Novi opoziv za R 1200 / 1250 GS

Dvije stvari...
1. ne grij vino;
2. šteta je žlahtinu miješat s mineralnom ( dobra je ta, PZ, a ionako ima malo alkohola)
:mrgreen:
Špricer, ili gespritzte (kako u originalu kažu u Austriji) bi se u stvari trebao praviti sa soda-vodom. Ali sodara slabo ima... U inozemstvu prodaju aparate da sm doma praviš soda-vodu, to je i okolišno opravdano jer se rabe staklene boce koje se mogu više puta uporabiti. Ovdje se u Konzumu prodavalo srbijansko vino uz koje je dolazila plastična boca soda-vode kao poklon
 
  • Like
Reactions: djuka007
Špricer, ili gespritzte (kako u originalu kažu u Austriji) bi se u stvari trebao praviti sa soda-vodom. Ali sodara slabo ima... U inozemstvu prodaju aparate da sm doma praviš soda-vodu, to je i okolišno opravdano jer se rabe staklene boce koje se mogu više puta uporabiti. Ovdje se u Konzumu prodavalo srbijansko vino uz koje je dolazila plastična boca soda-vode kao poklon
Ima u ZG boce i ampule....te sam napraviš sodu vodu, isti princip kao šlag samo se uzmu ampule CO2! Ja si radim i gazirano vino kao kolege u Venetu
 
U stvari je soda-voda bila srbijanska, a vina hercegovačka

Amko.jpg
 
@TREK , ne vidim u profilu šta voziš. Jesi li ikad vozio GS-a ili ove senzacionalističke vijesti iz kafića širiš? Da, i GS ima problema, ali svejedno su to motori s kojima se najviše putuje. Znam da vodenjak grije nogu više nego prijašnji zračno hlađeni, ali baš ništa strašno. Kod lijetne vručine baš nezapaženo.
 
Da bi mi to nešto zamijenili ili "popravili",najprije bi morali priznati tvorničku grešku no oni to ne priznaju unatoč jako puno reklamacija na tu temu.
Radi se o pretjeranoj toplini s desne strane (desna noga-list suvozača,desna noga-list i desno bedro prema guzici vozača).
Navodno,ako se montira Akrapovič to se neće događati :ROFLMAO:Nemam ništa protiv...o njihovom trošku.

https://www.bmwmotos.com/foro/threads/queja-conjunta-excesivo-calor.491697/page-75
https://www.r1200gs.info/threads/heat-on-right-side.46714/
https://www.rs-motorcyclesolutions.de/en/heat-protector-bmw-r1200-gs-r1250gs-adventure.html
https://advrider.com/f/threads/gsw-gsaw-hot-foot-leg-poll.1161598/
http://www.quellidellelica.com/vbforums/showthread.php?p=9497154#post9497154
http://www.quellidellelica.com/vbforums/showthread.php?p=9505726#post9505726
http://www.quellidellelica.com/vbforums/showthread.php?t=475782
https://www.motadd.com/scheda/spoiler-anti-calore--r-1200-1250-gs-lc-adv-lc-motadd/247

"Have had several talks with the dealer and letters to BMW. Standard answer is they never heard of this issue which is a common answer from BMW on all issues, in order to shift blame away from the bike. I have a 2017 BMW GSA and the heat is extreme from the same area u r talking about. Bear in mind that I live in Phoenix, AZ where I have not ridden since mid May. It's been a really hot summer here. I have taken the back mud gard off which did nothing to help. I put on a Puig accessory to block some of the cat heat which helps a little. Someone on this forum was experimenting with some heat shields, but have not seen an update for 3 months. Someday someone will experiment and solve the problem I hope . below 90 deg it is bearable, but above that I have to wear HD gear . https://www.r1200gs.info/threads/burning-right-foot.49951/

"I have exactly same problem living in Sydney Australia with a 2017 GSA. I believe the only solution is to remove the cat. Illegal here in OZ. Actually thinking about selling the bike. Was thinking about highway pegs but the cylinders are so wide it would be stupid. A few years on from tgeh last post has anyone come up with a solution as yet? https://www.r1200gs.info/threads/burning-right-foot.49951/

https://www.r1200gs.info/threads/heat-on-right-side.46714/

Pitanje je bilo afirmativno, jer je meni u zadnjih 15 godina BMW mijenjao X stvari na raznim motorima, nešto u servisnim akcijama, nešto na garanciju, nešto na Kulanz na debelo isteklu garanciju, i nikad se nisam natezao s njim niti išta platio. BMW Tomić za neke stvari mora posebno dokumentirati i čekati da nijemci odobre, ali na kraju je sav trošak vrijeme ili Uber kojim se odvezem sa servisa i po motor u zadnjim godinama. Općenito mislim da je fer politika priznati grešku ako postoji i mijenjati taj dio, nego da to ovisi o vozaču. Npr. ova promjena kardana. Ono što se meni manifestiralo je bio neki klak trzaj i zvuk kod većeg opterećemka/šaltanja na višim okretajima, ali sm negdje na ovim neiscrpnim izvorima znanja na internetu pročitao kako je to do varijabilnog razvoda pa to ima takav efekt. U biti je bio križ kardana koji je imao luft. Naravno da je nenormalno da na 25.000 ode kardan, ali mi je svejedno drago da su sami priznali i stavili novi, i da modificiraju problem sa mogućim skupljanjem vode. U biti, ta podrška je jedan od bitnih razloga zašto ću opet kupiti BMW.

Grijanje kao problem mi je nevjerojatno cjepidlačenje, jer je daleko daleko od pečenja na mnogim motorima ljeti i to ne u mirovanju nego i u vožnji. 1250, istina malo više grije nego 1200 kad staneš na semaforu na, ne znam 35+ stupnjeva kad se upali ventilator, ali spustiš desnu nogu dole dok stojiš i problem je riješen. Cijelo ljeto motor koristim na kratkim relacijama, za dućan, kafić, obavljanje poslova.. na godišnjem nisam obukao duge hlaće ili čarape zadnjih ne znam koliko godina i nikad, baš nikad se nisam sjetio da bi u generalnoj vrućini to bi neki poseban problem. OK, neki ljudi imaju možda veću osjetljivost na povišene temperature, ali onda je vožnja motora u Hrvatskoj, ljeti, potpuno promašeno trošenje vremena.
 
To za grijanje je do covjeka i osobnog dozivljaja..Mozda nije usporedba ali sjecam se kako su se svi zalili na prevruc sic na fz6 i da je bilo neizdrzivo..meni je bilo oke. Mislim ono ljeti je i pokraj zarulje vruce a kamoli ne kraj upaljenog motora. Isto tako je i fz1 za razliku od fz6 toplija bar 60 posto vise...i neki se zale... jbg ne mozes ugoditi svakome.
 
Kako ste se raspisali o R seriji kao da me zelite odgovoriti od kupnje...
Tko je iz ZG?
Za R seriju važi samo, ako ga uzimaš sa ABS-om, uzimaj ili starije R 1100 (RS, RT, R, S) ili one proizvedene iza 2006. Modeli u međuvremenu - ABS se stalno kvari, prekup za popraviti i ako popraviš, ne znaš hoće li i koliko izdržati
 
Stare je najbolje uzimat bez abs.
Zadnji 1150 i prvi 1200 imaju pojačivač snage kočenja, taj uređaj pravi probleme.
Abs sam po sebi je kao i svaki abs tih godina, najviše ga zeza stajanje, ako stalno radi, dugo radi.
 
Ovo što sam napisao je citat onoga što mi je rekao Zlatko iz Solina (ex Kaštela), a valjda malo tko to tako dobro zna, jer sam mu rekao da kao idući motor iza K 1100 RS razmatram R 1100 RS ili R 1150 RS, sa ABS-om. Njegov savjet: radije R 1100, ne kvari se toliko kao na R 1150. I on kaže da su problemi sa ABS-om općenito riješeni tek na onima proizvedenim iza 2006
 
Grijanje kao problem mi je nevjerojatno cjepidlačenje...................
Prihvaćaš li da hrpa drugih ljudi ne misli kao ti i da su tržišta Italije,Španjolske i Njemačke (kao i njihovi forumi) ipak mjerodavniji uzorak od ovog hrvatskog na kojem sad komentiramo (trenutnih 4 stranice ove objave sa dva ili tri argumentirana mišljenja.Ostalo u ovoj objavi je gostionica)?
Npr na jednom talijanskom forumu imaš blizu 400 stranica te teme sa konkretnim pokušajima rješenja istog kao i angažmana oko slanja prigovora Bmw-u http://www.quellidellelica.com/vbfo...5237&highlight=Forte+calore+alla+gamba+destra i čitajući ga, uopće mi ne odaje dojam da su to "kafanske priče"
I ja sam zadovoljan sa uslugom u konkretnom Bmw servisu i uvijek to naglašavam.
Nisam zadovoljan sa Bmw-ovim nepriznavanjem opoziva u vidu bočne topline.
Jednostavno.
@TREK , ne vidim u profilu šta voziš. Jesi li ikad vozio GS-a ili ove senzacionalističke vijesti iz kafića širiš? Da, i GS ima problema, ali svejedno su to motori s kojima se najviše putuje. Znam da vodenjak grije nogu više nego prijašnji zračno hlađeni, ali baš ništa strašno. Kod lijetne vručine baš nezapaženo.
Nažalost,"omašio si ceo fudbal".
Ako je tebi mjerodavno samo vlastito iskustvo i iskustvo "tvojih frendova" onda neka na forumima samo bude tema "gostionica".

Potpuno je nebitno što baš tvoj Bmw kako ti kažeš nema problem sa bočnom toplinom ili što je općenito gs "najbolji","najprodavaniji",itd motocikl.
Isto tako je nebitno da li je netko napravio 20000 km ili 100000 km.
Bmw nerado i zakašnjelo proglašava opozive.Čak ih odbija proglašavati (bočna toplina)

Npr Bmw Australia je nakon saznanja za moguće curenje ulja iz mjenjača čekao još šest tjedana da proglase "recall",a da pritom nisu barem obavjestili vozače da sami učine pregled prije vožnje:
"Čini se čudnim da vlasnici nisu barem obaviješteni o problemu kako bi mogli redovito provjeravati curenje prije odlaska na vožnju.......
.......No kašnjenje u izdavanju opoziva i neobavještavanje vlasnika zabrinjava jer bi problem potencijalno mogao dovesti do pada." https://motorbikewriter.com/bmw-delay-r-1200-gs-safety-recall/

Nadalje,prilikom opoziva zbog zazora prednjih vilica i mogućeg puknuća, Bmw na globalnoj razini teškom mukom proglašava opoziv i dalje negirajući da se radi o...opozivu:
"Iako BMW zastupa čvrsti stav da se ne radi o opozivu, diljem svijeta u servis mora čak 168.500 tekućinom hlađenih R 1200 GS-a modelske oznake K50/K51. Razlog? Potencijalni problemi s teleleverom
Upravo kod montaže tih prstenova na prednje vilice,na mojem motociklu je utvrđeno da zazora praktički nema iako je i moj motocikl bio obuhvaćen opozivom.
Na motociklu pored mojeg, je taj zazor bio poprilično velik.Jebiga ,zbog toga što je na mom motociklu bilo sve u redu, ne tvrdim da su to kafanske priče.

Bmw-u je povišena bočna toplina na određenim gsa ipak poveći financijski ili konstrukcijski zalogaj koji nije toliko sigurnosni pa ga vjerovatno zato i ne priznaju.
 
  • Like
Reactions: maRRin 06
Jebte, kad kupiš taj motor, kao kad se oženiš, proširiš obitelj za duplo.
Bolje upoznas mehe u ovlaštenom nego ukućane.
 
Prihvaćaš li da hrpa drugih ljudi ne misli kao ti i da su tržišta Italije,Španjolske i Njemačke (kao i njihovi forumi) ipak mjerodavniji uzorak od ovog hrvatskog na kojem sad komentiramo (trenutnih 4 stranice ove objave sa dva ili tri argumentirana mišljenja.Ostalo u ovoj objavi je gostionica)?
Npr na jednom talijanskom forumu imaš blizu 400 stranica te teme sa konkretnim pokušajima rješenja istog kao i angažmana oko slanja prigovora Bmw-u http://www.quellidellelica.com/vbfo...5237&highlight=Forte+calore+alla+gamba+destra i čitajući ga, uopće mi ne odaje dojam da su to "kafanske priče"
I ja sam zadovoljan sa uslugom u konkretnom Bmw servisu i uvijek to naglašavam.
Nisam zadovoljan sa Bmw-ovim nepriznavanjem opoziva u vidu bočne topline.
Jednostavno.
Prihvaćam. I kažem svoje mišljenje poslje x km. U taljanskom forumu (redovito čitam) ima puno onih koji se bune po tom pitanju a vrlo malo voze.
Nažalost,"omašio si ceo fudbal".
Ako je tebi mjerodavno samo vlastito iskustvo i iskustvo "tvojih frendova" onda neka na forumima samo bude tema "gostionica".

Potpuno je nebitno što baš tvoj Bmw kako ti kažeš nema problem sa bočnom toplinom ili što je općenito gs "najbolji","najprodavaniji",itd motocikl.
Isto tako je nebitno da li je netko napravio 20000 km ili 100000 km.
Bmw nerado i zakašnjelo proglašava opozive.Čak ih odbija proglašavati (bočna toplina)
Se ispričavam ako sam te uvrijedio. Ali veliku većinu problema sa BMW imaju oni koji ga nemaju.
Što se grijanja tiče, ako je problem opoziva BMW zbog topline, onda bi trebali zabranit Ducati in prijašnje KTM-je
Nadalje,prilikom opoziva zbog zazora prednjih vilica i mogućeg puknuća, Bmw na globalnoj razini teškom mukom proglašava opoziv i dalje negirajući da se radi o...opozivu:
"Iako BMW zastupa čvrsti stav da se ne radi o opozivu, diljem svijeta u servis mora čak 168.500 tekućinom hlađenih R 1200 GS-a modelske oznake K50/K51. Razlog? Potencijalni problemi s teleleverom
Upravo kod montaže tih prstenova na prednje vilice,na mojem motociklu je utvrđeno da zazora praktički nema iako je i moj motocikl bio obuhvaćen opozivom.
Na motociklu pored mojeg, je taj zazor bio poprilično velik.Jebiga ,zbog toga što je na mom motociklu bilo sve u redu, ne tvrdim da su to kafanske priče.

Bmw-u je povišena bočna toplina na određenim gsa ipak poveći financijski ili konstrukcijski zalogaj koji nije toliko sigurnosni pa ga vjerovatno zato i ne priznaju.
Mislim da razumeš razliku za problem sigurnosti sa viljuškama i osjetlivosti za toplinu.
Opozivi se rade isključivo iz sigurnostnih problema. Grijanje nije sigurnostni problem.
 
Prihvaćaš li da hrpa drugih ljudi ne misli kao ti i da su tržišta Italije,Španjolske i Njemačke (kao i njihovi forumi) ipak mjerodavniji uzorak od ovog hrvatskog na kojem sad komentiramo (trenutnih 4 stranice ove objave sa dva ili tri argumentirana mišljenja.Ostalo u ovoj objavi je gostionica)?
Npr na jednom talijanskom forumu imaš blizu 400 stranica te teme sa konkretnim pokušajima rješenja istog kao i angažmana oko slanja prigovora Bmw-u http://www.quellidellelica.com/vbfo...5237&highlight=Forte+calore+alla+gamba+destra i čitajući ga, uopće mi ne odaje dojam da su to "kafanske priče"
I ja sam zadovoljan sa uslugom u konkretnom Bmw servisu i uvijek to naglašavam.
Nisam zadovoljan sa Bmw-ovim nepriznavanjem opoziva u vidu bočne topline.
Jednostavno.

Nažalost,"omašio si ceo fudbal".
Ako je tebi mjerodavno samo vlastito iskustvo i iskustvo "tvojih frendova" onda neka na forumima samo bude tema "gostionica".

Potpuno je nebitno što baš tvoj Bmw kako ti kažeš nema problem sa bočnom toplinom ili što je općenito gs "najbolji","najprodavaniji",itd motocikl.
Isto tako je nebitno da li je netko napravio 20000 km ili 100000 km.
Bmw nerado i zakašnjelo proglašava opozive.Čak ih odbija proglašavati (bočna toplina)

Npr Bmw Australia je nakon saznanja za moguće curenje ulja iz mjenjača čekao još šest tjedana da proglase "recall",a da pritom nisu barem obavjestili vozače da sami učine pregled prije vožnje:
"Čini se čudnim da vlasnici nisu barem obaviješteni o problemu kako bi mogli redovito provjeravati curenje prije odlaska na vožnju.......
.......No kašnjenje u izdavanju opoziva i neobavještavanje vlasnika zabrinjava jer bi problem potencijalno mogao dovesti do pada." https://motorbikewriter.com/bmw-delay-r-1200-gs-safety-recall/

Nadalje,prilikom opoziva zbog zazora prednjih vilica i mogućeg puknuća, Bmw na globalnoj razini teškom mukom proglašava opoziv i dalje negirajući da se radi o...opozivu:
"Iako BMW zastupa čvrsti stav da se ne radi o opozivu, diljem svijeta u servis mora čak 168.500 tekućinom hlađenih R 1200 GS-a modelske oznake K50/K51. Razlog? Potencijalni problemi s teleleverom
Upravo kod montaže tih prstenova na prednje vilice,na mojem motociklu je utvrđeno da zazora praktički nema iako je i moj motocikl bio obuhvaćen opozivom.
Na motociklu pored mojeg, je taj zazor bio poprilično velik.Jebiga ,zbog toga što je na mom motociklu bilo sve u redu, ne tvrdim da su to kafanske priče.

Bmw-u je povišena bočna toplina na određenim gsa ipak poveći financijski ili konstrukcijski zalogaj koji nije toliko sigurnosni pa ga vjerovatno zato i ne priznaju.
Slažem se naravno da ta hrpa drugih ljudi misli da GS nenormalno grije, ali moraš se i ti složiti da je moje iskustvo jednako relevantno kao i njihovo, i dokazano iz prve ruke, a ne u flejmovima tipa BMW je zakurac, treba kupiti neznamšta itd. Ne pišem u temi o kojoj nemam nikakvog iskustva tako da i dalje tvrdim da moji receptori topline na desnoj nozi nisu nimalo uznemireni proizvodnjom topline moga GSA niti za najvrućeg dana u kome se vozim u kratkim hlaćama i mojim specijalnim moto sandalama :cool:.
Logički bi bilo zaključiti ako navodni tehnički problem postoji samo na razini osobnog osjećaja, a ne neke stvarne izmjerene temperature na stvarnom mjestu na motoru da je vrlo teško taj fenomen proglasiti tehničkom greškom i opozvati xy jedinki.
Netko je napisao da je i tržište relevantno, i svakako je. Smatram da je vrlo teško uvjeriti toliki broj kupaca da je GS/GSA uber proizvod ako to nije, i da će netko potrošiti svoje novce i vrijeme na nešto što je samo marketinški dobro, a u stvari je ispodprosječni proizvod kojega mnogi šiju.
 
  • Like
Reactions: ptf
Jel ima neko logicno objasnjenje zasto je GS/GSA vec godinama najprodavaniji motor u EU ako se vec toliko kvari, grije, ne ide i sta sve vec ne? Ne provociram nego ozbiljno pitam. Vec godinama hocu da kupim GS-a i onda naletim na sva ta neka pljuvanja i informacije koje me onda obeshrabre pa odustanem. Imam cak i dobrog prijatelja koji je vjerojatno jedan od najvecih mrzitelja GS-a i GS-ovaca, a da ni on sam ne zna zasto niti moze objasniti sta je to toliko lose na GS-u osim nepotkrepljene izjave "Kvari se".
 
Jel ima neko logicno objasnjenje zasto je GS/GSA vec godinama najprodavaniji motor u EU ako se vec toliko kvari, grije, ne ide i sta sve vec ne? Ne provociram nego ozbiljno pitam. Vec godinama hocu da kupim GS-a i onda naletim na sva ta neka pljuvanja i informacije koje me onda obeshrabre pa odustanem. Imam cak i dobrog prijatelja koji je vjerojatno jedan od najvecih mrzitelja GS-a i GS-ovaca, a da ni on sam ne zna zasto niti moze objasniti sta je to toliko lose na GS-u osim nepotkrepljene izjave "Kvari se".
Isto objašnjenje kao što netko voli crno, netko bijelo, netko nijedno nego pivo,..
Je specifičan i kao tak nekome uredu a nekome ne.
Problema ima kao i svi ostali. Važno je redno održavanje. Vozim trćeg u 22g. i napravio preko 300.000 km (prvoga imam još sa preko 200.000km)

I ja ne volim Dunlop i ga neću nikad stavit, a nikad ih vozio. Ima i (nas ) takvih.