VFR/VTR generalni topic

pa nije tajna,

motor: 1950 €
prijevoz: 230 €, ali obicno je ca 250-350€
ppmv: 263 €
jos homologacija i rega (cekam da budem imao regu polovicom 4. mjeseca)

ps:
- bilo je nekoliko trgovaca koji nisu htjeli prodati na nacin da dode spedicija po motor nego iskljucivo osobno preuzimanje (ja imam gore frenda pa je on to iskomunicirao, ali se inace ne bavi s time)
- isto sam s njim rjesavao i K1300S, prvi sam isao gore osobno pogledati jer je bio blizu frenda pa smo odmah iskoristiti par dana za "sokove", ali nazalost motor na slikama i motor u zivo nije imalo veze s vezom (a prodavac nas je preko tel. uvjeravao da je sve tip-top) i da sam ga uzeo na nevideno grdno bi se zajebo, a ovako sam imao troskove samo za avion (ca 150-200€) sto nije bitno jer smo se dobro podruzili
dok sam cekao na aerodromu prema doma sa listao oglase i nasao ovog kojeg sada imam, a njega sam ipak kupio na nevideno, ali sam bogme dobro ubo

uglavnom, da sada kupujem malo skuplji motor svakako bi ga isao pogledati ili se obratio nekom tko uvozi motore da barem netko pregleda motor uzivo
 
  • Like
Reactions: Gjuro
Ima netko objasnjenje zasto potrosnja goriva na VTRki bas toliko varira?
To nikada ne znas koliko je popila, svaki puta iznenadi. 6-10.5L/100.
Neki dan je bas zivahno raspeljao, potrosila je najmanje do sada sto je bilo oko 6. Kada je vozim kao baba 70-90 u visim brzinama popije 10.

Ide na servis za koja 2tj, ima netko ideju sto bi dao da se pregleda da bi moglo utjecati na potrosnju?
 
pa nije tajna,

motor: 1950 €
prijevoz: 230 €, ali obicno je ca 250-350€
ppmv: 263 €
jos homologacija i rega (cekam da budem imao regu polovicom 4. mjeseca)

ps:
- bilo je nekoliko trgovaca koji nisu htjeli prodati na nacin da dode spedicija po motor nego iskljucivo osobno preuzimanje (ja imam gore frenda pa je on to iskomunicirao, ali se inace ne bavi s time)
- isto sam s njim rjesavao i K1300S, prvi sam isao gore osobno pogledati jer je bio blizu frenda pa smo odmah iskoristiti par dana za "sokove", ali nazalost motor na slikama i motor u zivo nije imalo veze s vezom (a prodavac nas je preko tel. uvjeravao da je sve tip-top) i da sam ga uzeo na nevideno grdno bi se zajebo, a ovako sam imao troskove samo za avion (ca 150-200€) sto nije bitno jer smo se dobro podruzili
dok sam cekao na aerodromu prema doma sa listao oglase i nasao ovog kojeg sada imam, a njega sam ipak kupio na nevideno, ali sam bogme dobro ubo

uglavnom, da sada kupujem malo skuplji motor svakako bi ga isao pogledati ili se obratio nekom tko uvozi motore da barem netko pregleda motor uzivo
Eto, baš si zato nisam ispunio dječački san da vozim VFR-a... imam par frendova gore, ali kad ih pitaš onda je to "ajoj, šta ja znam, a nezgodno, a ne mogu...". A primijetio sam da je komunikacija s privatnim prodavateljima preko mobile de jako mučna i nikakva kad spomeneš da bi iz Hrvatske došao gore po motor.
 
Ima netko objasnjenje zasto potrosnja goriva na VTRki bas toliko varira?
To nikada ne znas koliko je popila, svaki puta iznenadi. 6-10.5L/100.
Neki dan je bas zivahno raspeljao, potrosila je najmanje do sada sto je bilo oko 6. Kada je vozim kao baba 70-90 u visim brzinama popije 10.

Ide na servis za koja 2tj, ima netko ideju sto bi dao da se pregleda da bi moglo utjecati na potrosnju?

Svaki motor najmanje troši ako ga držiš u okretajima u kojima ima najveći okretni moment. Evo diagram za VFR (isprekidanio je moment, puna crte snga) optimala 6000-80000 okr/min ako paziš na potrošnju, ako se voziš ispod 5000 okr onda siše više a ne ide

VFR.jpg
 
  • Like
Reactions: tegla
Svaki motor najmanje troši ako ga držiš u okretajima u kojima ima najveći okretni moment. Evo diagram za VFR (isprekidanio je moment, puna crte snga) optimala 6000-80000 okr/min ako paziš na potrošnju, ako se voziš ispod 5000 okr onda siše više a ne ide

View attachment 778731
Hvala ti, testiram pa javim rezultat.
Nisam se do sada obazirao previse na to, vozim kako mislim da bi trebao, ali zbilja me pocelo udarati po dzepu.
 
Ne znam koliko to drži vodu, na max okretnom momentu prije da najmanje troši u odnosu na isporučenu snagu, sad je drugo pitanje da li se ima potrebe voziti u drugoj brzini gdje komotno voziš trećom-četvrtom i da će više trošiti na nižim okretajima ako ne trebaš max. snagu? Ako je na motoru sve složeno kak treba i ispravno, najviše će trošiti kad od mašine tražiš najviše snage (visoki okretaji i gas okrenut do kraja).
 
  • Like
Reactions: diesel power
Ne pišem o gmizanju po gradu u drugoj nego o putnoj brzini, nisam vozio VFR i ne znam koliko kmh ima na koliko okretaja, no probaj, ja se uvjerio, i na autima i na motorima ;)
 
Po tome bi CBR600 trošio najmanje na 11500 rpm, to mi nekak ne drži vodu jer mu je tu max moment. Sigirno manje troši u vožnji između 3-6000 rpm. Po meni svaki auto ili motor troši najmanje kad je vozač štedljiv s gasom i okretajima, svatko si nađe neku zonu komfora gdje ima neke snage u rezervi a da se mašina ne vrti u visokim okretajima cijelo vrijeme. Tu mislim za normalnu vožnju po cesti, bez gmizanja i bez forse. Ja obično vozim 2500-4000 rpm i to mi je taman za neku opuštenu vožnju, netko tko vozi mikser mora vjerojatno držati soma-dva više, ovisi od motora do motora
 
Po tome bi CBR600 trošio najmanje na 11500 rpm, to mi nekak ne drži vodu jer mu je tu max moment. Sigirno manje troši u vožnji između 3-6000 rpm. Po meni svaki auto ili motor troši najmanje kad je vozač štedljiv s gasom i okretajima, svatko si nađe neku zonu komfora gdje ima neke snage u rezervi a da se mašina ne vrti u visokim okretajima cijelo vrijeme. Tu mislim za normalnu vožnju po cesti, bez gmizanja i bez forse. Ja obično vozim 2500-4000 rpm i to mi je taman za neku opuštenu vožnju, netko tko vozi mikser mora vjerojatno držati soma-dva više, ovisi od motora do motora
Razmisljao danas o gore danom savjetu tokom voznje, i ne znam bas da je izvedivo. VTRka naprosto ima previse snage da je drzis cijelo vrijeme u 6-8000 rpm. Preko toga si jednostavno daleko iznad pametne brzine.

U nekoj mrvicu zivahnijoj voznji po lokalnim krivinama 90-140kmh sam i dalje 4-6000 rpm, jednostavno na tom motoru ne stignes niti imas potrebe razviti okretaje.
 
vjerojatno tu nema pomoći, eventualno sinhronizirat fergazere ako se što raštelalo, a i poveći su, uz takvu kontrukciju mašine vjerojatno zato i pije al zauzvrat imaš uvijek snage i momenta na manjim okretajima što je + za iskustvo vožnje. Ako ti je too much za novčanik, prodaj uzmi neš drugo i anemičnije u nižim okretajima.
 
  • Like
Reactions: tegla
Sa svakim okretajem ili dva kapljica goriva ide u cilindar. Dali je kapljica ili kap prvenstveno ovisi koliko je odvrnut gas. velika je vjerovatnost da se radi o anomaliji na rasplinjačima ali ne bi bilo zgorega provjerit i rashladni sustav da se ne hladi previše intenzivno.
 
Na max obrtnom momentu motor najbolje vuce, a ne najmanje trosi..konkretno vtr treba vozit od 3500 do 6000 i opet tesko ispod 6L..nista tu ne pomaze jednostavno veliki karburatori..od varadera ugradit el. ubrizgavanje ako se nadje kakav razbijen sa svom elektronikom..al onda ces imat slabiji motor , a i nece to bit jeftin projekat..mozes se jedino tjesiti da ovi sa aprijlijama 2cil trose jos i vise :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: tegla
i opet tesko ispod 6L
Ma ne smeta me ni 7, samo mi je neobicno da je bas tolika varijacija u potrosnji. Da nije do necega o cemu nisam razmisljao.
Sto ja mislim da je ekonomicnije vozim, to vise popije. A zbilja je 80% vremena na lokalnim cestama gdje se moze voziti i zivahno i penzionerski, ovisno o uvjetima na cesti.