Kupujem prvi motor ikada ...

postavio si temu na krivi forum, trebao si to pitat na zadovoljna.hr, dobio bi bolje odgovore šŸ˜
ovdje pitat koji je motor bolji, je isto kao pitat praktičnog vjernika na misi koje čitanje mu je draže...

kupi brate Å”ta ti se sviđa, nitko nije rođen spreman za vožnju, svi smo naučili, pa ćeÅ” tako i ti... Bogu hvala, vidim lova ti nije ograničavajući faktor...
 
najbolje da pise Lastanu..moj savjet mu je da uzme u mene TDM-a, za 7000 ojra.. jos ce i ustedit u odnosu na ono sta je konta..a ovo mu je odlican pocetnicki motor
 
najbolje da pise Lastanu..moj savjet mu je da uzme u mene TDM-a, za 7000 ojra.. jos ce i ustedit u odnosu na ono sta je konta..a ovo mu je odlican pocetnicki motor
Upala ti jos jedna nula kod cijenešŸ˜‚
 
Ovo je cudo...jesu ovdje na Forumu svi ovako...jedan za sve-svi za jednog... Zato i jesam ovdje...
 
@dermat stvar je u krivulji učenja... nitko od nas ne uvjetuje neŔta ni niŔta, ali kolektivno raspolažemo sa velikim fondom (subjektivnog) iskustva, a sve odluke su i dalje na pokretaču teme...
da se mene osobno pita svi bi mi vozili cbr600... dobra maŔina, 100 konja, lagano, dobre bremze, upravljiva... al jbg, ni sam ju ne vozim a i bilo bi bzvz da ih vidiŔ 30 svaki dan, a i ima cura koje vole choppere, custome i sl... treba netko i tim tržiŔtem baratat...
ja sam u Å”koli bio na MT07...a Å”ta reć, meni je taj motor sjeo super, 1 sat mi je trebalo da svladam Å”altanje i lagano balansiranje, dovoljno da mogu sa instruktorom na cestu drugi sat...da se nisam opredjelio prije, iÅ”ao bih u tom smjeru sigurno. kako je i napisao onaj ex djelatnik auto Å”kole u ovoj temi-za prvi motor je dobra opcija uzeti neÅ”to na čemu si učio ili slično tome. ostalo mi se čini većina subjektivno miÅ”ljenje, nekome bolje ovo, nekome ono. motor nisam uzeo da ikome budem lip ili da pratim trendove tržiÅ”ta... uzimam ga sebi i ženi za prijevoz i guÅ”t... govorim samo kao početnik kroz koje trenutno faze prolazim.
 
  • Like
Reactions: Nino777
Ja sam samo komentirao gastarbajterov stav da ako za učenje ne kupi skuter odmah znači da želi panigale. Ja sam A položio s 30 i kupio KLX250. Na njemu sam naučio Ŕaltat, kretat, stajat, držat ravnotežu, vozit po jajima (čeparice na mokrom asfaltu), padat (Ŕumski putevi i pjeŔčare), mijenjat gume (nadam se nikad viŔe) i da s kros kacigom ne bi trebalo gledat gore na 100+, jer to izaziva nelagodu u vratu. :mrgreen: Moje miŔljenje je da je skuter nepotrebna stepenica na putu prema ozbiljnijem motoru, jer jedino Ŕto na njemu može osjetiti je kako je to biti u prometu bez limene zaŔtite. I naravno da svatko ima pravo na miŔljenje, sve dok je isto kao i moje. :mrgreen:

Ma kakav skuter... Totalno drugi koncept u odnosu na motor. Po meni je skuter laksi za razbiti se zbog manjih tockova. O izostanku mjenjaca i saltanja da i ne govorimo.
Najbolje je krenuti sa "normalnim" motorom i nekom manjom zapreminom i snagom, do 500 pa i 600 kubika ako nema previse konja. Da motor nije pretezak za balansiranje i ako se radi o nizem vozacu, da je motor nizak, tj. da su obje noge stabilno na podu...

Moj prvi susret sa motorom je bio sa 9-10 godina na burazerovom Tomosu "trici" :mrgreen: Polagao za A na Vespi 150, a prvi motor koji sam kupio bila je Honda CB-1 400ccm iz 1989. Na njoj se vec prve sezone slomio:mrgreen:, srecom ne ozbiljno. U narednim godinama postepeno podizao zapreminu na 600 (slomio se i na 600 :mrgreen: ), 750, pa skroz do 1200.

Znam ljude koji su bez ikakvog iskustva skakali na velike i jake motore. Neko je zaplatio, a neko nije. Sve je i u glavi, ali i talentu. Ali u svim scenarijima iskustvo ipak treba graditi kroz kilometre, slusati iskusne (ne kafanske price nego prave savjete), ne zamarati se koliko gume je ostalo do ruba... Znaci lagano, polako i sigurno. Voziti svoj tempo i bez zelje za dokazivanjem bilo koje vrste
 
Last edited:
BTW, ja glasam za Indiana, to bih i sebi uzeo, jednom se živi, nisi lud da sluŔaŔ savjete nekakvih bajkera ovdje ?!
 
Taman tjedan prije prvog lockdowna uzeo Eden combo 4x10, eno ga u ormaru čeka, ne znam Ŕto, volja proŔla... :mrgreen:
 
ja sam u Å”koli bio na MT07...a Å”ta reć, meni je taj motor sjeo super, 1 sat mi je trebalo da svladam Å”altanje i lagano balansiranje, dovoljno da mogu sa instruktorom na cestu drugi sat...da se nisam opredjelio prije, iÅ”ao bih u tom smjeru sigurno. kako je i napisao onaj ex djelatnik auto Å”kole u ovoj temi-za prvi motor je dobra opcija uzeti neÅ”to na čemu si učio ili slično tome. ostalo mi se čini većina subjektivno miÅ”ljenje, nekome bolje ovo, nekome ono. motor nisam uzeo da ikome budem lip ili da pratim trendove tržiÅ”ta... uzimam ga sebi i ženi za prijevoz i guÅ”t... govorim samo kao početnik kroz koje trenutno faze prolazim.
Nisi kupio MT07, i kaj se mene tiče, dobro da nisi, jer si sretan s ovim, MT07 ne bi mogo gledat u garaži i žena ne bi bila sretna...

Ali moram ti kontrirat, iako ovo nije dobra riječ, jer u principu ti želim objasnit jedno stanje ili pojavu.... ImaÅ” svog MarÅ”ala, i okej, (moj cjeloživotni prijatelj također ima pojačalce u JCM stilu... u isto vrijeme počeli svirati, on svira, i svira dobro, ja ne sviram jer nikad nisam dobro, no..) no Å”to kad bi ti ja rekao da taj tvoj marÅ”al, kao i svi drugi nema svoju "duÅ”u" nego da su to najobičnije nesavrÅ”enosti, da ne kažemo loÅ”i signali (signali inducirani u zavojnicama, induktiviteti lampi, promjene vrijednosti proboja po frekvenciji itd itb), a te stvari su i dokazljive (iako nema smisla da idemo u te dubioze), i postoje nova digitana ili tranzistorska pojačala koja nemaju te nesavrÅ”enosti, koÅ”taju puno manje novca, manje su zahtjevni pri manipulaciji jer su lakÅ”i, te su dostupni u svim mogućim bojama i oblicima i svem ostalom... Isto tako je i s ovim, okej, pravi klasični harley je ovo ono, bla bla... ali zaÅ”to, ako postoji mogućnost da će gitara stajat na zidu?

Živimo u 2021, za 10 soma eura, pokretač teme može kupit (novog ili skoro novog, ne pratim ovu klasu) choppera, koji će bit jednostavan za vozit, jednostavan za zamjenit za neki drugi tip motora (čak i za Harley ako će bit strpljiv), i neće se pojest živ ako mu drapi na pod dok ga pokuÅ”ava ugurat između auta i zida... a prije svega, imat će bolju ciklistiku, bolje performanse u kontekstu Å”irokog spektra vožnji..

Da, neće to bit Harley, ali za 85/100 posto dojma, zadovoljit ću se sa 3-4 puta manjom svotom novca, barem kad mi je staž nula... ja vozim motore od 7. godine života, i do 18. godine sam vozio već preko 20-ak "velikih" motora, nakupio nekih 5 soma kilometara (na 636ici sam napravio cca 3500 kilometara u 3 mjeseca sa 17 godina) na njima, sa 14 sam složio kit u skuter i njega skurio, i vratio staru maÅ”inu... pa sam svejedno prvo upisao autoÅ”kolu sa 24, i kad sam iÅ”ao kupiti motor pozvao tatinog prijatelja i posavjetovao se sa par ljudi oko toga kakav da motor uzmem.. Htio sam novu VFR-ku, i mogao sam dić kredit i uzet ju... sad ju ne mogu uzet zbog financija, ali ne patim se (da se razumijemo, i dalje bi ja novu VFR-ku), znam da mi ne treba novi VFR jer sa motorom od 5 soma eura mogu imat 99 od 100 posto te "zadovoljenosti" Å”to god to činilo....
 
Å mekerski izgleda ovaj Indian.
A kod takvih motora to je i najbitnije. Samo pucaj, ne opterećuj se puno pizdarijama.
 
  • Like
Reactions: hondimir
Å mekerski izgleda ovaj Indian.
A kod takvih motora to je i najbitnije. Samo pucaj, ne opterećuj se puno pizdarijama.
Upraf tak, kad imaŔ pare valjda kupujeŔ neŔto Ŕto podiže ..... hm adrenalin, a kad nemaŔ, onda piŔeŔ o voznosti, udobnosti, i sačuvajmebože, ekologiji i ekonomičnosti .
 
Moj prvi susret sa motorom je bio sa 9-10 godina na burazerovom Tomosu "trici" :mrgreen: Polagao za A na Vespi 150, a prvi motor koji sam kupio bila je Honda CB-1 400ccm iz 1989. Na njoj se vec prve sezone slomio:mrgreen:, srecom ne ozbiljno. U narednim godinama postepeno podizao zapreminu na 600 (slomio se i na 600 :mrgreen: ), 750, pa skroz do 1200.


e vidis... da si odma krenuo sa 750 ne bi se dvaput bio slomio šŸ˜‚
 
  • Haha
Reactions: esso_sa and dermat
kako sam se ja sad nasmijao.... ja svima govorim da na choperu ledja znaju boliti, ali ovo je bolje
Udobnost je subjektivna stvar.Ja sam vozio i cruiser (moja Aprilia Red Rose Classic) i naked motore (u autoÅ”koli),i na cruiseru me ne boli niÅ”ta,a na nakedima bi me nakon nekih sat vremena vožnje bolila zapeŔća i doljnji dio leđa.Jednostavno mi bolje paÅ”e uspravni položaj sjedenja na cruiseru.
 
Nema se danas viÅ”e vremena za učenje i Å”kolicu, druga su vremena i stepenice se preskaču a sve treba biti odmah i vrhunsko. Ne mislim time samo na ovu temu nego općenito, kao Å”to ni moj odgovor nije iÅ”ao samo ovom liku nego i drugim potencijalnim novim motoristima koji prate i čitaju. Nama nije imao tko reći pa smo se snalazili, njima ima ali vrijeme im je previÅ”e dragocjeno da ikoga sluÅ”aju. :mrgreen:

Evo joÅ” jedan video od lika koji vozi bolje od 99% ljudi na ovom forumu.
 
  • Sad
Reactions: neven