gastajbarter
Well-known member
Za neupucene zzr je 1200 stari 2002g..sad sto ima isto ks i sto je brzi nisam ja krivRekli bi zlobnici... BiH fight...ZZR vs XR..
Za neupucene zzr je 1200 stari 2002g..sad sto ima isto ks i sto je brzi nisam ja krivRekli bi zlobnici... BiH fight...ZZR vs XR..
A Gastarbajter je Tuzlak ? Vidim ja nesto mi poznat taj mucko-provokatorski stil, zapravo klasicni tuzlanski 😛. Imam jednog takvog u familiji
@Tuzlak, zaboravio si u tim karakteristikama spomenuti i 200ccm vise. Al nebitno, ti motori ionako samo idu na pravcu, dok su u zavoju ko krave
Zadnja 3:Imam jedno pitanje za vlasnike XR, sta ste vozili prije toga? Ne mislim od stoljeca sedmog, samo zadnja dva, tri motora.
Zadnja 3:
Multi 1200
K1300R
Trejser 900
Multi (a mozda i trejser) su spremniji podivljati iz čista mira sto je meni super makar sveukupno idu slabije. Oba zacukavaju na niskima sto xru daje enormnu prednost i u putnom segmentu jer doslovno opalis tempomat u 6oj na 50 u selu i zjakas okolo
A usporedba ili samo razlika u odnosu na K13R. Naime nisam na čisto jel da idem na S-XR ili na GS. Lomim se stalno, strah me da mi bude falilo "konjića" na GS-u a opet, malo sam skeptičan samo u pogledu udobnost na XR, na dužim turama.
Ako cemo biti realni, oba motora imaju vise nego dovoljno snage za voznju po javnim cestama. Ali razlika je u nacinu na koji je ova 2 motora isporucuju. XR to radi na brutalniji (zabavniji ) nacin i vise lezi ljudima koji vole obrtaje i sportsku voznju. GS se oslanja na svoj veliki obrtni moment i nize/srednje obrtaje i tu je snaga uvijek dostupna - idealno za touring. Do 140 km/h ubrzavaju skoro pa isto, nakon toga se XR katapultira. To dosta govori o karakterima ova 2 motora
Ciklistika meni dosta bolja na XR, vozi se kao biciklo. GS se isto vozi prilicno fino (meni nevjerovatno lako za toliki motor), ali ne kao XR.
Ono sto je po meni prednost XR-a je sto se i on moze voziti fino i stalozeno kao GS, ako zelis. Dok GS sa druge strane ne mozes voziti brzo kao XR
Sto se tice udobnosti, na modelu 2020 XR se mora malo poraditi na sjedistu i viziru kako bi se doslo u neki rang udobnosti GS-a. Polozaj sjedenja je na oba motora je jako slican. Na XR vise sport orijentisan u smislu da si lagano savijen prema naprijed i u koljenima. Suvozac isto sjedi malo vise i savijenijih nogu nego na GS.
Najbolje je provozati oba, pa da vidis sta ti vise odgovara. Ja uvijek ponavljam - ako ces motor korisiti najvise za touring (posebno sa suvozacem), pa tek onda povremeno vozanje po lokalnim magistralama - kupi GS. Ako je obrnuto, onda XR. Posebno ako si dinamicniji vozac, a ocito da jesi dok vozis K13R
Ono sto je po meni prednost XR-a je sto se i on moze voziti fino i stalozeno kao GS, ako zelis. Dok GS sa druge strane ne mozes voziti brzo kao XR
S ovim bi se složio u teroriji ali u praksi ne jer ono što traži publika GS-a, prvenstveno udobnost i mirnoću, to XR nema niti na nižim okretajima. Manja brzina ne znači nužno mirniji motor.
S ovim bi se složio u teroriji ali u praksi ne jer ono što traži publika GS-a, prvenstveno udobnost i mirnoću, to XR nema niti na nižim okretajima. Manja brzina ne znači nužno mirniji motor.
Ispod toga samo skuteri ne trzaju. Komentar je bio više osobni jer poznavajući vrstu ljudi koji traže GS, uvjeren sam da ih XR ne bi zadovoljio.
usporedjujete babe i zabe..GS moze jedino bit dobar nekom starom coperasu koji je progledo .. ili nekom ko je vozio raznorazne zeove fazere i ostala govna..samo erove priznajem za motor..ili da ima makar 160KS..sve ostalo su prometala
Onda cu povecat na min 180ks, hehe..fino je to sto sad ti 2cil bemwejci imaju fino snage al dzabe im kad kasne 20g..da je takav gs bio 98 kad je izasla R1 mozda..kazem mozda bi mogli probratit kojeg omladinca..sad sto zubari..doktori..i raznorazni fishkali i ostali koji su namlatili para ne preko motike kupuju na tone nema vezeA sta ces reci kada jednog dana predstave GS1350 sa 160 konja ?
Ne valja generalizovati , ukusi (a i potrebe) su razliciti od vozaca do vozaca
reci fino - penzioneri
Mislim da je to forumas TIS, koji je GS-ovac, davno u jednom svom osvrtu i utiscima nakon test voznje XR najbolje sumirao. Ako si vozac koji trazi mirnocu i generalno opustenost dok vozis - XR ce te umarati. Nebitno na kojoj brzini i obrtajima ga vozio Tacno je da te XR tjera da ga odvrnes, ali ne moras nuzno to i uraditi. Mozes "povuci rucnu" i voziti normalno, ako hoces. Mada onaj koji vozi normalno, taj ce uvijek prije birati GS nego XR
Ja mislim da na to najvise uticu godine (bez namjere da ikoga uvrijedim), a tek onda nacin voznje i karakter vozaca. Sa godinama postajes mudriji, sporiji i vise te zanima razgledanje krajolika dok putujes nego gledanje u obrtomjer i sto brzi prolazak kroz zavoj