S1000XR

Garancija, garancija.
Ona produžena,:mrgreen:

to ti je kod benvea jedan od jacih prodajnih aduta. Nema gnjavaze, ako sta zakaze sve komplet mijenjaju. Eno ti na prethodnoj stranici moj primjer sa farom. Od momenta prijave problema do termina u servisu - 2 radne sedmice. I to odmah komplet novi far, iako se prakticno radi o sitnici. A doplata za 2 godine smijesnih 250 ojra. Vozas se 5 godina, prst u uho
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Spori
Imao sam 2 Cteka pa sam ih i koristio. Nekoliko godina, na vise razlicitih akumulatora odnosno motora. Uvjeren sam da nis ne vrijedi.
 
Imao sam 2 Cteka pa sam ih i koristio. Nekoliko godina, na vise razlicitih akumulatora odnosno motora. Uvjeren sam da nis ne vrijedi.
Jednom sam držao akumulator na punjaču cijelu zimu i crknuo je odmah na proljeće. Od tada nadopunim akumulator par puta tijekom zime i nemam nikakvih problema.
 
  • Like
Reactions: Spori
to ti je kod benvea jedan od jacih prodajnih aduta. Nema gnjavaze, ako sta zakaze sve komplet mijenjaju. Eno ti na prethodnoj stranici moj primjer sa farom. Od momenta prijave problema do termina u servisu - 2 radne sedmice. I to odmah komplet novi far, iako se prakticno radi o sitnici. A doplata za 2 godine smijesnih 250 ojra. Vozas se 5 godina, prst u uho

Prst u uho, ali i vjetar u novcaniku. Nisi dodao koliko kosta servisiranje u ovlastenom servisu tokom tih 5 godina (posebno u dokupljene 2 godine), ukoliko se motor vozi iole pristojno (preko 10.000km godisnje). Za nekoga ko ne zna odvrnut saraf, produzena garancija je must have, ali za druge i nije toliko povoljno..
 
  • Like
Reactions: maRRin 06
Ko ima za novi BMW ima i za produzenu garanciju
To ide u paketu..........

Ko ima za novi BMW, ne treba mu produzena garancija, jer ima za sljedeci novi BMW prije isteka regularne. Stovise, uopce mu ne treba garancija..
 
Last edited:
Treba da ima vise tih produzenih garancija..onda bi obicna radnicka klasa mogla kupit dobar motor nakon 5g..fino servisiran ako je sta crklo zamjenjeno je..a da nije puno preso i u pola cijene hehe
 
Prst u uho, ali i vjetar u novcaniku. Nisi dodao koliko kosta servisiranje u ovlastenom servisu tokom tih 5 godina (posebno u dokupljene 2 godine), ukoliko se motor vozi iole pristojno (preko 10.000km godisnje). Za nekoga ko ne zna odvrnut saraf, produzena garancija je must have, ali za druge i nije toliko povoljno..

Prelazim prosjecno 10-15k godisnje, tako da spadam u tu tvoju "iole pristojnu" kategoriju. Takodjer bi se moglo reci da imam malo naprednije znanje o mehanici i da mi je trn u oku sto zbog garancije moram ici u ovlasteni. Preferiram i uvijek sam odrzavao motore u vlastitoj reziji. Ne radi ustede, nego zato sto znam i volim sarafati, ali i sto generalno ne vjerujem kvaliteti "usluga" servisa i servisera.

BMW servise svakih 10k sam u prosjeku placao do 100-120 EUR (zavisi je li mijenjano i kociono ulje). To je korektna cijena, posebno ako uzmemo u obzir da se radi o nekakvom "premium" motoru i brendu. U vlastitoj reziji i sa originalnim dijelovima bi ustedio mozda 20-30 EUR na rukama servisera, a u tom slucaju nemas ni pecat u servisnoj ni dijagnostiku/reset servisa (moze i to, ali trebas dati jos 300 EUR za GS911). Primjera radi za Kawasaki, kojeg sam licno odrzavao, bi na dijelove za identican servis potrosio oko 80 EUR.. Isto je bilo i sa Hondama koje sam nekada davno vozao.
Ono sto jeste skupo je veliki servis svakih 30k, kosta 500-600 EUR, na zapadu jos vise. Ali ako si u stanju istovariti 20k za motor, valjda mozes priustiti da platis i taj veliki servis svakih 30k, tj. 2-3 godine.

Ne volim tu logiku koja je jako cesta i u auto svijetu - ljudi kupe premium proizvod, protegnu se vise nego sto realno mogu, pa onda drvlje i kamenje na cijene odrzavanja, dijelova, potrosnju bla bla. Ako ti je prevelik zalogaj, kupi nesto sto mozes "sazvakati" i priustiti da odrzavas kako je propisano (ovo nije upuceno tebi, nego govorim generalno)
Svoj motor mislim voziti do 5 godina, kao i prethodni, zato sam i doplatio garanciju jer u tih 5 godina necu uopste da razmisljam o kvarovima, hocu da je prst u uho. Onda cu opet kupiti novi, a stari sa urednom servisnom knjigom i isteklom garancijom prepustiti radnickoj klasi.. :mrgreen: Za mog jarana Gastarbajtera ce biti poseban popust :mrgreen:
 
Last edited:
  • Like
Reactions: lucky88lucky88
Prst u uho, ali i vjetar u novcaniku. Nisi dodao koliko kosta servisiranje u ovlastenom servisu tokom tih 5 godina (posebno u dokupljene 2 godine), ukoliko se motor vozi iole pristojno (preko 10.000km godisnje). Za nekoga ko ne zna odvrnut saraf, produzena garancija je must have, ali za druge i nije toliko povoljno..

Kakve veze ima garancija sa sarafljenjem?
 
Ono sto jeste skupo je veliki servis svakih 30k, kosta 500-600 EUR, na zapadu jos vise. Ali ako si u stanju istovariti 20k za motor, valjda mozes priustiti da platis i ta

I na japancu ce veliki servis toliko koštati, ako se napravi kako treba. Tekućine, svjecice, ventili, ruke. Skupi se tu fina cifra.
 
I na japancu ce veliki servis toliko koštati, ako se napravi kako treba. Tekućine, svjecice, ventili, ruke. Skupi se tu fina cifra.

Ma znam ja to, nego je ovdje fokus na BMW-u pa za njega i navodim... S tim da, povrh svega sto si nabrojao, kod BMW (barem modela sa teleskopskim viljuskama) ide i zamjena ulja u viljuskama. Ima tu dosta. Kako dijelova, tako i satnice servisera
 
Last edited:
Ne volim tu logiku koja je jako cesta i u auto svijetu - ljudi kupe premium proizvod, protegnu se vise nego sto realno mogu, pa onda drvlje i kamenje na cijene odrzavanja, dijelova, potrosnju bla bla. Ako ti je prevelik zalogaj, kupi nesto sto mozes "sazvakati" i priustiti da odrzavas kako je propisano (ovo nije upuceno tebi, nego govorim generalno)

Još kao djecu su nas učili onu staru: "Najlakše je kupiti" :p Imam neke duple Marchesini felge koje bi možda prodavao i gledam jučer u Ducatijevom katalogu cijene. Onda usput pogledam i cijene felgi za Desmosedici koji me jako kopka i za kojeg bi se dalo skupiti. Uglavnom, obje su15tE bez poreza. I onda se vratim na prvu rečenicu pa odem van na zrak... :mrgreen:
 
Prelazim prosjecno 10-15k godisnje, tako da spadam u tu tvoju "iole pristojnu" kategoriju. Takodjer bi se moglo reci da imam malo naprednije znanje o mehanici i da mi je trn u oku sto zbog garancije moram ici u ovlasteni. Preferiram i uvijek sam odrzavao motore u vlastitoj reziji. Ne radi ustede, nego zato sto znam i volim sarafati, ali i sto generalno ne vjerujem kvaliteti "usluga" servisa i servisera.

BMW servise svakih 10k sam u prosjeku placao do 100-120 EUR (zavisi je li mijenjano i kociono ulje). To je korektna cijena, posebno ako uzmemo u obzir da se radi o nekakvom "premium" motoru i brendu. U vlastitoj reziji i sa originalnim dijelovima bi ustedio mozda 20-30 EUR na rukama servisera, a u tom slucaju nemas ni pecat u servisnoj ni dijagnostiku/reset servisa (moze i to, ali trebas dati jos 300 EUR za GS911). Primjera radi za Kawasaki, kojeg sam licno odrzavao, bi na dijelove za identican servis potrosio oko 80 EUR.. Isto je bilo i sa Hondama koje sam nekada davno vozao.
Ono sto jeste skupo je veliki servis svakih 30k, kosta 500-600 EUR, na zapadu jos vise. Ali ako si u stanju istovariti 20k za motor, valjda mozes priustiti da platis i taj veliki servis svakih 30k, tj. 2-3 godine.

Ne volim tu logiku koja je jako cesta i u auto svijetu - ljudi kupe premium proizvod, protegnu se vise nego sto realno mogu, pa onda drvlje i kamenje na cijene odrzavanja, dijelova, potrosnju bla bla. Ako ti je prevelik zalogaj, kupi nesto sto mozes "sazvakati" i priustiti da odrzavas kako je propisano (ovo nije upuceno tebi, nego govorim generalno)
Svoj motor mislim voziti do 5 godina, kao i prethodni, zato sam i doplatio garanciju jer u tih 5 godina necu uopste da razmisljam o kvarovima, hocu da je prst u uho. Onda cu opet kupiti novi, a stari sa urednom servisnom knjigom i isteklom garancijom prepustiti radnickoj klasi.. :mrgreen: Za mog jarana Gastarbajtera ce biti poseban popust :mrgreen:

Znam da imaš dovoljno tehničkog znanja da možeš kvalitetno održavati vlastiti motor i da je veliki gušt kad si u stanju da to radiš; upravo zato sam ti ostavio komentar na raniji post. Obrazložit ću raniju tezu.

Najprije, cijena servisa na XR-u, od 20.000km pa nadalje, koštat će poprilično više nego R1200R. Originalnost dijelova za servis BMW potvrđuje samo svojim žigom, ništa drugo (Shell Advantec ulje, NGK svjećice, Brembo pločice, etc.), a taj žig naplate minimalno 40% na izvornu cijenu, tako da je cijena servisiranja u vlastitoj režiji bar dvostruko jeftinija (zamjena ulja me izađe cca. 80KM). Za reset servisa ne treba GS911 (inače, kineska verzija košta 90 dolara), već Motoscan aplikacija (29 eura) + OBD link (39 eura) i radi na svim modelima BMW-a.
Servis na 20.000km podrazumijeva skidanje ariboxa zbog zamjene svjećica, tako da potraje satima u servisu.. Zamjena ulja u štapovima ne zahtijeva nikakve posebne dijelove, samo ulje (desni štap je obični cartridge - zamjena 20min, DESA štap 30). Veliki servis je obični pregled ventila, kao i na svakom drugom motoru, zamjena podloški također (XR dijeli iste podloške s GS-om). Dakle, veliki servis u vlastitoj režiji košta obično 20 eura (do 50 eura ukoliko je potrebno štelovanje ventila, s tim da je na prva dva takva servisa rijetko potrebno štelovanje) + vrijeme rada, za koje smo se složili da je gušt ;)

E sad, zašto sam naveo da su dvije dodatne godine garancije nepovoljne, ako čovjek zna šarafati: većina kvarova na XR-u (stari model) događa se u prvih 25.000km, što će pokriti regularna garancija. Nakon što preleži dječije bolesti, XR postaje pravi macan. Pretpostavljam da će isti slučaj biti i sa novim modelom.

Tema o "premium" motoru malo je mlađa od teme o ulju, no svejedno starija od epa o Gilgamešu, pa ne bih o njoj dodatno raspravljao. No, na pitanje garancije se može gledati upravo iz perspektive ovog "ne moći 'sažvakati'", jer se sve svodi na pitanje o postavljanju granice vlastitome "džek sam-mogu platiti" principu. Možda se plašiš (govorim također generalno) prevelikog zalogaja u vidu potencijalnog kvara, pa forisraš produženu garanciju, što te naposljetku kao onoga koji po seki22 "ima i za produzenu garanciju" izjednačava s onim koji kalkulira o meteorološkim prilikama u novčaniku i sa tog uskogrudnog stanovišta dijeli savjete po forumu. Gastarbajter je nedavno uzviknuo za XR da je "car go", a demistificiranjem naših najvlastitijih unutarnjih poriva uvijek dođemo na isti primordijalni strah - od vjetra u novčaniku ;)


Kakve veze ima garancija sa sarafljenjem?
Nikakve.
 
E sad, zašto sam naveo da su dvije dodatne godine garancije nepovoljne, ako čovjek zna šarafati: većina kvarova na XR-u (stari model) događa se u prvih 25.000km, što će pokriti regularna garancija. Nakon što preleži dječije bolesti, XR postaje pravi macan. Pretpostavljam da će isti slučaj biti i sa novim modelom.

Računica ti pije vodu ukoliko je točna pretpostavka. A znamo šta je pretpostavka. Samo jedna riknuta pumpa goriva s popravkom izađe koliko i godišnja garancija. A koliko motor ima dijelova i svi su podložni kvarenju/pucanju/oštećenju... Sve u svemu, produžena garancija od 250 EUR godišnje ne čini mi se nepovoljnom.
 
  • Like
Reactions: neven
Računica ti pije vodu ukoliko je točna pretpostavka. A znamo šta je pretpostavka. Samo jedna riknuta pumpa goriva s popravkom izađe koliko i godišnja garancija. A koliko motor ima dijelova i svi su podložni kvarenju/pucanju/oštećenju... Sve u svemu, produžena garancija od 250 EUR godišnje ne čini mi se nepovoljnom.

Da, sve se svodi na pretpostavku.
 
Najprije, cijena servisa na XR-u, od 20.000km pa nadalje, koštat će poprilično više nego R1200R. Originalnost dijelova za servis BMW potvrđuje samo svojim žigom, ništa drugo (Shell Advantec ulje, NGK svjećice, Brembo pločice, etc.), a taj žig naplate minimalno 40% na izvornu cijenu, tako da je cijena servisiranja u vlastitoj režiji bar dvostruko jeftinija (zamjena ulja me izađe cca. 80KM). Za reset servisa ne treba GS911 (inače, kineska verzija košta 90 dolara), već Motoscan aplikacija (29 eura) + OBD link (39 eura) i radi na svim modelima BMW-a.

Nece, jer na novom XR svjecice idu na velikom servisu, svakih 30k. Mislim da je isto i na starom XR, ali to ces ti ili neko od kolega koji ga voze vjerovatno bolje znati. Kod novog XR servis na 20k je isti kao i na 10k - ulje, filter i filter zraka. To ti je oko 250 KM po servisu. Dakle, ispadne cak i jeftiniji nego R1200R kod kojeg je veliki servis (osim stapova) svakih 20k ;) Doduse, ventili na boxeru se provjere za pola sata, pa je tu manji trosak ruku. Ja sam to radio sam, jer ovi ovdje "nisu imali alat"...
Znam za jeftiniju varijantu sa Motoscanom, ali ne koristim Android uredjaje, a zbog ranije spomenutih razloga i nemam realnu potrebu za dijagnostikom. Ne znam koje ulje i filter koristis pa te zamjena izadje 80KM, ali ja sam na Kawi za 4l ulja (Silkolene Pro4 Plus - 25KM litar) i K&N uljni filter u prosjeku trosio oko 150KM.
Plocice i te potrosne dijelove (koji nisu navedeni kao stavka u redovnim servisima) sam mijenjao u vlastitoj reziji, bez obzira na garanciju.

Servis na 20.000km podrazumijeva skidanje ariboxa zbog zamjene svjećica, tako da potraje satima u servisu.. Zamjena ulja u štapovima ne zahtijeva nikakve posebne dijelove, samo ulje (desni štap je obični cartridge - zamjena 20min, DESA štap 30). Veliki servis je obični pregled ventila, kao i na svakom drugom motoru, zamjena podloški također (XR dijeli iste podloške s GS-om). Dakle, veliki servis u vlastitoj režiji košta obično 20 eura (do 50 eura ukoliko je potrebno štelovanje ventila, s tim da je na prva dva takva servisa rijetko potrebno štelovanje) + vrijeme rada, za koje smo se složili da je gušt ;)

Rekao iznad za servis na 20k. A stapovi se malo duze sarafaju od 20min, ako zelis da uradis posao kako treba, a to je da ih kompletne rastavis, ocistis, pregledas, pa tek onda sipas novo ulje. Dosta ljudi se nazalost odluci da samo skine poklopac sa stapa, prospe staro ulje, naspe novo, malo napumpa i vozi.. I za veliki servis na XR bi bilo pozeljno da imas specijalni alat za uzubljenje i zakljucavanje bregastih (ako se desi da ih moras skidati radi zamjene plocica), tako da treba racunati i taj trosak. A dobro dodje i presa za sabijanje opruga stapova, mada se mozes relativno jednostavno provuci i bez nje

No, na pitanje garancije se može gledati upravo iz perspektive ovog "ne moći 'sažvakati'", jer se sve svodi na pitanje o postavljanju granice vlastitome "džek sam-mogu platiti" principu. Možda se plašiš (govorim također generalno) prevelikog zalogaja u vidu potencijalnog kvara, pa forisraš produženu garanciju, što te naposljetku kao onoga koji po seki22 "ima i za produzenu garanciju" izjednačava s onim koji kalkulira o meteorološkim prilikama u novčaniku i sa tog uskogrudnog stanovišta dijeli savjete po forumu. Gastarbajter je nedavno uzviknuo za XR da je "car go", a demistificiranjem naših najvlastitijih unutarnjih poriva uvijek dođemo na isti primordijalni strah - od vjetra u novčaniku ;)

Licno na produzenu garanciju ne gledam kao strah od troska, nego razum. Zasto placati hiljade eura za zamjenu nekog dijela ako za smijesnih 250 EUR mozes sav taj rizik prebaciti na BMW ?
Naravno, ako mislis voziti motor duze od trajanja fabricke garancije. Ko ga misli prodati 2-3 godine nakon kupovine, njemu je svakako svejedno
 
Last edited:
Nece, jer na novom XR svjecice idu na velikom servisu, svakih 30k. Mislim da je isto i na starom XR, ali to ces ti ili neko od kolega koji ga voze vjerovatno bolje znati. Kod novog XR servis na 20k je isti kao i na 10k - ulje, filter i filter zraka. To ti je oko 250 KM po servisu. Dakle, ispadne cak i jeftiniji nego R1200R kod kojeg je veliki servis (osim stapova) svakih 20k ;) Doduse, ventili na boxeru se provjere za pola sata, pa je tu manji trosak ruku. Ja sam to radio sam, jer ovi ovdje "nisu imali alat"...
Znam za jeftiniju varijantu sa Motoscanom, ali ne koristim Android uredjaje, a zbog ranije spomenutih razloga i nemam realnu potrebu za dijagnostikom. Ne znam koje ulje i filter koristis pa te zamjena izadje 80KM, ali ja sam na Kawi za 4l ulja (Silkolene Pro4 Plus - 25KM litar) i K&N uljni filter u prosjeku trosio oko 150KM.
Plocice i te potrosne dijelove (koji nisu navedeni kao stavka u redovnim servisima) sam mijenjao u vlastitoj reziji, bez obzira na garanciju.



Rekao iznad za servis na 20k. A stapovi se malo duze sarafaju od 20min, ako zelis da uradis posao kako treba, a to je da ih kompletne rastavis, ocistis, pregledas, pa tek onda sipas novo ulje. Dosta ljudi se nazalost odluci da samo skine poklopac sa stapa, prospe staro ulje, naspe novo, malo napumpa i vozi.. I za veliki servis na XR bi bilo pozeljno da imas specijalni alat za uzubljenje i zakljucavanje bregastih (ako se desi da ih moras skidati radi zamjene plocica), tako da treba racunati i taj trosak. A dobro dodje i presa za sabijanje opruga stapova, mada se mozes relativno jednostavno provuci i bez nje



Licno na produzenu garanciju ne gledam kao strah od troska, nego razum. Zasto placati hiljade eura za zamjenu nekog dijela ako za smijesnih 250 EUR mozes sav taj rizik prebaciti na BMW ?
Naravno, ako mislis voziti motor duze od trajanja fabricke garancije. Ko ga misli prodati 2-3 godine nakon kupovine, njemu je svakako svejedno

Ulje u stapovima sam mijenjao i toliko traje. Niti BMW serviseri ne rasklapaju desni cartridge, jer se radi o najprostijem sistemu koji radi samo malo dampinga. Unutra je obicni ventil ovjesa, koji nije potrebno servisirati, ali ako hoces, preglee ce trajati jos 20min. Na XR-u ti nista ne treba za skidanje opruge s cartridgea, jer nije napeta (za skidanje na Traceru sam koristio komad celicne zice i platneni spaner). Lijevi stap ima hermeticki zatvoren sistem (ulje je unutar cartridgea, te izlazi van 100% cisto). Na mom motoru na 75.000km damping je isti kao na kao na drugarovom XR-u s 6.000km. (inace sam si ranije kupio rezervne cartridge na ebay-u za 99 eura. Ici ce na pik povoljno iduce godine ;) )
Za uzubljivanje bregastih ti nista ne treba ako znas uradit posao, samo moment kljuc za stezanje ramena.

Ulje je MOTUL 7100, na rasprodaji sam kupio kanistere od 4l po 65KM, filteri Hiflo po 12KM. Medjutim, vodjen savjetima iskusnih motorista i majstora, ulje mijenjam na 5.000, tako da u pogledu malih servisa dodjemo skoro na isto.
Ulje, filter i filter zraka su mi mijenjali prosle godine u Tomicu na 40.000 (jedini servis u ovlastenom) i kostao je tacno 297KM.

Na kraju, i promjene dijelova nakon regularne garancije ne kostaju hiljade eura, jer je model star vec nekoliko godina i dijelovi se mogu uzeti veoma povoljno (primjerice, citava masina, kao najskuplji dio, do 25.000km se u Njemackoj moze kupiti za manje manje od 1.500 eura. Sve sam to provjeravao jer sam bio sumnjicav u ovaj motor, s obzirom na iskustva vlasnika RRa, Ra i kasnije XRa sa stranih foruma).

Prica o produzenoj garanciji je bila otisla u pogresnom smjeru u odnosu na moju primarnu intenciju, pa sam nastavio pisati. Inace, ovakve price su bespredmetne. Btw, na mom motoru je prije 10ak dana istekla produzena garancija (Quality1), tako da je bogati svicarac bio razuman i dokupio garanciju, ali ga je vratio handleru prije prvog velikog servisa ;) .

Razmisljam da ga vozim dok ne crkne, pa ako to bude, obecavam da cu pisati opsirno. Jucer sam se vratio iz Zadra u TK, prosjecna brzina na satu 105km/h, nece govno da crkne ;)
 
Last edited:
Kazu pretpostavka je majka svih zajeba...najjace mi je sto se spominje neki kao premium proizvod..to je pod br 1 zajeb...ako je premium nece crknut..ako nece crknut sta ce ti produzena garancija...nego jebu gdje stignu..uvale ti kobajagi premium a ustvari samo je cijena premium..plati jos za garanciju a oderacemo te na redovinim servisima..prodaju ti kao nesto a doplati za sve ostalo..eh jos da ostanemo u temi..xr odlicno motprce..fino se vozi koci sve 5..kupicu ga kad bude kosto ko kawa iste snage..tj nikad
 
  • Like
Reactions: candromero