VFR/VTR generalni topic

Hvala. Ako rijesim javljam sta je bio problem.

Problem rijesen, jedna ili vise svjecica je kad se zagriju prebacivala iskru na masu
 
Last edited:
Ja imam neki puig samo neznan koji je ,malo povišen i meni ok
 
Eto nek bude, nastavak dobre njege ;)
Moram priznati da sam se iznenadila kako lijepo i tiho radi , bez obzira na stisnutu kuplung ručku , apsolutno minimalistička razlika, što kod mnogih motora nije slučaj.
vfr.jpg
 
Eto nek bude, nastavak dobre njege ;)
Moram priznati da sam se iznenadila kako lijepo i tiho radi , bez obzira na stisnutu kuplung ručku , apsolutno minimalistička razlika, što kod mnogih motora nije slučaj.

Motor koji Hondini inženjerei razvijaju toliki niz godina, šta može drugo nego da radi savršeno.
 
Motor koji Hondini inženjerei razvijaju toliki niz godina, šta može drugo nego da radi savršeno.
Osim što im tu i tamo ode regler, namotaji, radilica 😂 Nije ovo prva Honda koju sam čula ;)
 
  • Like
Reactions: MOONSHIELD
..i što na 75 posto honda općenito ruže korpe i razvodi, što pojedini modeli troše abnormalne količine ulja.. :mrgreen: ali honde su savršene :cool:
 
  • Wow
Reactions: Nero
Ulja troši ništa,korpa se čuje minimalno ,razvod se ne čuje niti malo,ako se na vrijeme promjeni španer,ulje se "mora" promijeniti na 6000 .Goriva hoće popiti kad se naloži i preko 10 litara,od drugih mana gledajući je kao ST motor i nema baš nešto falingi .Usporedba sa drugim motorima te klase iz 2000 god odskače dosta po puno toga od njih.
 
moj komentar je išao na hondine inženjere koji godinama razvijaju motor..
honda generalno radi dobre motore, ali su imali i imaju hrpu promašenih modela koji se prodaju samo zbog honditisa, ako izuzmemo R segment u koji su uvijek ulagali puno, s većinom cestovnih modela već godinama nazaduju i tehnologijom i izgledom, a vfr750/800 je tu jedan od najboljih primjera, sreća za njih pa još uvijek nije pronađen lijek za honditis :mrgreen: