zoranm
Active member
Da ti budem iskren nisam ni ja, ali svejedno kad sjednem na njega miš popišanac naraste i osjecam se boljeIskreno vidio sam na reliju XRa i nisam se ali nimalo impresionirao, kad smo kod toga.
Da ti budem iskren nisam ni ja, ali svejedno kad sjednem na njega miš popišanac naraste i osjecam se boljeIskreno vidio sam na reliju XRa i nisam se ali nimalo impresionirao, kad smo kod toga.
Je, mislim da sam prekjučer vidio mačku.U tim kantama nema sta nema.
Naspi neko za mjenjace. Gusce je, da popuni luftove u masini, manje ce zvecatKoje ulje u motor, koje gume na motor i moj prvi motor najjace teme na forumu BTW koje ulje da stavim u XR-a?
Pitam na forumu pokoje pitanje ili savjet , nebitno u ovom slučaju za motor , ili nešto drugo ili treće ... Kada vidim ovakve debilne i jalne komentare poput tvog ili od ovog Kawah ... forum za izbjegavati ... šteta što nemogu izbrisati objavu ...
Žao mi je da netko pa možda čak budući kolega po prijevoznom sredstvu ima ovakav stav. Može se naučiti voziti motor, ali s ovim je malo teže.Pitam na forumu pokoje pitanje ili savjet , nebitno u ovom slučaju za motor , ili nešto drugo ili treće ... Kada vidim ovakve debilne i jalne komentare poput tvog ili od ovog Kawah ... forum za izbjegavati ... šteta što nemogu izbrisati objavu ...
no, no, znamo da nisi nikaj loše mislil, čovek nije upoznat s licima pa te na prvu možda krivo procjenio... naj uzimat k srcu (znam da nebuš )Onda molim lijepo gospodine oprostite,nisam Vas odmah prepoznadmah ste se našli iznenaDJeni i uvreDJeni na to što svatko svoje misli ili predlaže,neki i sugeriraju možda.Stoga ,krenite smjelo u avanturu ,startajte odmah s Indijanom,ne obazirite se na jalne komentare .Vi ste vjerovatno jedan od Supermana 21.stoljeća ,ravno iz škole u spaceshutl.Sretno.
taj izgleda isto ko i ja... sve zna, a na cesti ga niđe....
"bolje tenis na posteru, nego penis u tosteru""bolje na cesti niđe, nego kraj ceste neđe"
isto sam i ja htio reći, ali bolje zvuči kada ti to kažešBolje Mitas SF nego RS11
janje moje, nisi ti sjedio na motoru od 100 konja, a kamoli vozio, uz dužno poštovanje... ima ljudi koji su startali i sa GS-om 1000davnih dana, i siguran sam da ga nitko od njih ne preporuča za prvi motor, iz razloga koje ćeš saznat kad nabereš barem 5 tisuća kilometara po raznim cestama u cca 3 mjeseca...Čoviku ste napunili pipu sa 8 strana proljevanja (čast iznimkama)...otvoreno i iskreno je pitao za iskustva s tim motorom/ima a dobio je brojanje dlačica, lampa vs tranzistor (lol) i dis bija '91?
Nije mi samo jasno odakle vam toliko strahopoštovanje prema Scoutu, pa nije to Chief ili neki Goldwing od 300+ kila...U Americi su ti motori (Sportsteri i slični) zbog svojih relativno malih gabarita i niskog težišta tzv "girl bikes" i dosta cura ih vozi bez problema kao prve motore, pa ne vidim zašto ne bi prosječni Balkanac od 27 godina u guzici?
Zašto bi spomenuta Yamaha Bolt od 250kg bila "bolji" izbor za početnika od Scouta (260kg)? Da, Scout ima duplo više konja... pa što? Ti se motori ionako voze na vrh gasa laganica, a dodatna snaga samo dobro dođe u određenim momentima.
Zanima me i zašto treba zaboraviti "romantiku" servisiranja u Austriji ili Mađarskoj iz Zagreba? Ja za servis u drugom gradu se najavim par dana prije, provozam se 3-4 sata, popijem kavu dok motor bude gotov i pičim nazad...čak mi dobro mi dođe kao izgovor za napravit lipi dnevni đir.
Momku savjetujem da se prije odluke rega na taj crochopper forum, i zamoli nekog iz Zg sa Scoutom, Sportsterom ili Boltom (jako slični motori) da se nađu i da samo sjedne na bajk da osjeti koliko je težak u mistu za vozača a svakako da se i provoza kao suvozač da osjeti šta je suvozačka pokora na takvim motorima na našim cestama.
Zanima me i zašto treba zaboraviti "romantiku" servisiranja u Austriji ili Mađarskoj iz Zagreba? Ja za servis u drugom gradu se najavim par dana prije, provozam se 3-4 sata, popijem kavu dok motor bude gotov i pičim nazad...čak mi dobro mi dođe kao izgovor za napravit lipi dnevni đir.
Ti gospeEvo moje početno iskustvo. Vozim 250 ccm čoper, mooožda sam moga uzet 500-650 neki su mi savjetovali,al to je veliko možda. Živim u kvartu punom krivina i uzbrdica, nizbrdica. Čim krenem iz kuće kut 90 i blagi uspon. Sa ovim nekalo uz pačji hod izađem. Da je što teže motora, pao bi već 5 puta. Ulazak i izlazak iz garaže mi je tijesan zbog auta, i naravno nizbrdice. Sa ovim nekako, sa težim bi već 5 puta ili pao ili ostrugao. Vožnja? Maksimalno sam vozio 80,i to je više nego dovoljno za prigradsku vožnju. Više od toga... Neznam, udari vjetra su ajme, brže ni ne razmišljam. Inače držim se nekog prosjeka 60 max po gradu, van grada malo dignem. Vožnja u dvoje. Puno teže nego kad sam sam. Naročito po mom kvartu hahah master plan je sa ovim se učit neku godinu možda i dvi i uzet nešto 500-750 kubika. Iljadica ipak nije za mene. Ko zna. Al svakako za početak mislim da nije.