Ducati Multistrada V4

Da, i jedno i drugo. :mrgreen: Ne treba se sramiti godina i rekao sam da tek učim voziti ali sve je u glavi i ne može se samo tako prebaciti u slow mode.:p
 
da da sve to stoji, kad gledas onaj prekrasni Panigale R ili bilo koj drugi , Supersport, Diavel svi imaju onaj Ducati štih one aerodinamične linije pa i prethodna Multica. Ova mi po slikama nekak nemre sjest kao ni ona prva multica (zračnjak). pretjerali su s količinom elemenata u dizajnu pa sad izgleda kao da je magnet prošao kroz limarsku radionu.

Znaš kako to ide s novim modelima, ružni su dok se oko ne navikne. Kad ga nakon toga usporediš s prošlim, malo se zacrveniš svojih komentara. Barem oni iskreni. :mrgreen:
Ne znam da li pratite MotoGP temu, tamo smo komentirali novog GP Ducatija a onda i Apriliju. Većini su bljak a meni ne da izgledaju dobro nego bolesno dobro tako da o ukusima...:cool:
 
  • Haha
Reactions: Mocippaldi
Da, potpuno si u pravu, meni je XR bio ružan i da me je netko pitao dva dana prije nego sam ga išao probati isto bi rekao. Danas mi super izgleda onako sav uglat , rabijatan. Zapravo mi se sviđa :mrgreen:. Zato sam i rekao (u postu prije) da novu Multicu moram uživo pregledati, a ako padne i probna vožnja super. ( malo me strah da mi se ne svidi previše)
Novi GP modeli i meni izgledaju bolesno dobro, ali to je neki potpuno drugi svemir.
 
novu Multicu moram uživo pregledati, a ako padne i probna vožnja super. ( malo me strah da mi se ne svidi previše)

Koliko sam istrazio, Multi V4 S sa Travel paketom (bez radara) u HR kosta oko 190k kuna do registracije
Slicno opremljen XR kosta oko 30-35k kuna manje.
Da sada kupujem motor, opet bi kupio XR; samo radi te razlike u cijeni. Jer Multi ne moze biti toliko bolja od XR (ako je uopste bolja :mrgreen:) da bi za nju vrijedilo dati skoro 5000 EUR vise... To bi dao samo za npr Panigale. A Pikes Peak, koji bi trebao biti blizi XR-u, ce vjerovatno kostati jos vise... I na kraju je jos dobijes komplet posaranu flomasterom :mrgreen:
Tako da ako je provozas i svidi ti se, sjeti se samo cijene i ljubit ces svoj XR :mrgreen:
 
Last edited:
Meni i dalje to nisu bas motori za usporedbu, XR je cisti sportas, Multica je bas multi a GS vec sasvim velika lađa. Svi su odlicni, razlike su u preferencijama a zajebi u ocekivanjima.
Kao da je Ducatiju i BMWu tesko napraviti klona od konkurencije, cilj je pokriti svaku stepenicu koja bi se razlikovala od konkurencije i, kao, donijela nesto novo.
 
S Ducatievim V4 motorom u Adventure krenut 😎 :mrgreen:
 
Meni i dalje to nisu bas motori za usporedbu, XR je cisti sportas, Multica je bas multi

Slazem se. Ja to ovdje cijelo vrijeme i ponavljam - 19" tocak je izbacio iz klase gdje se moze porediti sa XR.
Ali posto su Multi do sada uvijek poredili sa XR, tako krenu i diskusija.


Cijena osnovnog modela XRa je 143.779,50 kn, a Multistrade 157.990,00. Da ga *ebeš, V4 motor vrijedi tih 14000 kuna više.

:mrgreen:

Mozda, ali da je taj V4 napravljen po recepturi Aprilie :mrgreen:
Ne gledaj bazne modele; tu se uvijek kriju navlakuse. A kada dodas opremu (bez koje realno niko nece kupiti motor ove klase), onda to bude sasvim druga prica...
Ja sam iz Tomicevog cjenika uzeo osnovnog XR, dodao Touring/Dynamic paket, RDC i dnevno/adaptivno svjetlo. Takav do registracije ispadne oko 155-160k kuna
Multi V4 S Touring, crvena, bez radara (dakle prakticno identicna oprema kao gore pomenuti XR), kosta 195k kuna.
To je cca 35k kuna razlike...
 
Last edited:
Pa evo baš uspoređujem malo cjenike, sa otprilike istim paketima opreme razlika je opet oko 10%-12% cijene (168.000 XR i 189.000 Multi) što mi se čini O.K., s tim da BMW uopće na popisu dodatne opreme nema pola ovih điđa koje Multica ima. Valjda je zastario, pregazilo ga vrijeme... :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: zrakoplovac
s tim da BMW uopće na popisu dodatne opreme nema pola ovih điđa koje Multica ima. Valjda je zastario, pregazilo ga vrijeme... :mrgreen:

Mozda grijesim, ali po ovome sto sam do sada upratio jedina oprema koju Multi ima, a XR nema su grijana sjedista i radar. Sva ostala dodatna oprema je prakticno identicna i dostupna na oba
 
Last edited:
Ja da sam u tom segmentu, i dalje bi radije multicu, pa točno i da nema nisšt od opreme, jer meni je baš zaokružen paket... spoj gs-a i xr-a 😎
 
Ja i dalje ne kužim ove usporedbe XR-a sa Multicom jer po meni nisu za usporedbu :unsure:
Multicu su nekako previše nakinđurili ali izgleda moćno kaj je da je (y)
 
Ne uspoređujte novu Multicu V4 sa XRom, nego staru 2015. do 2018.
A Seki varaš se ako misliš dočekat enduro model V4 jer je već izaša. I to sadašnji model.:mrgreen:
 
Ja bih svakome preporučio da bez obzira na sve pročitane suhe podatke, internet i jubitubi testove sjedne i provoza i XR i novu Multicu, imaju itekako zašto i kako biti uspoređeni! Tek onda ocjena može biti objektivna, čak i ako je subjektivna, dapače!

:mrgreen: