CRF 250L

Dobar osvrt na motor s puno informacija. Posebno je dobro ovo što je spomenuto za priče na internetu o ovjesu i snazi, u usporedbi sa originalnom namjenom ovakvog motora. Iako, mislim da za 2017. godinu bi bilo dobro da je to sve ukomponirano u neki video sa voice overom umjesto samo text i slike. A potrošnja, evo mojih prosjeka za "stari" model https://www.spritmonitor.de/en/detail/764099.html od kupnje do sada. Svi veći prosjeci su većinom brdo, makadam i poljski putevi, niži prosjeci su sa većinski otvorenom cestom 65-85kmh. Novi model bi trebao biti nešto ekonomičniji i u tom pogledu, ali sve je to kao biranje veš mašine A++ ili A+++
 
Odlična i realna recenzija, jedino kapacitet ulja, zar nije 1,5l a ne 1,8l ili je na novom modelu nešto drukčije?

using  tapatapa

 
Moja Honda je 2015g i potrošnja po gradu do 4l, a izvan grada do 3,5l.

using  tapatapa

 
velika potrosnja za anemican motor u terenu bi to islo na 6l
 
Branko-ST said:
velika potrosnja za anemican motor u terenu bi to islo na 6l

Toliko troše i skuteri od 250ccm. :misli:
 
Veličina prednjeg diska

using  tapatapa

 
i 2cm višlji sic (od toga 15mm je otišlo na višlji motor od poda, ground clearance), 2.3 litre veći tank sa drugačijim čepom, 11kg teži, centimetar-dva više hoda amortizera

http://www.honda.co.uk/motorcycles/range/adventure/crf250-rally/specifications.html

http://www.honda.co.uk/motorcycles/range/adventure/crf250l/specifications.html
 
BreakM said:
i 2cm višlji sic (od toga 15mm je otišlo na višlji motor od poda, ground clearance), 2.3 litre veći tank sa drugačijim čepom, 11kg teži, centimetar-dva više hoda amortizera

http://www.honda.co.uk/motorcycles/range/adventure/crf250-rally/specifications.html

http://www.honda.co.uk/motorcycles/range/adventure/crf250l/specifications.html
Premale razlike za preveliku razliku u cijeni.  :palacdolje:
R..su trebali dodat min  +8 HP.
 
Danijel 23 said:
Premale razlike za preveliku razliku u cijeni.  :palacdolje:
R..su trebali dodat min  +8 HP.

Volio bih to probati, nekako da vidim kako se tih 18 kW nosi sa gotovo 150 kg težine . Ima li ga tko poznat?
 
AnteK said:
Volio bih to probati, nekako da vidim kako se tih 18 kW nosi sa gotovo 150 kg težine . Ima li ga tko poznat?
To je kao Tomos CTX 7ks/74kg...idealan za rekreativnu šeenju po prirodu.
 
AnteK said:
Volio bih to probati, nekako da vidim kako se tih 18 kW nosi sa gotovo 150 kg težine . Ima li ga tko poznat?

Nosi se otprilike kao i skuter od 250ccm, pa provaj neki skuter.

using  tapatapa

 
Zog said:
Nosi se otprilike kao i skuter od 250ccm, pa provaj neki skuter.

Nema nekih iskustava sa skuterima, jedino što sam vozao je bio Beverly 250, ako tako ide,
to je sasvim ok, iako sam malo skeptičan... (y)
 
AnteK said:
Nema nekih iskustava sa skuterima, jedino što sam vozao je bio Beverly 250, ako tako ide,
to je sasvim ok, iako sam malo skeptičan... (y)

Otprilike, to je to.

using  tapatapa

 
AnteK said:
Nema nekih iskustava sa skuterima, jedino što sam vozao je bio Beverly 250, ako tako ide,
to je sasvim ok, iako sam malo skeptičan... (y)

Hm....pitanje što se dešava kad ga uteraš u džombe i brege...i ja sam malo skeptičan
 
Youtube je pun snimaka offroada sa CRF250L, da se procjeniti iz toga. Puno ljudi gledajući na druge forume kupe CRF250L i nezadovoljni ga prodaju nakon par mjeseci jer su očekivali EXC-a u 50% cijene. Razmišljati realno s obzirom koliko košta, pogledati youtube i donijeti kvalitetnu odluku. Mislim da bi već sve trebalo bit jasno kad se kaže da je ovo 250cc 4T motor koji po knjižici ima servisni interval 12 000km za ulje i filter, i 24 000km za provjeru ventila. Te informacije + cijena barem meni govori da to nemože bit ultra lagan i brutalno jak motor, ali mi i govori da proizvođač ima nešto povjerenja u to što je napravio, za namjenu koju je namjenjen.
 
Meni to sve štima...cijena/intervali/snaga...sve je to u okviru takvog malog motorčića.
Ono što mi ne ide u glavu je 145kg.
Mali Dominator 118kg
DR 350 130kg (ajde to je malo više)
TW 200 119kg
KLR 250 117kg

 
Da to sam i ja primjetio prije kupnje motora dok sam gledao sve i svašta, stariji modeli su svi redom bili lakši. Možda je pitanje dali svi oni imaju elektropokretač i jednako velik akumulator, istu količinu elektronike, jednako slojevit/zagušen/težak auspuh.. možda sam već nabrojao 15kg koje je moderno doba donijelo. Samo alat iza ima preko kilograma, a novi model još ima i abs. neki stariji nisu imali ni vodeno hlađenje. A izgleda da nam napredak tehnologije u materijalima osnovnim tu nije donio puno uštede da bi se ostalo na istoj kilaži, a da cijena ne ode u nebo, koliko je koštao 10tak kg lakši Wr250R, oko 50k kn?

Edit: evo sa jednog drugog foruma, jedano vrlo precizno mjereno skidanje težine sa CRFL-a

- Stock header-muffler vs FMF Q4, MB header w/ stock header prot------------- -3743 gr

- Steel 40t rear sprocket vs Alu 42t-------------------------------------------------------- - 383 gr

- Rear fender-light vs DRC edge2 tail-light----------------------------------------------- - 961 gr

- Yuasa battery vs LiFePo4 4cells-------------------------------------------------------- - 2170 gr

- Headlight assy w/bracket vs UFO stealth & alu support plate for speedo------ - 897 gr

- Plastic skid plate vs dito alu 3mm--------------------------------------------------------- + 130 gr

- Removing 4 blinkers-------------------------------------------------------------------------- - 660 gr

- Removing right mirror------------------------------------------------------------------------ - 260 gr

- Removing passenger footpegs------------------------------------------------------------ - 224 gr

- Removing chain guard----------------------------------------------------------------------- - 146 gr

- Removing divers (helmet lock, seat strap ...)------------------------------------------ - 490 gr

- Removing manual & maintenance booklet---------------------------------------------- - 180 gr

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

TOTAL______________________________________________________ - 9'984 gr

At this you may add (but i didn't)

- Toolbox, tools and white plastic exhaust guard--------------------------------------- - 1282 gr