Kawasaki ER6N/F - gen. topic

Što se tiče razvaljivanja mašine sa aftermarket spuljom;
da li to vrijedi samo kada se mijenja cijeli ispušni sustav gdje se štima smjesa goriva i zraka?
Je li moguće mećnuti slip-on sa bez diranja smjese?
 
panj said:
Što se tiče razvaljivanja mašine sa aftermarket spuljom;
da li to vrijedi samo kada se mijenja cijeli ispušni sustav gdje se štima smjesa goriva i zraka?
Je li moguće mećnuti slip-on sa bez diranja smjese?

1. da li to vrijedi u kojem smislu? ako misliš da nakon uštimavanja nema problema sa mašinom onda... vjerovatno nema...
2. naravno da je... ali i moguće da bude pogubno za mašinu a i ne mora biti...

a možda su u šumi svi  :mrgreen:
 
M12 said:
1. da li to vrijedi u kojem smislu? ako misliš da nakon uštimavanja nema problema sa mašinom onda... vjerovatno nema...
2. naravno da je... ali i moguće da bude pogubno za mašinu a i ne mora biti...

a možda su u šumi svi  :mrgreen:

U smislu ako mijenjaš cjeli ispušni sustav onda štimaš smjesu goriva i zraka jer protok od usisa zraka do ispuha nije isti ko na stock sustavu (pa se tu dobije tih famoznih 5 konja).
E sad, pošto slip-on kanta ide na stock ispušni sustav bez štimanja smjese (protok je isti, nema extra konja jelte), da li smo onda sigurni od razvaljivanja mašine?

tl;dr
Sve ove navedene uništene mašine (koje su slikane i o kojima je od frendovog ujaka polubratic iz 4.tog koljena prico) da li su imale samo slip-on ili cijeli ispušni sustav?

Ne posjedujem ovaj motor nego pitam čisto iz znatiželje, molim forumske mudrace da me prosvijetle.
 
panj said:
U smislu ako mijenjaš cjeli ispušni sustav onda štimaš smjesu goriva i zraka jer protok od usisa zraka do ispuha nije isti ko na stock sustavu (pa se tu dobije tih famoznih 5 konja).
E sad, pošto slip-on kanta ide na stock ispušni sustav bez štimanja smjese (protok je isti, nema extra konja jelte), da li smo onda sigurni od razvaljivanja mašine?

tl;dr
Sve ove navedene uništene mašine (koje su slikane i o kojima je od frendovog ujaka polubratic iz 4.tog koljena prico) da li su imale samo slip-on ili cijeli ispušni sustav?

Ne posjedujem ovaj motor nego pitam čisto iz znatiželje, molim forumske mudrace da me prosvijetle.
Dakle na mojem bivsem Er6n iz 2009 godine sam bio stavio Yoshimura slip on. Prodao ga sa cca 24t km i 5.g. starosti. Slip on je bio montiran cca 3 godine i nekih 14t km... prodao sam taj motor dalje decku ovdje s foruma iz Rijeke. Njemu otisao desni cilindar nakon preko 35t km... i svi s kojima sam pricao o tome na tu temu ai razni forumi kazu da je kriv slip on...
a ruku na srce trazit 5ks vise na er6n se ne isplati nego se jednostavno kupi jaci motor. Sve te neke kemije na danasnjim motorima su po meni samo porez na budale... a ja sam slip on stavio iskljucivo radi zvuka..

Tako da vjerovatno kad bi se napravio remap i sa slip on i sa komplet granama vjerovatno se to ne bi desilo ali sumnajm da itko to moze garantirat...

Povrh svega zato sto su te masine od 650 kod Kawca slovile kao jedne od najpouzdanijih masina

Poslano sa mog FIG-LX1 koristeći Tapatalk

 
M12 said:
Dakle na mojem bivsem Er6n iz 2009 godine sam bio stavio Yoshimura slip on. Prodao ga sa cca 24t km i 5.g. starosti. Slip on je bio montiran cca 3 godine i nekih 14t km... prodao sam taj motor dalje decku ovdje s foruma iz Rijeke. Njemu otisao desni cilindar nakon preko 35t km... i svi s kojima sam pricao o tome na tu temu ai razni forumi kazu da je kriv slip on...
a ruku na srce trazit 5ks vise na er6n se ne isplati nego se jednostavno kupi jaci motor. Sve te neke kemije na danasnjim motorima su po meni samo porez na budale... a ja sam slip on stavio iskljucivo radi zvuka..

Tako da vjerovatno kad bi se napravio remap i sa slip on i sa komplet granama vjerovatno se to ne bi desilo ali sumnajm da itko to moze garantirat...

Povrh svega zato sto su te masine od 650 kod Kawca slovile kao jedne od najpouzdanijih masina

Poslano sa mog FIG-LX1 koristeći Tapatalk

Odgovor u sridu, hvala.  (y)
Još kad bi bio netko sa full exhaust i remapiranjem smjese da vidimo drugu stranu medalje.  :D
 
panj said:
Odgovor u sridu, hvala.  (y)
Još kad bi bio netko sa full exhaust i remapiranjem smjese da vidimo drugu stranu medalje.  :D

mislim da takav ne postoji u HR... možda se i varam ali...
 
Varaš se. Postoji.
Komplet sa granama i mapiran. Vožnja divljačka 4 sezone. Možda i više. Gotovo svaka vožnja i gotovo svaki put svaka brzina do blokade. Svi susreti u okolici obavezno mjerenje db ako ih ima. Db killer odmah izvadjen i nikad vraćen. U blokadi na mjestu svaki dan i po više puta. Reklo bi se u zavisnosti od publike i potrebe.
Nikad ni zaštucao niti da nije upalio od prve.

https://www.youtube.com/watch?v=SwDM8wdSgno
 
Pozdrav da predstavi i svoju krawu kupljena u 1 mjesecu od prvog vlasnika bez padova i sa uredno servisom knjigom i 21tkm i novim gumama i lancom i lančanikom sada ima 27t km gotove gume me gotove pločice i riknul mi je na neku foru indikator goriva, motor je u kupljen u originalu i naknadno sam stavio gear indikator i kufer.  Sad čekamo zimu da promijenim gume i pločice nove koje već čekaju da smo spremni za iduću sezonu.
 

Attachments

  • kawasaki-er6f-649-cm3-slika-95939997.jpg
    kawasaki-er6f-649-cm3-slika-95939997.jpg
    35.8 KB · Views: 146
  • kawasaki-er6f-649-cm3-slika-95939996.jpg
    kawasaki-er6f-649-cm3-slika-95939996.jpg
    51.9 KB · Views: 163
Pozdrav ekipa,

Bio sam ponosan vlasnik Kawasaki Versys 650 2012 godista. Motor sam prodao ali imam LeoVince EVO II.
Motor je sveukupno prosao 12000 km. Sa LeoVinci 5000 km.

Oglas je ispod:

https://www.njuskalo.hr/moto-auspuh/auspuh-leovince-evo-ii-kawasaki-versys-er6-650-8242-oglas-27118019

 

Attachments

  • VERSYS.jpg
    VERSYS.jpg
    57.3 KB · Views: 119
Pozdrav ekipa,igrom slučaja sam postao vlasnik ER6n 2007.godina,drugi vlasnik i samo 28 tim i odlučio sam ga zadržati.
Htio bi promijeniti zadnji kraj, kratki nosač imam već pa može preporuka nekih manjih led zmigavaca i utega volana ?
Koliko vas ispadne osiguranje + registracija na ZG tablama,imam 50 % bonusa.
897869a8aed6bfef520c7babb3d97ba9.jpg
d4c53a299f81dd9e0d72b2352e202e65.jpg


Poslano sa mog Redmi Note 5 koristeći Tapatalk

 
Pozdrav!
Ukoliko te zanima...

Ostali mi od mog motora, integrirani zadnji led far sa žmigavcima i original nosač kofera iz Kawasaki dodatne opreme. Nosač ti je nov, na motoru nije bio ni 2 hiljade km.

Uzmeš nosač a far dobiš gratis :mrgreen:
Novi je bio 160€, daj 500kn i uživaj :mrgreen:

kawasaki-nosac-kofera-er6-n-f-2006-2008-slika-63519189.jpg


kawasaki-nosac-kofera-er6-n-f-2006-2008-slika-63496727.jpg


977712_10203097678550285_2227833913041096420_o.jpg
 
Upravo vidjela na Slavonskoj ženskicu, imala je neki lajbekić, vjerojatno je u nekom klubu, dugu plavu kosu, srebrnu, na ER6N, peglala je slalom između autiju ko luda, mislim da je potegnula preko 120-130, ako ju tko zna, nek proslijedi kontakt za cugu da ju malo nahvalim jer ima muda više od mase muških  (y)

Boja motora, mrak je pa je teško skužiti nijansu, ali mislim da je ona metalik narančasto-crvenkasta ,ovak nekaj;

kawasaki-er6n-2007-id-61083395-type-main.jpg


ZG tablica
 
za peglat u gradu između auta sa 120 ne treba imat muda nego nemat mozga a dotična izgleda ni jedno ni drugo  :mrgreen:
 
geronimo43 said:
za peglat u gradu između auta sa 120 ne treba imat muda nego nemat mozga a dotična izgleda ni jedno ni drugo  :mrgreen:

Slavonska, ne "grad", to je nekih 30-40 km/h vise od prosjeka  (y)



(valjda ne kroz zaustavljene kolone)
 
https://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/kawasaki-er6f-649-cm3-oglas-25005034

https://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/kawasaki-kawasaki-er6f-650ccm-2011-god-650-cm3-oglas-25818644

Pozdrav ekipa, zanimaju me dotična dva motora, ako su kome poznati, jedan je od korisnika martin1 koji se javio iznad u temi, međutim dečko izgleda nije baš aktivan na forumu. Uzeo ga je od prvog vlasnika iz Zagreba:postoji zanimljiv jaz u stanju km  (treći servis na 17000 2012 a sad u 2018 sa 21 tkm kupljen)

Drugi je isto u ZGu, uvoz iz Slovenije od prvog vlasnika, nema servisne ali prema tvrdnjama vlasnika održavan, ima "pogrešne" naljepnice na boku . Bio bih zahvalan na bilo kakvoj informaciji za bilo koji od ta dva motora prije nego opet potrošim vremena i truda za razgledavanje. Za info slijedi nagrada  (y)  :mrgreen:

Hvala vam unaprijed na bilo kakvoj informaciji/pomoći  (y)

 
Pozdrv ekipa.

Zanima me o dotičnom motoru iz 2006.g. Kakva su iskustva?
Onaj koji pikiram ima 53tkm. Crno crveni iz okoline Siska.

Pošto sam tek položio A2 moja pitanja su da li je dobar za početnika, kakva su iskustva i generalno malo više o motoru
Iskustva, šta očekivat, kvarovi, potrošnja pretpostavljam cca 5litri. itd. Koliko će mi odgovarat pošto nisam nešto spešl visok (170cm), a ovi sportski mi ne leže nikako.
 
53 tkm bas i nije proljetno pile, al ima ih i sa puno vecom kilometrazom a i dalje super peglaju. Bitno da je dobro održavan.

Ma er6n je super bajk! Vozim 2008. godiste vec 5. godinu, kao prvi motor. Startan je, okretan, odlicno drzi u zavojima, vuce u niskim okretajima. Mogao bi imat i koji kw vise za voznju u dvoje sa prtljagom, ali za solo voznje ima sasvim dovoljno snage.

Rega je povoljna, a i odrzavanje je jeftino. 2 - cilindricna masina mu je jednostavna, a slovi kao jako izdrzljiva. Sve redovite servise u KMSu obavljam i nikad nikakvih problema.

Od mana, naked ko naked, zastita od vjetra nikakva. Sa orginalnom spuljom vibracije pomalo osjetne. Polozaj sjedenja je pomalo nagnut naprijed, al nista strasno ni na duljim turama. Bar za mojih 176 cm i 65 kila. Potrosnja  izmedju 4.5 i 5l na otvorenoj cesti kod umjerenog tempa.

Uglavnom rekao bi odlican motor generalno, a posebno za pocetnika. Omjer ulozeno dobiveno i vise nego vrlo dobar, za malo novaca dobijes vec ozbiljan motor.


 
odličan motor za početnika ali zna fino i potegnuti iz nižih okretaja.Max brzina oko 180 koju dosta brzo uhvati.od većih kvarova  zna im otići stator, meni je otišao na 42000 i postoji teorija da sa otvorenim auspuhom zna nastati havarija desnog cilindra zbog presiromašne smjese.Moj je puno ljepše radio i išao na original auspuhu nego na mivvu pa sam ga brzo skinuo. potrošnja zna biti i ispod 5 litara,sve u svemu pouzdan i dobar motorić. 2006 godište se prodaje oko 3000€.u testu izdržljivosti motorevije zauzima odlično 12 ili 13 mjesto, bolje je prošao od puno skupljih i razvikanijih motora. ja sam visok 185 i bio mi je možda malo mali, ja sam imao f verziju koja je meni puno ljepša od n.Jedna od mana je zacukivanje na oko 3000 okretaja i vibracije plastika ali to se da nekako riješiti gumenim podlošcima. Ako ga držiš vanka varovi na rami znaju pustiti hrđu
 
Rusty Chain said:
53 tkm bas i nije proljetno pile, al ima ih i sa puno vecom kilometrazom a i dalje super peglaju. Bitno da je dobro održavan.

Ma er6n je super bajk! Vozim 2008. godiste vec 5. godinu, kao prvi motor. Startan je, okretan, odlicno drzi u zavojima, vuce u niskim okretajima. Mogao bi imat i koji kw vise za voznju u dvoje sa prtljagom, ali za solo voznje ima sasvim dovoljno snage.

Rega je povoljna, a i odrzavanje je jeftino. 2 - cilindricna masina mu je jednostavna, a slovi kao jako izdrzljiva. Sve redovite servise u KMSu obavljam i nikad nikakvih problema.

Od mana, naked ko naked, zastita od vjetra nikakva. Sa orginalnom spuljom vibracije pomalo osjetne. Polozaj sjedenja je pomalo nagnut naprijed, al nista strasno ni na duljim turama. Bar za mojih 176 cm i 65 kila. Potrosnja  izmedju 4.5 i 5l na otvorenoj cesti kod umjerenog tempa.

Uglavnom rekao bi odlican motor generalno, a posebno za pocetnika. Omjer ulozeno dobiveno i vise nego vrlo dobar, za malo novaca dobijes vec ozbiljan motor.

Ne znam šta da kažem osim da sam oduševljen brzim i stvarno opširnim odgovorom. Vidim da ću ovdje pronac svoje mjesto pod suncem na forumu hehe..  (y)

Hvala na odgovoru to mi puno znaci i to mi je trebalo da se odvažim i da ga kupim. Kroz ovaj tjedan će već bit u garaži  :021:

geronimo43 said:
odličan motor za početnika ali zna fino i potegnuti iz nižih okretaja.Max brzina oko 180 koju dosta brzo uhvati.od većih kvarova  zna im otići stator, meni je otišao na 42000 i postoji teorija da sa otvorenim auspuhom zna nastati havarija desnog cilindra zbog presiromašne smjese.Moj je puno ljepše radio i išao na original auspuhu nego na mivvu pa sam ga brzo skinuo. potrošnja zna biti i ispod 5 litara,sve u svemu pouzdan i dobar motorić. 2006 godište se prodaje oko 3000€.u testu izdržljivosti motorevije zauzima odlično 12 ili 13 mjesto, bolje je prošao od puno skupljih i razvikanijih motora. ja sam visok 185 i bio mi je možda malo mali, ja sam imao f verziju koja je meni puno ljepša od n.Jedna od mana je zacukivanje na oko 3000 okretaja i vibracije plastika ali to se da nekako riješiti gumenim podlošcima. Ako ga držiš vanka varovi na rami znaju pustiti hrđu

Puno ti hvala na odgovoru bit će on u garaži na toplom i sigurnom. Kroz ovaj tjedan ću riješit da odem po njega.
Ovaj ima LeoVince pa ću vidit kak funkcionira s tim pretpostavljam da je zvuk dobar. A gle čvrci uvijek postoje bilo auto bio motor. Recimo na Alfi sam se jebo dok ih nisam otkrio odakle dolaze pa sam ih sve mobiliziro tak da ako i ovdje bude problema riješavat ćemo u hodu.
 
I samo još jedno pitanje nešto me buni na nekima je 25kw na nekima 53kw ako se ne varam... Postoje dva različita modela ili? Da se ne bi zajeba pa ga moro prodat jer ipak imam A2...

Kolko kužim limitiran je na 25kw i tako je upisan u knjižicu znaci neće bit nikakvog problema. Kupujem haha