AnteK
Well-known member
Boja opruge zada označava tvrdoču za određeni model.
Kod kojeg proizvođača opruga je boja razlika "trvdoće"?
Boja opruge zada označava tvrdoču za određeni model.
MT-07 je prva liga motor, ali ima očajan ovjes.. Ne znam kakav je na novom modelu.. Starija generacija ima premekan ovjes ,motor se ponaša kao enduro..Oćito im je bila namjera napraviti motor koji ima odličan okretni moment i da bude udoban za gradske i prigradske uvjete, a nikako prilagođen za bržu vožnju..Agregat je super. Kao rabljeni je odličan izbor.
Kad vidim onog momka iz Dugopolja kako ga vozi, sve kritike o ovjesu mi padaju u vodu.
Badboy?Kad vidim onog momka iz Dugopolja kako ga vozi, sve kritike o ovjesu mi padaju u vodu.
Tvrdoca opruga po bojama je jedino kad se radi o oprugama za kvacila na skuterima 😜
Ovo me detaljnije zanima. Jer vozio sam versys 650 2017g. I djelovao mi je skroz pitom u odnosu na mt07. Znam da ima par KS manje i dosta kg više od mt07, ali učinilo mi se da je razlika i veća nego na papiru. Predpostavljam da obrtni na mt07 dosta zavara. Sad me interesuje malo vise detalja u toj usporedbi z650 - versys 650, posto mi je i z650 vrlo zanimljiv, pogotovo jer u odnosu na mt ima metalni rezervoar i po recenzijama općenito bolje materijale i završnu obradu. I da moj dojam je bio da versys ne gubi toliko snagu u visokim obrtajima kao mt07, mada to dyno graph ne potvrđuje u potpunosti.Ma tih 50kw je idealno za korištenje,iskoristiv agregat u potpunosti, a ovo sa +100ks mozes navinut kratko na nekim mjestima i to je to, zbog manevriranja i svakodnevne voznje je ta snaga pogodena. Problem je recimo na versysu 650 sto nemas taj osjecaj da motor vuce jer je drugacije paljenje i odaziv na gas a uz to i sama konstrukcija motora naspram Z koji skace ko blesav u bilo kojem rezimu i bas je zivcan iako su iste snage. Svaki motor i vozac ima svoje namjene i potrebe,bitno je samo da ti vozaci koji zele jace voze motor, a ne da on vozi njih.
Moja je 2015 i opruga je crvene boje, a njegova 2017 i siva je.Daj pojasni mi molim te to o boji opruga.
Hvala
Badboy?
Z mi je puno puno privlacniji od MT-a, dizajn, ciklistika, uostalom drugaciji je polozaj, dosta se "nize" sjedi nisi toliko ravan kao na MT nego si vise u napadackom polozaju zbog drukcijeg polozaja volana i sjedala, a i uz tank se nekako ljepse stisne koljenima jer je nizi i manji. Motor se vozi prelagano, zbog odaziva na gas imas osjecaj kao da ima 100kg. E sad ja sam 175cm i dosadio mi je nakon god dana zbog svoje "velicine".Ovo me detaljnije zanima. Jer vozio sam versys 650 2017g. I djelovao mi je skroz pitom u odnosu na mt07. Znam da ima par KS manje i dosta kg više od mt07, ali učinilo mi se da je razlika i veća nego na papiru. Predpostavljam da obrtni na mt07 dosta zavara. Sad me interesuje malo vise detalja u toj usporedbi z650 - versys 650, posto mi je i z650 vrlo zanimljiv, pogotovo jer u odnosu na mt ima metalni rezervoar i po recenzijama općenito bolje materijale i završnu obradu. I da moj dojam je bio da versys ne gubi toliko snagu u visokim obrtajima kao mt07, mada to dyno graph ne potvrđuje u potpunosti.
Hmm čudno mi je to za položaj sjedenja. Jer bas sam pogledao na https://cycle-ergo.com/ cak pokazuje da je vozač više ravan na z650, tj da se na mt07 sjedi agresivnije.Z mi je puno puno privlacniji od MT-a, dizajn, ciklistika, uostalom drugaciji je polozaj, dosta se "nize" sjedi nisi toliko ravan kao na MT nego si vise u napadackom polozaju zbog drukcijeg polozaja volana i sjedala, a i uz tank se nekako ljepse stisne koljenima jer je nizi i manji. Motor se vozi prelagano, zbog odaziva na gas imas osjecaj kao da ima 100kg. E sad ja sam 175cm i dosadio mi je nakon god dana zbog svoje "velicine".
Razlika izmedu Z i versysa 650 - prijenos isti, druge su bregaste, drugi kut paljenja, i to je napravljeno tako jer je versys tourer motor i ne smije skakat ko zec, imas dojam zapravo kao da su duze brzine i da je malo lijeniji, iako je to vise prividan osjecaj jer kad gledas na sat Versys isto nabire lijepu brzinu. Uz to imas i sam polozaj tijela koji je komforan i opusten pa samim time i motor djeluje opustenije.
Z je zivcan u svakom momentu, u kojoj god brzini bio on krene ispucavat i nabere za cas do crvenog. S tim da auspuh igra jako veliku ulogu za taj osjecaj, jednostavno se mora cut da ga saltas po sluhu, sa serijalom ne znas jesi na 2000okr ili 6000okr
Napravio sam s njim 13 000km u god. dana(pa i s curom sa braca za zg) i prodao ga jer sam mislio ostavit versysa, na kraju sam slucajno vidio gsxsa i nakon 2 mj razmisljanja sam odlucio da ce versys doci na red ipak neke druge sezone kad cu imat i vise slobodnog vremena jer me ovako ne stigne izmorit pa nemam osjecaj da sam se vozio