Koje motore uzeti u obzir - adventure klasa?

Sad malo odstupam od teme. Ali mozda netko zna. Kakva je kvaliteta ktm 790/890 adventure. Gledam motor je odlican za sve. Voli zavoje na cesti a i voli off. Neki srednji adv motor. Doduse skuplji negobli se pise u temi ali dobar izbor. Malo kg, sasvim dovoljno snage, brdo opreme....jedino to sto je ktm na glasu kao alfa medju automobilima.
 
CB500x, odličan za početnike, a opet na drugu ruku možeš sa njim na kraj svijeta - mana je jedino brzina na autoputu, cca 160kmh. Hrpa dodataka, jeftin za održavanje, jeftin za osiguranje, sa punim tankom možeš preći skoro 500km, ima tubeless gume. Mijenjanje ulja, filtera je mačji kašalj a dodaci za njega su 4x jeftiniji nego za bmw ili npr tenere 700. Sa samo malo ulaganja u njega (gume tkc 80, štitnici za ruke, veći tamniji vjetrobran, center stand, usb,..)
on već izgleda drugačije, kao veliki adv motor
 

Attachments

  • a1.png
    a1.png
    201.8 KB · Views: 0
Vozio sam ga i mogu ti rec za neku turisticku voznju ni ne treba bolje. Udoban i prelazis lezece kao po ravnome... tko radi puno km i nema malog pisha ko ja pa mora vozit litru ovo je fenomenalan motorin 🤘✌
 
  • Like
Reactions: gvo and ikral
CB500X mi od svih navedenih najljepse izgleda stock.
Samo ne kuzim ovo - mana je 160 kmh po autocesti, a kolko bi pocetnik trebao voziti brzo da je ok? 😄
 
  • Like
Reactions: biciklista01
Nes ti brzine 160 na autoputu..pogovo u zavojima kad se moras nagnuti 0.003 stupnjeva da bi proso zavoj
 
CB500X mi od svih navedenih najljepse izgleda stock.
Samo ne kuzim ovo - mana je 160 kmh po autocesti, a kolko bi pocetnik trebao voziti brzo da je ok? 😄
motor nije za autocestu, bar ne ovi..a te brzine nisu potrebne nikom..jedino u kaficu kad se prica koliko ciji moze potegnit..
 
CB500x, odličan za početnike, a opet na drugu ruku možeš sa njim na kraj svijeta - mana je jedino brzina na autoputu, cca 160kmh. Hrpa dodataka, jeftin za održavanje, jeftin za osiguranje, sa punim tankom možeš preći skoro 500km, ima tubeless gume. Mijenjanje ulja, filtera je mačji kašalj a dodaci za njega su 4x jeftiniji nego za bmw ili npr tenere 700. Sa samo malo ulaganja u njega (gume tkc 80, štitnici za ruke, veći tamniji vjetrobran, center stand, usb,..)
on već izgleda drugačije, kao veliki adv motor
daj nepisi pizdarije, alu felge i tereni k tome tubeless... zastita masine 0, amortizacija 0... za isprid kafica ok al za teren i usporedjivat sa T7 je ludost
 
motor nije za autocestu, bar ne ovi..a te brzine nisu potrebne nikom..jedino u kaficu kad se prica koliko ciji moze potegnit..
slažem se, pa problem je samo kad voziš 130 i želiš obići nekoga, jer više nema snage... sa njim se treba naviknuti da je za uživanje, touring bez potrebe za velikim brzinama. Eto ja sam prvi kojem ne treba više od 160 i ovo nije bez razloga best seller u toj nekoj nižoj kategoriji. I svatko ga zna skrpati u svakom kutku svijeta jer nema puno elektronije, nema TC, nema tempomat i sad da ne idem dalje...
 
daj nepisi pizdarije, alu felge i tereni k tome tubeless... zastita masine 0, amortizacija 0... za isprid kafica ok al za teren i usporedjivat sa T7 je ludost
tko priča o teškim terenima, a i da pričamo pogledaj YT, više ih je obišlo svijet od teškaša koji ih kupe za fotkanje po gradu. Ja planiram T7 ili gs850adv i opet ću 90% biti na cesti DE-HR... realno u EU ni nema pravih offroad vožnji, osim ako imaš drugi motor pa ideš jednog kidat okolo po nekim putevima
 
  • Like
  • Haha
Reactions: hansolo and seki22
tko priča o teškim terenima, a i da pričamo pogledaj YT, više ih je obišlo svijet od teškaša koji ih kupe za fotkanje po gradu. Ja planiram T7 ili gs850adv i opet ću 90% biti na cesti DE-HR... realno u EU ni nema pravih offroad vožnji, osim ako imaš drugi motor pa ideš jednog kidat okolo po nekim putevima

vidi se da gledas YT al stvarnost je nesto drugo
 
vidi se da gledas YT al stvarnost je nesto drugo
vozi se po splitu i ne laprdaj dok ne pređeš u danu 1600km
zastita za mašinu košta 1000 kuna a ako mu je bitna amortizacija onda gleda krive motore, ima i hondu crf250 ako hoce na te puteve na koje neće, što pola foruma brije a ne vozi se...
 
  • Like
Reactions: seki22
vozi se po splitu i ne laprdaj dok ne pređeš u danu 1600km
zastita za mašinu košta 1000 kuna a ako mu je bitna amortizacija onda gleda krive motore, ima i hondu crf250 ako hoce na te puteve na koje neće, što pola foruma brije a ne vozi se...
Pa ti si mu savjetova motor koji nije za terene i ti si taj sta laprda i drka na YT.
Sta komentiras kad nemas pojma ni imalo iskuskustva?
 
Pa ti si mu savjetova motor koji nije za terene i ti si taj sta laprda i drka na YT.
Sta komentiras kad nemas pojma ni imalo iskuskustva?
Gdje pišu ikakvi teški tereni u prvom postu, po izboru motora tamo već vidiš da želi samo da izgledaju enduro. Moj sadašnji vstrom 650 je sranje za teren.
btw svi drkamo po yt i gledamo motore po cijeli dan, prihvati to
 
vozi se po splitu i ne laprdaj dok ne pređeš u danu 1600km
zastita za mašinu košta 1000 kuna a ako mu je bitna amortizacija onda gleda krive motore, ima i hondu crf250 ako hoce na te puteve na koje neće, što pola foruma brije a ne vozi se...

Nije uopce da necu, ali pitao sam u ovoj temi za cestu, jer mi je ova druga opcija poprilicno jasna.

Himalayan.

Tenere 660 koji sam i sam naveo (pod primjere za cestovni motor) je dosta visok za sjedenje, 895 ako se ne varam. Isto kao i CRF250 Rally.
Na mojih 180, u kontekstu nekakvog offroada i prvog motora ikad, prilicno sam siguran da je puno bolje cim lakse doseci pod iz sjedala. Frend je imao XT660R koji mi je bio malo visok.

Tako da je to razlog zasto sam pitao za prvenstveno cestovne motore, jer nisam htio da se prijedlozi vrte oko motora koji imaju offroad pedigre, ali na kojima se mozda ne bi usudio iskusat offroad u pravom smislu. Izuzev tenerea koji mi se bas svidja i jebat ga, to nikak ne bi bila racionalna odluka 😄

Kad citam prvi post ovak retroaktivno, malo sam nezgrapno napisao ovaj dio oko voznje cesta/van ceste, vidim da je dosta lako iscitati da me offroad ne zanima, ali ne, poanta je bila samo ta da je tema bila vezana striktno na cestovno orijentirane modele, jer tu imam najvise nepoznanica, ali da bi volio da su sposobni za neki soft offroad. Spominjao sam u kasnijim postovima offroad, ali necu ga se drzat sad ko pijan plota, bitno mi je samo pocet vozit.

Ali u svakom slucaju, pitao sam i na prosloj stranici posto smo sad ove cestovne izvrtili i vrtimo se dalje oko 3-4 ista modela, koje bi mi opcije jos bile za off road, tj. ima li jos koja dobra opcija, a da nije motor star ne znam, 15+ godina i preko tri vlasnika, 70 tkm itd.?

Znaci, ako bi isao na offroad opciju odmah za prvi motor, onda mi se Himalayan svidja u tom smislu.
Jednostavan za sarafit, meni stvarno lijepo izgleda, dobar za neki pocetnicki offroad (a koliko gledam po yt i malo ozbiljniji igraci se dobro zabave na njemu), brzina je takva kakva je, ali ko sto sam napomenuo, ni brzina ni autoput me ne zanimaju. Sjedalo je na 800 mm, sto bi mi trebalo odgovarati.
Na modelu 2021 bi i sjedalo trebalo biti dosta udobnije za duza putovanja.
Negativno je to sto bi ga kupovao novog pa vjerujem da bi bio malo rezerviran iz pocetka, ali ok.

Eto, ako ima jos nesto slicno, a da nije klasican mali dual sport, slusam.
 
Himalayan je odličan izbor, nemoj puno razmišljati jer će ti glava otići u kurac. Sljedeća Honda je puno skuplja, a ako ti je stalo do opreme i pravog putovanja za tu razliku možeš uzeti puno dodatne opreme, ustvari sve. Na RE sve možeš sam raditi, zato je i stvoren, a uvijek ćeš privući poglede i znatiželju oko sebe jer ih je malo. Gledaj širu sliku, tako sam i ja u startu, što možeš a što ne i koliko ćeš trebati opreme.
 
Ma dajte ljudi.....
Off road 250 ccm i 150 kg max
Kakav offroad sa 200,220 kg motorima.....
I onda 2 puta i ostalo cesta

Uzmi Stroma 650 i gotovo
Ili...... CB500X.....od ovih sta si nabroja
Vozis godinu dvi i prodas pa dalje
180 cm....koliko kg......da ti TDM900 ne bi bia pretezak.....

Za offroad uzmes neku staru karampanu i udri.......XT 250........
Bitno da je japanac.....da ne stanes negdi u brdu
 
  • Like
  • Haha
Reactions: hansolo and Author