Z 750-tema za sve štovatelje malog zeca

pajdo said:
za zekana je 190živa borba sa vjetrom moraš priznat :mrgreen: dalje se nakon nekoliko sek navikneš pa dalje bude "normalno" :mrgreen: :mrgreen:

meni je na novom sasvim zodovoljavajuća zaštita od vjetra čak i pri 230
 
Incredible said:
meni je na novom sasvim zodovoljavajuća zaštita od vjetra čak i pri 230
Meni nikak, osim ak legnem skroz na rezervar, a onda mi leđa otpadnu i vrat me boli...
 
Mali vizir sve rješava,barem donekle,ja se do 180-190 mogu uspravno vozit,poslje moram zaleć,a onda mi nije problem držat prek 200 km/h,a karlovačka je obično uvijek tak +200. Zakaj vozite nakede ak se žalite na vjetar.
Drugi put zovite kad idete na grobnik,da napravimo malo veću kolonu
 
Incredible said:
Pa s obzirom da vama treba cisterna za stotinjak kilometara mi se vozimo ko babe :jesus:
Jeste pogledali da vam možda negdje ne curi benga :mrgreen:
200km! S tim da rezervar ima 17 litara, onda to znači oko 8-8,5 na 100 što je čisto normalno! (y)
 
evo pitanje za vlasnike starog zeca,jer možete kočit s jednim prstom na polugi ili su vam potrebna dva kod naglih zautavljanja tj. kad hočete ostvarit veliku silu kočenja?
 
ja mogu s jednim bez beda ali ak je ruka vise prema van rucke, ali buduci da volim obrnuto onda za divljacka kocenja ipak stavim 2.... sto tebi je tvrda jako ili  :misli:

@ zlikavac, vidim pises u temi o paknama, daj mi reci koje si ti to tocno stavio i kolik su tocno kostale, original su prilicno skupe a velis da te tvoje koce isto ko original sto mi je bitno jer mi original bas pasu....
 
zlikavac said:
evo pitanje za vlasnike starog zeca,jer možete kočit s jednim prstom na polugi ili su vam potrebna dva kod naglih zautavljanja tj. kad hočete ostvarit veliku silu kočenja?
Uglavnom se da s jednim, nekad kad je baš agresivno odradim s 2, ali mislim da bi moglo i s jednim, to je više iz panike... :wink:
 
Tommee said:
ja mogu s jednim bez beda ali ak je ruka vise prema van rucke, ali buduci da volim obrnuto onda za divljacka kocenja ipak stavim 2.... sto tebi je tvrda jako ili  :misli:

@ zlikavac, vidim pises u temi o paknama, daj mi reci koje si ti to tocno stavio i kolik su tocno kostale, original su prilicno skupe a velis da te tvoje koce isto ko original sto mi je bitno jer mi original bas pasu....
pločice su A3+ smjesa,mislim da su bile oko 500 kn ili manje,kupljene su u novemi novi,pa nazovi njih reći će ti točnu cijenu.
Što se tiče kočnice,moram dosta stisnut da bi jako zakočio,ulje je redovno mjenjano,kočnice su očiščene,a moje mišljenje je da bi uz manji stisak trebale bolje kočit.Pločice nemaju veze jer je isto s originalom ili sa zamjenskim. Da me krivo ne shvatite,motor koči al treba jako stisnut
 
Kad se to pocelo dogadjat da treba jako stisnut? Nakon izmjene koč. ulja il kad?

I denu mi javi cjenu vizira..... samo da nije onaj xxl dugi  :mrgreen: (y)
 
zlikavac said:
pločice su A3+ smjesa,mislim da su bile oko 500 kn ili manje,kupljene su u novemi novi,pa nazovi njih reći će ti točnu cijenu.
Što se tiče kočnice,moram dosta stisnut da bi jako zakočio,ulje je redovno mjenjano,kočnice su očiščene,a moje mišljenje je da bi uz manji stisak trebale bolje kočit.Pločice nemaju veze jer je isto s originalom ili sa zamjenskim. Da me krivo ne shvatite,motor koči al treba jako stisnut

Ne pricam o nikakvom stuntu al jel se tebi moze motor uz jak stisak pocet lagano dizat na prednji?
 
WD-40 said:
Kad se to pocelo dogadjat da treba jako stisnut? Nakon izmjene koč. ulja il kad?

I denu mi javi cjenu vizira..... samo da nije onaj xxl dugi  :mrgreen: (y)
Cijena vizira u kms-u je bila za mog oko 700kn, možda koju kunu više, i nije xxl, sličan onom na z1000.
 
Tommee said:
Ne pricam o nikakvom stuntu al jel se tebi moze motor uz jak stisak pocet lagano dizat na prednji?
pa u principu zadnji kraj se jako olakša i ima tendenciju dizanja u zrak
 
zlikavac said:
pa u principu zadnji kraj se jako olakša i ima tendenciju dizanja u zrak
I to bez frke, svako malo jače kočenje zadnji kraj se odvaja, zato treba pazit kod doziranja.
 
Vedran_ZG said:
I to bez frke, svako malo jače kočenje zadnji kraj se odvaja, zato treba pazit kod doziranja.
ja trebam fakat konjski stisnut da se odvoji
 
zlikavac said:
ja trebam fakat konjski stisnut da se odvoji
Onda nekaj nije ok s kočnicom, mijenjaj lajtung ili pločice, probaj na šarafu na pumpi gore stavit da ti je tvrđe stiskanje, čudi me to malo. Naravno da se mora stisnut jače, al opet ne ko konj! :wink:
 
Vedran_ZG said:
Onda nekaj nije ok s kočnicom, mijenjaj lajtung ili pločice, probaj na šarafu na pumpi gore stavit da ti je tvrđe stiskanje, čudi me to malo. Naravno da se mora stisnut jače, al opet ne ko konj! :wink:
na kojem šerafu
 
Vedran_ZG said:
A nije to šaraf, ono kaj su ti brojevi od 1-5! :mrgreen:
ma to je za udaljenost poluge od ručke,to nema veza  :mrgreen:
pločice nisu ziher,jer je isto bilo sa originalima i sad, morat ću to prek zime riješit
 
zlikavac said:
ma to je za udaljenost poluge od ručke,to nema veza  :mrgreen:
pločice nisu ziher,jer je isto bilo sa originalima i sad, morat ću to prek zime riješit
Pa no, to sam mislil  :mrgreen:, neće ti poluga toliko propadat i bit će ti možda bolje!
 
adizonevic said:
Meni se prvi dan s novim zecom digao zadnji kraj... rekoh vidi stunta u neznanju...  :mrgreen:

O ja tak stuntam svako malo :mrgreen: E sad  bez zajebancije, kočnice su odlične a i ova qualifier prednja nije loša samo zadnja mi niš nije valjala :palacdolje:, al zato je sad metzelerka gore i puno sam zadovoljniji (y)