lotus9
New member
Bok ekipa! Do sad sam vas samo čitao i saznao dosta korisnih informacija, a sad je vrijeme i da pitam ponešto.
Kolika je razlika u buci između prednjeg lančanika s gumenim selenom i onog bez selena? Na motoru je LeoVince, uglavnom s killerima pa mislim da tu dodatnu buku s običnim lančanikom ne bi trebao čuti. Ili?
Radi se o FZ6 S2 (NHG), vlasnik sam nepunih godinu dana i oduševljen sam motorom. Uz lanac. lančanike (DID 530VX3 + JT lančanici) i svjećice (CR9EK), odradit ću i prvu provjeru/štelanje zazora ventila na 57.000 km. Znam da je to trebalo na 40k km, a zanima me kakva su vaša iskustva s luftovima i mijenja li se pri tome i brtva poklopca?
Hvala puno 🍻
Obavljen je servis pa evo epiloga:
- na satu 57k, svi ventili su bili u tolerancijama, odnosno nije bilo potrebno podešavanje. Ranije sam dobio informaciju od Grigića da ventile na ovom modelu nije potrebno podešavati do nekih 90-100k km.
- kupio sam i novu brtvu poklopca (270 kuna u ovlaštenom), za koju majstor kaže da ju nije bilo potrebno mijenjati jer se stara bez problema može iskoristiti. Napomenuo je da je bolje staviti nove brtve ispod šarafa poklopca.
- stanje faznog lanca i vodilica je ok. To je također bio razlog zašto sam htio otvarati mašinu - da se usput vidi i stanje tih dijelova.
Zamijenjene su i svijećice, lanac i lančanici. Sad je mir s većim zahvatima (kuc-kuc) jer znam što je i kad rađeno.