panj said:Što se tiče razvaljivanja mašine sa aftermarket spuljom;
da li to vrijedi samo kada se mijenja cijeli ispušni sustav gdje se štima smjesa goriva i zraka?
Je li moguće mećnuti slip-on sa bez diranja smjese?
M12 said:1. da li to vrijedi u kojem smislu? ako misliš da nakon uštimavanja nema problema sa mašinom onda... vjerovatno nema...
2. naravno da je... ali i moguće da bude pogubno za mašinu a i ne mora biti...
a možda su u šumi svi
Dakle na mojem bivsem Er6n iz 2009 godine sam bio stavio Yoshimura slip on. Prodao ga sa cca 24t km i 5.g. starosti. Slip on je bio montiran cca 3 godine i nekih 14t km... prodao sam taj motor dalje decku ovdje s foruma iz Rijeke. Njemu otisao desni cilindar nakon preko 35t km... i svi s kojima sam pricao o tome na tu temu ai razni forumi kazu da je kriv slip on...panj said:U smislu ako mijenjaš cjeli ispušni sustav onda štimaš smjesu goriva i zraka jer protok od usisa zraka do ispuha nije isti ko na stock sustavu (pa se tu dobije tih famoznih 5 konja).
E sad, pošto slip-on kanta ide na stock ispušni sustav bez štimanja smjese (protok je isti, nema extra konja jelte), da li smo onda sigurni od razvaljivanja mašine?
tl;dr
Sve ove navedene uništene mašine (koje su slikane i o kojima je od frendovog ujaka polubratic iz 4.tog koljena prico) da li su imale samo slip-on ili cijeli ispušni sustav?
Ne posjedujem ovaj motor nego pitam čisto iz znatiželje, molim forumske mudrace da me prosvijetle.
M12 said:Dakle na mojem bivsem Er6n iz 2009 godine sam bio stavio Yoshimura slip on. Prodao ga sa cca 24t km i 5.g. starosti. Slip on je bio montiran cca 3 godine i nekih 14t km... prodao sam taj motor dalje decku ovdje s foruma iz Rijeke. Njemu otisao desni cilindar nakon preko 35t km... i svi s kojima sam pricao o tome na tu temu ai razni forumi kazu da je kriv slip on...
a ruku na srce trazit 5ks vise na er6n se ne isplati nego se jednostavno kupi jaci motor. Sve te neke kemije na danasnjim motorima su po meni samo porez na budale... a ja sam slip on stavio iskljucivo radi zvuka..
Tako da vjerovatno kad bi se napravio remap i sa slip on i sa komplet granama vjerovatno se to ne bi desilo ali sumnajm da itko to moze garantirat...
Povrh svega zato sto su te masine od 650 kod Kawca slovile kao jedne od najpouzdanijih masina
Poslano sa mog FIG-LX1 koristeći Tapatalk
panj said:Odgovor u sridu, hvala.
Još kad bi bio netko sa full exhaust i remapiranjem smjese da vidimo drugu stranu medalje.
geronimo43 said:za peglat u gradu između auta sa 120 ne treba imat muda nego nemat mozga a dotična izgleda ni jedno ni drugo
Rusty Chain said:53 tkm bas i nije proljetno pile, al ima ih i sa puno vecom kilometrazom a i dalje super peglaju. Bitno da je dobro održavan.
Ma er6n je super bajk! Vozim 2008. godiste vec 5. godinu, kao prvi motor. Startan je, okretan, odlicno drzi u zavojima, vuce u niskim okretajima. Mogao bi imat i koji kw vise za voznju u dvoje sa prtljagom, ali za solo voznje ima sasvim dovoljno snage.
Rega je povoljna, a i odrzavanje je jeftino. 2 - cilindricna masina mu je jednostavna, a slovi kao jako izdrzljiva. Sve redovite servise u KMSu obavljam i nikad nikakvih problema.
Od mana, naked ko naked, zastita od vjetra nikakva. Sa orginalnom spuljom vibracije pomalo osjetne. Polozaj sjedenja je pomalo nagnut naprijed, al nista strasno ni na duljim turama. Bar za mojih 176 cm i 65 kila. Potrosnja izmedju 4.5 i 5l na otvorenoj cesti kod umjerenog tempa.
Uglavnom rekao bi odlican motor generalno, a posebno za pocetnika. Omjer ulozeno dobiveno i vise nego vrlo dobar, za malo novaca dobijes vec ozbiljan motor.
geronimo43 said:odličan motor za početnika ali zna fino i potegnuti iz nižih okretaja.Max brzina oko 180 koju dosta brzo uhvati.od većih kvarova zna im otići stator, meni je otišao na 42000 i postoji teorija da sa otvorenim auspuhom zna nastati havarija desnog cilindra zbog presiromašne smjese.Moj je puno ljepše radio i išao na original auspuhu nego na mivvu pa sam ga brzo skinuo. potrošnja zna biti i ispod 5 litara,sve u svemu pouzdan i dobar motorić. 2006 godište se prodaje oko 3000€.u testu izdržljivosti motorevije zauzima odlično 12 ili 13 mjesto, bolje je prošao od puno skupljih i razvikanijih motora. ja sam visok 185 i bio mi je možda malo mali, ja sam imao f verziju koja je meni puno ljepša od n.Jedna od mana je zacukivanje na oko 3000 okretaja i vibracije plastika ali to se da nekako riješiti gumenim podlošcima. Ako ga držiš vanka varovi na rami znaju pustiti hrđu