zokx
Well-known member
Što ti nisu htjeli zamijeniti a bila je "tvornička greška"?Ovako ja to nekako tumačim: Ako je nešto tvornička greška i proizvođač napravi opoziv ("recall") onda bi trebao to ispraviti/zamjeniti bez naplate i bez obzira da li je motocikl u garanciji ili nije.Opoziv nije "rezerviran" samo za motocikle u garanciji."Kulanz" ili ti ga "dobra volja" odnosno "zbog izbjegavanja daljnih sudskih postupaka" ili "zbog dobre daljnje suradnje" bi po meni bio u situaciji da se radi o nekom dijelu koji nije u "opozivu" pa mi je otišao u ili nakon garancije (ali npr garancija to ne priznaje) ,ali će ga Bmw svejedno zamijeniti jer im je u interesu da me zadrže kao klijenta zbog ranije navedenih razloga.Čini mi se da je Bmw u ovom slučaju ispao s.......nja (montirat ćemo gumicu od dva centa,ali ako su nastala oštećenja unutar kardana to ćemo zamijeniti samo ako je "klijent kupio puno motora kod nas".Odvratno.To nije opoziv.Ali Bmw je od prije poznat kako teško priznaje tvorničku grešku https://forum.motori.hr/threads/opoziv-svih-r-1200-gs-i-gs-adventure-11-2013-06-2017.257614/ Sad gledam da Bmw ne smatra da je ovo opoziv (recall) nego "service notification"