke, ali buduci da volim obrnuto onda za divljacka kocenja ipak stavim 2.... sto tebi je tvrda jako ili :misli:
@ zlikavac, vidim pises u temi o paknama, daj mi reci koje si ti to tocno stavio i kolik su tocno kostale, original su prilicno skupe a velis da te tvoje koce isto ko original sto mi je bitno jer mi original bas pasu....
zlikavac said:pločice su A3+ smjesa,mislim da su bile oko 500 kn ili manje,kupljene su u novemi novi,pa nazovi njih reći će ti točnu cijenu.
Što se tiče kočnice,moram dosta stisnut da bi jako zakočio,ulje je redovno mjenjano,kočnice su očiščene,a moje mišljenje je da bi uz manji stisak trebale bolje kočit.Pločice nemaju veze jer je isto s originalom ili sa zamjenskim. Da me krivo ne shvatite,motor koči al treba jako stisnut
Cijena vizira u kms-u je bila za mog oko 700kn, možda koju kunu više, i nije xxl, sličan onom na z1000.WD-40 said:Kad se to pocelo dogadjat da treba jako stisnut? Nakon izmjene koč. ulja il kad?
I denu mi javi cjenu vizira..... samo da nije onaj xxl dugi
pa u principu zadnji kraj se jako olakša i ima tendenciju dizanja u zrakTommee said:Ne pricam o nikakvom stuntu al jel se tebi moze motor uz jak stisak pocet lagano dizat na prednji?
I to bez frke, svako malo jače kočenje zadnji kraj se odvaja, zato treba pazit kod doziranja.zlikavac said:pa u principu zadnji kraj se jako olakša i ima tendenciju dizanja u zrak
ja trebam fakat konjski stisnut da se odvojiVedran_ZG said:I to bez frke, svako malo jače kočenje zadnji kraj se odvaja, zato treba pazit kod doziranja.
Onda nekaj nije ok s kočnicom, mijenjaj lajtung ili pločice, probaj na šarafu na pumpi gore stavit da ti je tvrđe stiskanje, čudi me to malo. Naravno da se mora stisnut jače, al opet ne ko konj! :wink:zlikavac said:ja trebam fakat konjski stisnut da se odvoji
na kojem šerafuVedran_ZG said:Onda nekaj nije ok s kočnicom, mijenjaj lajtung ili pločice, probaj na šarafu na pumpi gore stavit da ti je tvrđe stiskanje, čudi me to malo. Naravno da se mora stisnut jače, al opet ne ko konj! :wink:
A nije to šaraf, ono kaj su ti brojevi od 1-5!zlikavac said:na kojem šerafu
ma to je za udaljenost poluge od ručke,to nema vezaVedran_ZG said:A nije to šaraf, ono kaj su ti brojevi od 1-5!
Pa no, to sam mislil , neće ti poluga toliko propadat i bit će ti možda bolje!zlikavac said:ma to je za udaljenost poluge od ručke,to nema veza
pločice nisu ziher,jer je isto bilo sa originalima i sad, morat ću to prek zime riješit
adizonevic said:Meni se prvi dan s novim zecom digao zadnji kraj... rekoh vidi stunta u neznanju...