3alfa3
Well-known member
Na Akrapovic.com što se tiče mapiranja Z900 sa njihovim granama piše ovako:
2017. - ECU Remapping: No
2018. - ECU Remapping: No
2019. - ECU Remapping: No
2020. - ECU Remapping: Recommended - For perfect performance, throttle response and durability, special developed mapping is recommended.
Ja sam također dobio odgovor od Migomoto kada sam se interesirao za Akrap grane da nije potreban remap.
Koliko sam snimio situaciju kod svih drugih proizvođača koji navode ovaj podatak, oni svi navode da je potreban remap dok Akrapovic za 2017-2019 to ne zahtjeva... Jesu li to Akrapovičevi marketinški trikovi ili je pametniji od svih ostalih, to ne znam. Šuplja cijev je šuplja cijev.
Moje laičko mišljenje: u svakom slučaju remap bi bio svakako preporuka ali ne i neophodan... Po meni ovisi što se radi s motorom - želiš li pucanje, vatru i privlačenje pogleda onda ide bez remapa. Tko motor misli voziti više desataka tisuća km ja bih mu svakako preporučio remap. To je samo moje mišljenje.
Radi se o tome da 2017-2019 ima serijski prebogatu smjesu u svim rezimima rada, ima bezbroj dynochartova gdje se vidi i omjer goriva i zraka.
Model 2020 je zapravo Euro5 (iako na papiru za sad Euro4), mozda je smjesa siromasnija pa zato, ali jos nema dynochartova gdje bi se vidio omjer smjese