zar je jawa toliko loša

kapetand

New member
zašto 98%ljudi na forumima govori da su jawe najlošiji motori
 
hahahahahaha pričao je meni stari da je on u mlađim danima imao jawu  :mrgreen: kaže uvijek je došao samo u jednom smjeru...natrag je uvijek gurao motor  :LOL: :LOL: kaže tad sam bio jak ko bik od guranja motora  :mrgreen:
a jedan frend kaže da je sa jawom uvijek morao imat šarafciger u đepu da paljenje preštela svako malo :D :D
 
tih 98% vjerovatno nije nikad ni vozilo Jawu a kamoli posjedovalo..vlasnici ce ti rec da su podosta km presli bez problema..znala se pokvarit al je nije bilo tesko ni popravit. Uostalom i Ducati i BMW se kvare pa nevidim nesto da ih ljudi na smece bacaju :wink:
 
otac mi je ima jawu koju san nedavno bacija, po meni odlican motor imao samo neki sitni kvar nesto je bilo riknilo oko kvacila pa san ceka da tokar napravi vide u međuvremenu on zaboravija i ja ga odlucija odvest kod prijatelja da tamo stoji a vidi čuda sama se popravila od 2 miseca ležanja (y)
 
kapetand said:
zašto 98%ljudi na forumima govori da su jawe najlošiji motori
najlošiji u toliko šta su bili jedini motori koje si ima mogučnost nabavke u ono vrime ,a i policija ih je imala i upravo te policijske su bile prve koje si ima prilike otkupit nakon rashodovanja nešto kasnije su se pojavile ove ''nove''JAWE i ČZ (SKORO PA ISTI ) 175 250 350 ccm i MZ i sve te priče o pustom guranju ne mogu ni svatit ni razumit sve to gori san vozija i ????doduše Česi su imali problem sa strujom ,ali neš ti elektronike,platine,kondezator i svičice pod sic i vozi nema straja.
 
hahhaa..jawa 350 ts(twin sport)malo sad zvuci smijesno ali je bas tako pisalo..popularno zvana krmaca..to je bilo cudoviste..2 cilindra..podlozna kvarovima razne vrste.kocnice katastrofa jer nije imala niti napred disk..max brzina oko 130 kmh..stabilna ali jako teska za krivinu. :D..kurbla za paljenje je ujedno i mjenjac ..
 
Ima sam 80-ih neku Jawu 50...sličnu Tomos automaticu...kupija mi je otac novu i od prvog dana se sve kvarilo na njoj. Na kraju je da nekom liku za pršut :LOL: i kupija automatica....spasili se.
Za one 350 TS, šta sam ih viđa po Splitu, nemam lipe riči. One Čz 175 enduro su izgledale bolesno dobro tada, ali više su ih gurali nego vozili... Po meni je Mz bija Bmw za Jawu.
 
  a nisam je imao , mogu prenijeti samo price starijih motorista, koji su svoju mladost
  pocetkom 80-ih proveli na njima, a jbg ga, kazu, isla je samo su je platine mucile
  islo se i na more sa njima, od osijeka preko bosne do dalmacije, samo poneses saku punu platina
  jer svako drugo tankanje mjenjaj platine i deri opet  :mrgreen:
 
Ne kudi konja kojeg nisi jahao.
To su makine nase mladosti bile i ostale u dobrom sjecanju.
 
Bob Rock said:
Ima sam 80-ih neku Jawu 50...sličnu Tomos automaticu...kupija mi je otac novu i od prvog dana se sve kvarilo na njoj. Na kraju je da nekom liku za pršut :LOL: i kupija automatica....spasili se.
Za one 350 TS, šta sam ih viđa po Splitu, nemam lipe riči. One Čz 175 enduro su izgledale bolesno dobro tada, ali više su ih gurali nego vozili... Po meni je Mz bija Bmw za Jawu.
to je jawa babetta.....ziva koma....Nesto slicno kao poni express...imala je onaj dekompresor na glavi...za gasenje...uzas.... :mrgreen:
 
nikada nisam imao jawu, ali imao sam MZ i vjerujte mi nikad ništa osim stražnjih nosača motora koji su pucali kao ludi, vjerovatno od dizanja na zadnji (mladost ludost) :mrgreen:
 
nisam imao jawu već mz-a ali to su onda bili jedini motori koje si mogao imat...
malo ih je mučila struja tj. platine ali sve ok....... :mrgreen:
 
sedamdesetih onaj tko je imao jawu bio je naj biker...ostali su vozili razne T- tomose...
 
moj djed je vozio stvarno svakakvih motora, izdvojio bi puh, nsu, bmw, imo je čak i jawu, puno mi je pričao o motorima, i kaže da ni s jednim nije imo problema ( mjenjo ih je zbog padova ), bio je poštar od 1945.-1980. , a znate kolko su poštari u ono  vrijeme prelazili km dnevno, nije bilo sms-a i mail-ova kao danas,  tak da sa sigurnošću mogu reći da vijek motora i kvarovi ovise o održavanju
 
Six said:
kocnice katastrofa jer nije imala niti napred disk..max brzina oko 130 kmh..stabilna ali jako teska za krivinu. :D..kurbla za paljenje je ujedno i mjenjac ..

bubanj i kurbla nisu za nježniji spol  :jesus:
 
Imao sam preko nekoliko što Jawa što MZ-a u tih desetak godina prije rata i nikada ništa nije stalo da se nije dalo popraviti u par minuta s tim d je jedna Jawa bila 1965 godište, a derali su je godinama murjaci. Platine je istina trebalo štelati ali ni približno toliko koliko to neki ovdje prikazuju jer je motor nekada kao i danas trebalo održavati što su neki zaboravili učiniti.  :mrgreen:
 
Ma joj, vidim ima ljudi koji kometiraju a nisu ni sjeli na nju. Nego cuo od pratetkinog unuka, unukovog best frenda i njegovog bratica...
Ja sam 4 godine proveo na jJawi, navozio se oho ho. Sto po ljeti sto po zimi... I jedino sto sam u te 4 godine mjenjo je sajla kvacila i zadnja guma. Evo, motor je i sad u garazi, pokrit, originalan lak jos gore i naljepnice, pali od prve (y) I vozi se!
Tako da sve ovisi kolko drkate po motoru i sto ocekujete od njega. Ljudi su svojevremeno od tih motora zeljeli napraviti neke jurilice, nafrizirat ih ovo ono, i isli su prckat u elektorniku o kojoj nisu imali pojma negu su isto culi da se treba ovo napravit, ono napravit...
Qurac!
Prije mene ju je moj otac vozio, a prije te je posjedovao (jos kao djecak) isto Jawu 350 TS ali sa grbavim rezervarom. Linija prije ove.

O brzini... moze ona i do 155! Provjereno! :wink:

Znaci sve se svodi na to koliko brinete o motoru i sto ocekujete od njega.