vozi se po splitu i ne laprdaj dok ne pređeš u danu 1600km
zastita za mašinu košta 1000 kuna a ako mu je bitna amortizacija onda gleda krive motore, ima i hondu crf250 ako hoce na te puteve na koje neće, što pola foruma brije a ne vozi se...
Nije uopce da necu, ali pitao sam u ovoj temi za cestu, jer mi je ova druga opcija poprilicno jasna.
Himalayan.
Tenere 660 koji sam i sam naveo (pod primjere za cestovni motor) je dosta visok za sjedenje, 895 ako se ne varam. Isto kao i CRF250 Rally.
Na mojih 180, u kontekstu nekakvog offroada i prvog motora ikad, prilicno sam siguran da je puno bolje cim lakse doseci pod iz sjedala. Frend je imao XT660R koji mi je bio malo visok.
Tako da je to razlog zasto sam pitao za prvenstveno cestovne motore, jer nisam htio da se prijedlozi vrte oko motora koji imaju offroad pedigre, ali na kojima se mozda ne bi usudio iskusat offroad u pravom smislu. Izuzev tenerea koji mi se bas svidja i jebat ga, to nikak ne bi bila racionalna odluka 😄
Kad citam prvi post ovak retroaktivno, malo sam nezgrapno napisao ovaj dio oko voznje cesta/van ceste, vidim da je dosta lako iscitati da me offroad ne zanima, ali ne, poanta je bila samo ta da je tema bila vezana striktno na cestovno orijentirane modele, jer tu imam najvise nepoznanica, ali da bi volio da su sposobni za neki soft offroad. Spominjao sam u kasnijim postovima offroad, ali necu ga se drzat sad ko pijan plota, bitno mi je samo pocet vozit.
Ali u svakom slucaju, pitao sam i na prosloj stranici posto smo sad ove cestovne izvrtili i vrtimo se dalje oko 3-4 ista modela, koje bi mi opcije jos bile za off road, tj. ima li jos koja dobra opcija, a da nije motor star ne znam, 15+ godina i preko tri vlasnika, 70 tkm itd.?
Znaci, ako bi isao na offroad opciju odmah za prvi motor, onda mi se Himalayan svidja u tom smislu.
Jednostavan za sarafit, meni stvarno lijepo izgleda, dobar za neki pocetnicki offroad (a koliko gledam po yt i malo ozbiljniji igraci se dobro zabave na njemu), brzina je takva kakva je, ali ko sto sam napomenuo, ni brzina ni autoput me ne zanimaju. Sjedalo je na 800 mm, sto bi mi trebalo odgovarati.
Na modelu 2021 bi i sjedalo trebalo biti dosta udobnije za duza putovanja.
Negativno je to sto bi ga kupovao novog pa vjerujem da bi bio malo rezerviran iz pocetka, ali ok.
Eto, ako ima jos nesto slicno, a da nije klasican mali dual sport, slusam.