Branko-ST said:velika potrosnja za anemican motor u terenu bi to islo na 6l
Premale razlike za preveliku razliku u cijeni. alacdolje:BreakM said:i 2cm višlji sic (od toga 15mm je otišlo na višlji motor od poda, ground clearance), 2.3 litre veći tank sa drugačijim čepom, 11kg teži, centimetar-dva više hoda amortizera
http://www.honda.co.uk/motorcycles/range/adventure/crf250-rally/specifications.html
http://www.honda.co.uk/motorcycles/range/adventure/crf250l/specifications.html
Danijel 23 said:Premale razlike za preveliku razliku u cijeni. alacdolje:
R..su trebali dodat min +8 HP.
To je kao Tomos CTX 7ks/74kg...idealan za rekreativnu šeenju po prirodu.AnteK said:Volio bih to probati, nekako da vidim kako se tih 18 kW nosi sa gotovo 150 kg težine . Ima li ga tko poznat?
AnteK said:Volio bih to probati, nekako da vidim kako se tih 18 kW nosi sa gotovo 150 kg težine . Ima li ga tko poznat?
Zog said:Nosi se otprilike kao i skuter od 250ccm, pa provaj neki skuter.
AnteK said:Nema nekih iskustava sa skuterima, jedino što sam vozao je bio Beverly 250, ako tako ide,
to je sasvim ok, iako sam malo skeptičan...
AnteK said:Nema nekih iskustava sa skuterima, jedino što sam vozao je bio Beverly 250, ako tako ide,
to je sasvim ok, iako sam malo skeptičan...