GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

...trebaš imati iste uvijete, isti motor, pa i isti vozač,
pa npr. oba seta guma koje uspoređuješ potrošiti do
kraja kako bi bio baš objektivan, ostalo je sve :coffee: i lovačko ribičke... :mrgreen:
 
ja silom prilike nekad vozim po kiši, porubim gume i kad je prava vožnja
a ne kafenisanje, onda sam solo :cool:

ovo su Mitasice SF, (na cca 2500km) ali dok dođem na neke dionice, gdje
zaista uživam voziti motor, pa onda još i vratim se doma, ubijem ih po sredini,
ispod graničnika, jako brzo, (i ostane mi jedno 2 centa manje potrošeno, tj.
u tom dijelu bi mogle još možda 1000km) tako da sam osuđen na ST gume :confused:


zato uvijek kažem; mogu u danu napraviti 500km, ali mogu i 50,
a često je onih 50km, deset puta slađe, nego… :)



i eto kad već pišem, a htio bih biti objektivan (isti je motor);
Dunlop-ice - tvornička ugradnja su mi bile puno bolje,
(iako su ih mnogi popljuvali i nisam dugo bio na Dunlop gumama) nego Mitas SF,
ali samo ako ne gledam na cijenu, već kilometražu +2000km i stabilnost na brzinama iznad 200km/h

a sad :unsure:da li ću uzeti Mitas TF iduće, to je veliko pitanje

w.png
 
Meni na Angel St zadnja zna proklizati ali skroz umjereno i iskontrolirano tako da ne vidim u cem je problem. Drzi mi evo i na 9000 prijedenih km. Ne vozim ludjacki no svakako ne vozim ko babac xD
 
ni ja ne vozim luđački :mrgreen: ne trgam gumu :)

evo gledam npr. Mitas SF na cca 1500km;
u tim kanalima, sa strane gdje je graničnik, tada je već bila skoro samo 1-2 mm u toleranciji

e da :unsure: nije da me pati to; "graničnik ovo/ono", znao sam ići i na dulji put ispod, ali nikada više (y)

...stavio veću rezoluciju, ali ne prima forum
w2.png
 
Meni na Angel St zadnja zna proklizati ali skroz umjereno i iskontrolirano tako da ne vidim u cem je problem. Drzi mi evo i na 9000 prijedenih km. Ne vozim ludjacki no svakako ne vozim ko babac xD

ST nisam vozio, a GT su mi izdrzale oko 10000. Par puta zadnja proklizala, ali svaki put isprovocirano (pre) jakim otvaranjima u nagibu i sl. Vozio sam je i po ozbiljnoj kisi, bolje receno - potopu i nije zakazala. Ako bi trazio neke mane, prednja je pred kraj zivota pocela davati dojam kao da je ispuhala, ali to je opet do trosenja jer je postala prilicno trokutasta. Sve u svemu, odlicna guma i kupit cu je opet. (y) A volio bi probati i ovu GT 2
 
Kreni :mrgreen:

Kao nekakav prosječan vozač, koji nema pretjerano želja završit u kuruzi, gledam da su mi gume dobre , ne koliko su potrošene već koliko mi informacija s poda šalju. Ono što se većinom događa, barem meni , kako guma gubi svojstva tako se vožnjom tome prilagođavam, nesvjesno. Kad stavim nove gume vidim na čemu sam se vozila , svaki put se iznenadim kolika je to zapravo razlika.
Imam svoja ograničenja, svoj stil vožnje i prema tome sam pronašla gume koje mi pružaju taj osjećaj sigurnosti. To je osobni doživljaj koji nemora nekom drugom odgovarat. ;)
 
... nije samo na jednom mjestu,
a sad; da to baš treba biti u kanalima koji odvode vodu, nisam siguran
 
:unsure: a dobro, ako nije,
što je onda? de odi vidjeti na svojima (y)
Natjera si me da izađem iz ureda, gracie na tome.
U direktnoj komunikaciji sa mitas inženjerima, došao sam do krucijalnih informacija da su to rebra kojima se guma hladi tako da se približe performansama angel GT
Ovo zaokruženo su markeri potrošnje
20200901_164200.jpg
 
  • Like
Reactions: lunjo and MGS
Tebi bi i drvene bile dosta.

Mrzim ovo. Ljudi daju recenzije sportskih guma, a ne uspiju zagrijati ni sport touring gumu.

Forumi i forumaši. As usual.
Pa zato i napomenem da nikada nisam strugao fuzićima. Po meni Sport Touring guma nadmašuje potrebe i vještine većine vozača. Čast iznimkama.
 
  • Like
Reactions: MGS
Natjera si me da izađem iz ureda, gracie na tome.
U direktnoj komunikaciji sa mitas inženjerima, došao sam do krucijalnih informacija da su to rebra kojima se guma hladi tako da se približe performansama angel GT
Ovo zaokruženo su markeri potrošnje
View attachment 722819
A njihov položaj je čak označen na boku gume oznakom TWI (trade wear indicator)
 

Attachments

  • IMG_20200901_170257.jpg
    IMG_20200901_170257.jpg
    97.4 KB · Views: 72
nisam ga ni skužio u kanalu (y)

kao da se i on malo potrošio, tj. kao da sam puno vozio po makadamu o_O

kakva tehnologija - nikada to još nisam vidio :mrgreen:

w3.png
 
onaj zadnji "može to još" dva tjedna je presudan :mrgreen:
 
  • Haha
Reactions: Igor28
ST nisam vozio, a GT su mi izdrzale oko 10000. Par puta zadnja proklizala, ali svaki put isprovocirano (pre) jakim otvaranjima u nagibu i sl. Vozio sam je i po ozbiljnoj kisi, bolje receno - potopu i nije zakazala. Ako bi trazio neke mane, prednja je pred kraj zivota pocela davati dojam kao da je ispuhala, ali to je opet do trosenja jer je postala prilicno trokutasta. Sve u svemu, odlicna guma i kupit cu je opet. (y) A volio bi probati i ovu GT 2

Sto se tice proklizavanja isto tako a i po kisi je zaista dobra. Nisam se osjecao nesigurnim cak sam vozio 80-90 po magistrali i osjecaj je bio kao da vozis po suhom a dobrano je kisa padala. Po Dubrovniku tj gradske ulice tu vozim pazljivije jer je asfalt smece pa ne znam koja guma bi dobro drzala.. i mene zanimaju GT no vidit cu sto ima na stanju u tom momentu.


Ono sto je Nero rekao za sport i sport touring gume u potpunosti se slazem! Prije sam uzimao vazda sportske gume dok jednom nisam probao i shvatio da mi u biti ne trebaju jer ih ubijem za 5000 km a po mom stilu voznje i ST je savrseno dobra. Jedino mi fali kad se stvore mali crvici sto nije bio slucaj na ST-ici ma koliko god stiskao u zavoju vazda isto izgleda. Hahah mozda sam pizda 😇😂