Vranovdol?
To je bilo za prednjuMislim da je Zog upisa "normalne dimenzije" guma u knjizicu
Kakve ideje u vezi guma imate vi koji se vozite i po blatnjavom terenu i po cesti ono dane od 300+km ljeti?
Jučer gledam stražnju gumu TW302, po drugi put je na motoru, stavio ju prije 3200km pola je otišlo.. po terenu više nije za ništa osim po makadamu, zemljani teren samo suho igra.. makar nije bila nešto genijalna ni kao nova. Prije nje sam imao MT21 iza u 120/80-18 i ona je izdržala isto relativno malo, mrvicu bolja po terenu al ne značajno nakon prvih 500km.
Sad pitanje... ima li smisla stavit 120/90-18, višlje gume, koje po nekim izvorima online imaju dublje ripne/profil, više za trošit, navodno nije samo "baza" gume višlja.. a koštaju isto ili neke čak manje od 120/80-18, onda ciljat na MT21 ili ak se nađe Dunlop D606, ili neku treću..
Ako na tehničkom budu zajebavali, dali se da atestirat 120/90-18?
Ili ima više smisla mjenjat gume na felgi i na jesen stavit neki metzeler unicross u 120/90 ili Michelin Tracker u 110/100 il nešto slično iza, a u 5.mj. prije rege vratit nazad TW302 tip gume za ljeto i prek ljeta ne ić u neki blatni teren..
Koje su vaše logike vezi izbora tipa stražnje gume ako teren može biti i blato a treba voziti i cestu?
btw. prednja MT21 mi se pokazala dobra i za cestu i za svakakav teren, i izdrži mi oko 9-10 000km prije neg je svaki drugi red ripni potrošen.
Ako još ima za nabaviti Metzeler Unicross ( a čisto sumnjam ), to ti je idealan izbor.
Prije sam imao dva seta, neke Mitasice, Bridgestone za proljeću i jesen. Više mi se ne da zajebavati s izmjenama samo gas i guštKakve ideje u vezi guma imate vi koji se vozite i po blatnjavom terenu i po cesti ono dane od 300+km ljeti?
Jučer gledam stražnju gumu TW302, po drugi put je na motoru, stavio ju prije 3200km pola je otišlo.. po terenu više nije za ništa osim po makadamu, zemljani teren samo suho igra.. makar nije bila nešto genijalna ni kao nova. Prije nje sam imao MT21 iza u 120/80-18 i ona je izdržala isto relativno malo, mrvicu bolja po terenu al ne značajno nakon prvih 500km.
Sad pitanje... ima li smisla stavit 120/90-18, višlje gume, koje po nekim izvorima online imaju dublje ripne/profil, više za trošit, navodno nije samo "baza" gume višlja.. a koštaju isto ili neke čak manje od 120/80-18, onda ciljat na MT21 ili ak se nađe Dunlop D606, ili neku treću..
Ako na tehničkom budu zajebavali, dali se da atestirat 120/90-18?
Ili ima više smisla mjenjat gume na felgi i na jesen stavit neki metzeler unicross u 120/90 ili Michelin Tracker u 110/100 il nešto slično iza, a u 5.mj. prije rege vratit nazad TW302 tip gume za ljeto i prek ljeta ne ić u neki blatni teren..
Koje su vaše logike vezi izbora tipa stražnje gume ako teren može biti i blato a treba voziti i cestu?
btw. prednja MT21 mi se pokazala dobra i za cestu i za svakakav teren, i izdrži mi oko 9-10 000km prije neg je svaki drugi red ripni potrošen.
Prije sam imao dva seta, neke Mitasice, Bridgestone za proljeću i jesen. Više mi se ne da zajebavati s izmjenama samo gas i gušt
Nakon nekoliko setova MT21 sad sam na D606.... MT21 naprijed i ništa drugo, D606 je OK iako na vrelom asfaltu hoće proklizati trajanje je tu negdje kao i Pirelli (dobra ti je formula 2 zadnje za 1 prednju MT21). Eventualno probao bi s "Motoz Tractionator" ako se može nabaviti u nas
A gdje nabaviš D606, neke su divlje cijene sad od 1100kn za stražnju?
Uzeo sam na mall.hr jer mi je tamo u to vrijeme jedino bila dostupna. Našao sam račun 12.12.2019. 753kn. Prošle godine Dunlop sam uzeo u unicomercA gdje nabaviš D606, neke su divlje cijene sad od 1100kn za stražnju?
Tolko sam ja cca TW302 platio.. al da, kak i AnteK kaže cijene nebudu niže, moram vidjet koje su ideje CVH prije kupnje ičeg, realno ipak ne vjerujem da bi mi se dalo radit 2 zamjene stražnje bezveze u dan-dva.Uzeo sam na mall.hr jer mi je tamo u to vrijeme jedino bila dostupna. Našao sam račun 12.12.2019. 753kn. Prošle godine Dunlop sam uzeo u unicomerc
Imaš užu gumu, lagan motor, možda ne bi bilo loše staviti manje agresivniju gumu. Tipa K60 i sl. sigurno bi duplo duže trajala od gore spominjanih guma...Tolko sam ja cca TW302 platio.. al da, kak i AnteK kaže cijene nebudu niže, moram vidjet koje su ideje CVH prije kupnje ičeg, realno ipak ne vjerujem da bi mi se dalo radit 2 zamjene stražnje bezveze u dan-dva.
Nisam siguran kak takva guma drži blatniji teren u usporedbi sa TW302 ili MT21, vjerojatno lošije od obje?Imaš užu gumu, lagan motor, možda ne bi bilo loše staviti manje agresivniju gumu. Tipa K60 i sl. sigurno bi duplo duže trajala od gore spominjanih guma...
Nisam siguran kak takva guma drži blatniji teren u usporedbi sa TW302 ili MT21, vjerojatno lošije od obje?
Za blato i travu jedino hard enduro guma.Nisam siguran kak takva guma drži blatniji teren u usporedbi sa TW302 ili MT21, vjerojatno lošije od obje?
Imaš užu gumu, lagan motor, možda ne bi bilo loše staviti manje agresivniju gumu. Tipa K60 i sl. sigurno bi duplo duže trajala od gore spominjanih guma...
Što po terenu, prednja pleše i po asfaltuTa guma je prevara zesca sta se tice trajnosti a prednja je uzas po terenu. Zadnja ok za dalmatinski makadam al ne traje kako forumi pisu.
Grip a da je bar prihvatljivo po asfaltu, žalio sam se na trajnost tw samo iz razloga što nit ima gripa nit traje..Za blato i travu jedino hard enduro guma.
Što na kraju želiš, da ti guma traje ili da ima grip?