Eto malo kontemplacije nakon još dva mjeseca vožnje:
Riješio "problem" s ovjesom i uspio ga postaviti tako da prilikom korištenja bočnih torbi moram mijenjati samo zadnje predopterećenje.
Zadnji kraj mi je bio definitivno premekan. Prednji kraj isto. Trebalo je malo testiranja, no sada je sve OK, lijepo se osjeti da prednji i zadnji kraj surađuju i međusobno se nadopunjavaju. Vožnja je udobna a povratnih informacija ima dovoljno za nesmetano uživanje po zavojima sa ili bez kofera.
Sic se pokazao i više nego OK (isto dovljno dobar za duge dane) a kao problem su pokazale hlače. Hlače koje su do sada normalno funkcionirale na KTMovm sicu se nisu pokazale dobre za Kawasakijev: dva glupo postavljena šava nakon nekog vremena toliko počnu žuljati da mi nove hlače ne ginu.
Zeznuo sam se s predviđenom kilometražom pa sam napravio i više nego što sam mislio. Motor će najesen na servis, no svejedno bih prije toga promijenio ulje. Kako stvari stoje, par tisuća kilometara (Bosna, možda Crna gora) mi je zapisano u zvjezdama stoga pitanje:
- gdje promijeniti ulje/filter u okolici Splita?
Zasto ne bi sam to napravio? Nije nista komplicirano ako nemas dvije lijeve. Komplicirano skoro kao napraviti pomfrit u fritezi
Ja sam si upravo danas sam promijenio ulje iako imam još 3.000km do servisnog intervala. Bio sam 2 puta na Grobniku a uskoro žena i ja idemo na 2-3 tjedna godišnjeg. Zdravlja radi.
Ja sam za svaki motor skinuo service manual i držim se njega. Tak da samo naprijed
Pozdrav,Eto malo kontemplacije nakon još dva mjeseca vožnje:
Riješio "problem" s ovjesom i uspio ga postaviti tako da prilikom korištenja bočnih torbi moram mijenjati samo zadnje predopterećenje.
Zadnji kraj mi je bio definitivno premekan. Prednji kraj isto. Trebalo je malo testiranja, no sada je sve OK, lijepo se osjeti da prednji i zadnji kraj surađuju i međusobno se nadopunjavaju. Vožnja je udobna a povratnih informacija ima dovoljno za nesmetano uživanje po zavojima sa ili bez kofera.
Sic se pokazao i više nego OK (isto dovljno dobar za duge dane) a kao problem su pokazale hlače. Hlače koje su do sada normalno funkcionirale na KTMovm sicu se nisu pokazale dobre za Kawasakijev: dva glupo postavljena šava nakon nekog vremena toliko počnu žuljati da mi nove hlače ne ginu.
Zeznuo sam se s predviđenom kilometražom pa sam napravio i više nego što sam mislio. Motor će najesen na servis, no svejedno bih prije toga promijenio ulje. Kako stvari stoje, par tisuća kilometara (Bosna, možda Crna gora) mi je zapisano u zvjezdama stoga pitanje:
- gdje promijeniti ulje/filter u okolici Splita?
Svaka cast na izboru motora meni jedan od drazih!!! 👍👍👍Pozdrav,
nedavno sam postao vlasnik ovoga modela (prelazak sa ER6f) i još se navikavam na veličinu i težinu.
Vidim da smo sličnih kg, pa me zanimaju postavke. Ako nije tajna
Uf, ovo nisam trebao vidjeti !