neven
Well-known member
Ma to se on pretvara i onda te namaže na cesti s tim Diavelom kad se sretnete ko mladacOvo je kljucno
Ma to se on pretvara i onda te namaže na cesti s tim Diavelom kad se sretnete ko mladacOvo je kljucno
da da sve to stoji, kad gledas onaj prekrasni Panigale R ili bilo koj drugi , Supersport, Diavel svi imaju onaj Ducati štih one aerodinamične linije pa i prethodna Multica. Ova mi po slikama nekak nemre sjest kao ni ona prva multica (zračnjak). pretjerali su s količinom elemenata u dizajnu pa sad izgleda kao da je magnet prošao kroz limarsku radionu.
novu Multicu moram uživo pregledati, a ako padne i probna vožnja super. ( malo me strah da mi se ne svidi previše)
Meni i dalje to nisu bas motori za usporedbu, XR je cisti sportas, Multica je bas multi
Cijena osnovnog modela XRa je 143.779,50 kn, a Multistrade 157.990,00. Da ga *ebeš, V4 motor vrijedi tih 14000 kuna više.
s tim da BMW uopće na popisu dodatne opreme nema pola ovih điđa koje Multica ima. Valjda je zastario, pregazilo ga vrijeme...
Bas takoJa da sam u tom segmentu, i dalje bi radije multicu, pa točno i da nema nisšt od opreme, jer meni je baš zaokružen paket... spoj gs-a i xr-a 😎
Mislim da je to riješeno još davne 2012. akvizicijom AudiaBas tako
Jos da ubace Honda kvalitetu i nema dalje