Zagreb

Ja uvijek vozim, 365 dana... samo ponekad jako sporo:mrgreen:
cb500x.jpg
:mrgreen:
 
Koja je razlika? Još više riskiraju sa manjim kotačima. Prvom prilikom ću si uzet i skuter za gradsku vožnju.

Pa ima puno skutera koji imaju i po 16" kotače... nisu svi kao Baukači...

Reci, o čemu?

O masi, ubrzanju, reakcijama, gripu itd itd...

Daj ne seri vise, brzi je skuter 300 od tvoje kante.

Koje kante?? Umij se hladnom vodom i prestani stalno dokazivati da je pretpostavka majka svih zajeba...
 
Pa da je imao vozačku možda bi bilo isto, a možda i ne bi... u svakom slučaju ne odobravam u startu one koji misle da su pametniji i da je vozačka za budale, a on nije budala... vjerojatno bi ti mislio isto da je klinac bez vozačke sa autom pokosio nekoga, jer razlike u principu nema.

Usporedba sa gridom u MotoGP je bezvezna do bola, jer ti klinci tamo voze prije negoli su znali hodati, pod nadzorom, kao što je pod nadzorom i sama staza... oni ne smiju sudjelovati u javnom prometu i ne uzimaju si to pravo, tako da me ne bi smetalo da je poginuli bio u gridu, ali me smeta da je u javnom prometu... sa druge strane, postoji i zakonska obveza odgovornosti onoga tko mu je to dozvolio.
Pogrešno za motogp, smiju sudjelovati u prometu, i uzimaju si to pravo. neki nemaju dozvolu pa ne voze, a neki imaju pa voze - Dovi Monster, Zarco 900ss, Rosi Tmax, Marc Markez honda sp, Hayden , Stone, itd.
 
  • Like
Reactions: boško buha
O brojkama je bespotrebno raspravljati.
Čemu 250 km/h? Već 80 do 100 na sat je jako ozbiljna brzina,kod frontalnih sudara se te brzine zbrajaju.Ovo nije bio takav tip sudara.Varljivo je to što se mnogi zavaravaju ,100 u autu i 100 na motoru nije isto.Kočnice su u glavi.😎
Dovoljno je voziti i 40 na sat pa poginuti ... Primjer u zd prije cca mjesec dana i mlade djevojke .ali se brzine kod frontalnih sudara ne zbrajaju , sjedi 1 iz fizike ..
 
  • Like
Reactions: diesel power
Kako se ne zbrajaju ?
100 +70=170 kroz 2
U zbiru 85
Ili griješim?
Znam da kinetička energija raste s kvadratom brzine ,koliko me sjećanje služi,ali sudar između jedne tone auta npr.i motora od cca 200 kg s druge strane je pogibeljno za motoristu.Dalje nek objasne ljudi koji imaju više znanja o tome.👍
 
Last edited:
Ti s 100km/h udaras u prepreku (koja ide prema tebi s 100km/h). Steta je puno manja nego kad s 200km/h pogodi zid auto(top gear ford focus).
 
Ti s 100km/h udaras u prepreku (koja ide prema tebi s 100km/h). Steta je puno manja nego kad s 200km/h pogodi zid auto(top gear ford focus).
Je ali moraš istovremeno udarit u prepreku i ona u tebe.🤔
 
Pa ima puno skutera koji imaju i po 16" kotače... nisu svi kao Baukači...



O masi, ubrzanju, reakcijama, gripu itd itd...



Koje kante?? Umij se hladnom vodom i prestani stalno dokazivati da je pretpostavka majka svih zajeba...
Kakvoj masi?
Skuter i ja imamo 300kg, manja guma, manji grip, nemam ni abs ni tcs na skuteru.
 
Ovo kao da je Marušić objasnio, samo njemu je jasno.
Dajte neke formule, ne sjećam se više fizike, ali masa vozila sigurno utječe jednako kao i brzina, f=m×a, gdje je a akceleracija (u slučaju sudara govorimo o usporavanju).
E onda u ovu formulu treba ubaciti i smjer, odnosno vektorski izračunati. U slučaju frontalnog sudara se sile poništavaju jer su suprotnog smjera, ali u idealnom slučaju. A ne zaboravimo da tijela nisu idealna (prvo gužvanja uslijed sile usporavanja, a onda skroz stop). Razlika je velika da li se zabiješ u nepomični objekt (zid), u auto koji stoji ili se kreće prema tebi nekom brzinom.
 
kad staviš vatrogasca na ignore, čak i ova tema izgleda razumno i čitljivo

preporučam svakome, bez GPTa je svijet ljepše mjesto🥰




Srki
 
  • Like
Reactions: gastajbarter
Pogrešno za motogp, smiju sudjelovati u prometu, i uzimaju si to pravo. neki nemaju dozvolu pa ne voze, a neki imaju pa voze - Dovi Monster, Zarco 900ss, Rosi Tmax, Marc Markez honda sp, Hayden , Stone, itd.

Ne znam za to, no sigurno je da si netko takav sigurno neće dozvoliti nikakav skandal ili javne prozivke njega i tima zbog toga jer bi kao nezreli klinac vozio motor kojeg ne smije voziti na mjestima gdje ne smije... sjećam se Lorenza koji se po Barceloni vozio sa skuterom od ne znam koliko kubika, nešto malo, jer je kao klinac imao nekakvo "uvjerenje o prometnim propisima", no ne i punu A kategoriju, iako je bio vrh MotoGP-a... mislim da itko od njih sebi dozvoli kršenje zakona bilo gdje i zbog bilo čega - to bi bilo ne samo nezrelo i neodgovorno, nego i vjerojatno kršenje kluzula po ugovoru kojeg ima, jer su u tim ugovorima regulirane i mnoge stavke privatnih ponašanja gdje mu se dozvoljava ili brani mnoštvo toga...

ali se brzine kod frontalnih sudara ne zbrajaju , sjedi 1 iz fizike ..

Ma nemoj, sudarna brzina je zbroj brzina oba vozila, a time se zbrajaju i kinetičke energije koje rezultiraju silom (masom) udara - na temelju čega se i izračunavaju sile i oštećenja nastala od tih sila, te se po posljedicama na vozilu i izračunava sudarna sila... recimo to dječje lakom logikom - A ide 60 na sat, B ide 50, sudarna brzina je 110, kao da si se sam zaletio sa 110 u zid, ili je do tih 110 svatko dao neki svoj "doprinos"... jasno, to je okvir, ali konkretni izračuni tada ovise o masu drugih parametara... od različitih masa i fronti vozila, kuteva udara itd itd... no poznate su sile koje trebaju da bi nastala određena šteta na vozilu.

Kakvoj masi?
Skuter i ja imamo 300kg, manja guma, manji grip, nemam ni abs ni tcs na skuteru.

Dobro, u pravu si, kuda bih došao da sada idem tumačiti postavke koje ne poznaješ, i pri čemu su tvoja "logička uvjerenja" tvoj najveći neprijatelj? Čim veliš da je manja guma = manji grip, OK, jasno mi je...

U slučaju frontalnog sudara se sile poništavaju jer su suprotnog smjera, ali u idealnom slučaju.

A ne zaboravimo da tijela nisu idealna (prvo gužvanja uslijed sile usporavanja, a onda skroz stop).

Razlika je velika da li se zabiješ u nepomični objekt (zid), u auto koji stoji ili se kreće prema tebi nekom brzinom.

Đizas. Poništavanje sila znači da neće ikome biti ništa?? One se idealno međusbno poništavaju, no ti objašnjavaš teoriju onih kuglica koje se sudaraju kao igračka na stolu, ne i sudar vozila... ipak postoji zbroj tih sila koje se poništavaju i koje se na kraju istovare na tvom krhkom tijelu... tako da ne znam u čemu je to velika razlika ovisno u što se zaletiš, no nekako sam siguran da se svi ti poginuli i teško stradali ne bi složili sa tvojim poznavanjem fizike...
 
Last edited:
Znate što ću vam reći
Tragedija koja će pratiti nekoga do kraja života
Ali ne treba nikoga osuđivati....ni klinca koji je ako je uzeo motor....bio je jednostavno klinac, znatiželjan, željan, neiskusan, a hrabar to učiniti....svi smo bili klinci, i dobro da smo bili, samo smo imali više sreće....

Ja sam malo blesav, ali tko god se rodi izvjesno je da će jednog dana umrijeti...život poživiš pa koliko ide, smatram da ljudi pretjerano tuguju zbog gubitka nekoga, a taj sigurno nije htio da tuguju za njim....nego da ga se sjećaju na pozitivan način....ne treba tuga prevladati sve ono lijepo prije toga

Osudite moje mišljenje ali jebiga tako je kakvo je, individualno.

Počivali u miru!
 
Ali ne treba nikoga osuđivati....ni klinca koji je ako je uzeo motor....bio je jednostavno klinac, znatiželjan, željan, neiskusan, a hrabar to učiniti....svi smo bili klinci, i dobro da smo bili, samo smo imali više sreće....
Statistika je zahebana stvar , osim što smo imali sreće, na cesti je bilo tri i pol auta i tri i pol motora. Ja prva sam sad na 50% onoga od prije desetak godina , nagledam se na cesti svačeg, svaki dan , šestere oči moraš imat otvorene.

Danas je previše prometa sa puno slabijim vozačima. Kad se nađu u nekontroliranoj situaciji u stanju su izvest totalno nepredviđenu stvar. To ako izbjegneš si imao sreće.

A Darwin je isto jedna od stavki ...