U modi su "adventure" motori, ima tu naravno i pitanje imidža, biti "trendy" itd, pa se ne prodaje samo GS već i slični motori KTM-a, Ducati-a i sl. Meni iskreno nije jasno zašto PUTNI ENDURO (kategorija kojoj GS) pripada, dakle motor koji je u osnovi stvoren da bi se koristio i po asfaltu i offroad, kupuju i oni koji nikad neće ni metra provozati van asfalta, ili oni koji su sitnije tjelesne građe, ali eto, moda je čudna stvar. Mjesto da fino kupe naked (ili sad, cafe racera) ili sport touring ili čisti touring. Druga stvar što je GS postao u međuvremenu toliko velik i masivan, da baš i ne bi probao sam sa njim ići igdje offroad, jedino u društvu. Da ti padne, nema šanse da ga sam uspraviš sem ako nisi Arnold Schwarzenegger.Jel ima neko logicno objasnjenje zasto je GS/GSA vec godinama najprodavaniji motor u EU ako se vec toliko kvari, grije, ne ide i sta sve vec ne? Ne provociram nego ozbiljno pitam. Vec godinama hocu da kupim GS-a i onda naletim na sva ta neka pljuvanja i informacije koje me onda obeshrabre pa odustanem. Imam cak i dobrog prijatelja koji je vjerojatno jedan od najvecih mrzitelja GS-a i GS-ovaca, a da ni on sam ne zna zasto niti moze objasniti sta je to toliko lose na GS-u osim nepotkrepljene izjave "Kvari se".
Vozim drugog GS-a i ni na jednom nisam primijetio grijanje desne noge pa ili se radi o “problemu” koji se dešava samo na pojedinim motorima ili su neki “vlasnici” iznimno osjetljivi.
Meni se desilo da se zaustavim na uzbrdici in na cesti pijesak. Noga sklizne i bum - motor na tlu ja ostao na nogama. Od srama digao moto i dalje u momentu.Da ti padne, nema šanse da ga sam uspraviš sem ako nisi Arnold Schwarzenegger.
I premda sam prilagodio sjedište svojoj visini (178 cm) i mogao vladati njime, bez obzira što se ne bavim ni sportom ni fitnessom, rekao sam sebi "ova igračka nije za tebe, traži nešto broj ili dva manje". Strah me i pomisliti šta bi bilo da sjednem na R 1250 GS.
Možda se više baviš sportom, ja sam doslovno "couch potato". Zadnji put obuo patike na noge kad sam služio JNA 1986 (jer sam morao, ne jer sam htjeo), trčim samo za autobusom, a vježbe pod milim bogom nimaloIste smo visine i licno sa 1250 nisam imao nikakvih problema sa vladanjem. Obje noge full na podu, pri malim brzinama se vozi ko bicikl, jedino gdje se osjeti tezina(a to i nema neke veze sa gabaritima vozaca) je kod brzog prebacivanja iz nagiba u nagib, ali malo vise counter steeringa i problem rijesen.
A kupuju ga jer je stvarno svestran motor. Ide dobro, udoban gutac kilometara kako za vozaca tako i za suvozaca, mala potrosnja, dobra zastita od vjetra, kardan, elastican motor koji isporucuje tonu momenta kroz cijeli radni opseg a pri tome trosi ko upaljac ako uzmes u obzir zapreminu.
Ta prica gdje se ismijavaju ljudi koji voze GS a nikada ne vide offroad je meni glupa, zapravo izlapila, jer GS je davno prestao naginjati offroadu kako je to bilo u pocetku
P.S. na temu - ja nikada nisam osjetio to grijanje desne strane o kojem se ovdje pise. Ni na 1200 ni 1250…
Provozajte XR-a u sorcu, na malim brzinama, pa cete da vidite sta je grijanje
Sjedi samnom 10min na pivu i sve ce ti bit pojasnjeno.Jel ima neko logicno objasnjenje zasto je GS/GSA vec godinama najprodavaniji motor u EU ako se vec toliko kvari, grije, ne ide i sta sve vec ne? Ne provociram nego ozbiljno pitam. Vec godinama hocu da kupim GS-a i onda naletim na sva ta neka pljuvanja i informacije koje me onda obeshrabre pa odustanem. Imam cak i dobrog prijatelja koji je vjerojatno jedan od najvecih mrzitelja GS-a i GS-ovaca, a da ni on sam ne zna zasto niti moze objasniti sta je to toliko lose na GS-u osim nepotkrepljene izjave "Kvari se".
Ovaj se nije kvario. Što više trpaju komplicirane elektronike na motor, manje je upotrebljivSjedi samnom 10min na pivu i sve ce ti bit pojasnjeno.
Jel ima neko logicno objasnjenje zasto je GS/GSA vec godinama najprodavaniji motor u EU ako se vec toliko kvari, grije, ne ide i sta sve vec ne? Ne provociram nego ozbiljno pitam. Vec godinama hocu da kupim GS-a i onda naletim na sva ta neka pljuvanja i informacije koje me onda obeshrabre pa odustanem. Imam cak i dobrog prijatelja koji je vjerojatno jedan od najvecih mrzitelja GS-a i GS-ovaca, a da ni on sam ne zna zasto niti moze objasniti sta je to toliko lose na GS-u osim nepotkrepljene izjave "Kvari se".
Nemoj mi za xra to govorit..... ja ga baš kupio, nadajući se da manje grije od gsa😁Iste smo visine i licno sa 1250 nisam imao nikakvih problema sa vladanjem. Obje noge full na podu, pri malim brzinama se vozi ko bicikl, jedino gdje se osjeti tezina(a to i nema neke veze sa gabaritima vozaca) je kod brzog prebacivanja iz nagiba u nagib, ali malo vise counter steeringa i problem rijesen.
A kupuju ga jer je stvarno svestran motor. Ide dobro, udoban gutac kilometara kako za vozaca tako i za suvozaca, dobra zastita od vjetra, kardan, elastican motor koji isporucuje tonu momenta kroz cijeli radni opseg a pri tome trosi ko upaljac ako uzmes u obzir zapreminu.
Ta prica gdje se ismijavaju ljudi koji voze GS a nikada ne vide offroad je meni glupa, zapravo izlapila, jer GS je davno prestao naginjati offroadu kako je to bilo u pocetku
P.S. na temu - ja nikada nisam osjetio to grijanje desne strane o kojem se ovdje pise. Ni na 1200 ni 1250…
Provozajte XR-a u sorcu, na malim brzinama, pa cete da vidite sta je grijanje
Nisi onda citao moju kuknjavu tamo u XR temiNemoj mi za xra to govorit..... ja ga baš kupio, nadajući se da manje grije od gsa😁
R1200R je do 2014 bio uljem/zrakom hlađen, kasnije dobio vodeno, koji si ti imao?Nisi onda citao moju kuknjavu tamo u XR temi
Racunaj da ces kod turistickih vozikanja na malim brzinama (do 60 km/h) u sorcu imati pecene noge
Meni prosle godine na Korculi poslije svake voznje noge ispod koljena crvene ko da sam izgorio na suncu
Prije XR-a sam imao boxera (R1200R) i taj ne grije nista u odnosu na XR (vozio sam i njega u sorcu)
Vidjet ces i po gradu, osjeti se i ako vozis u obicnim farmerkama.
Mislim da vecina grijanja dolazi od 2 katalizatora, rjesenje su Akrap grane
Vodeni je moj bio, 2016. godinaR1200R je do 2014 bio uljem/zrakom hlađen, kasnije dobio vodeno, koji si ti imao?
Jel ima neko logicno objasnjenje zasto je GS/GSA vec godinama najprodavaniji motor u EU ako se vec toliko kvari, grije, ne ide i sta sve vec ne? Ne provociram nego ozbiljno pitam. Vec godinama hocu da kupim GS-a i onda naletim na sva ta neka pljuvanja i informacije koje me onda obeshrabre pa odustanem. Imam cak i dobrog prijatelja koji je vjerojatno jedan od najvecih mrzitelja GS-a i GS-ovaca, a da ni on sam ne zna zasto niti moze objasniti sta je to toliko lose na GS-u osim nepotkrepljene izjave "Kvari se".
F850 GS je bolji za terena. Uzi, laksi, visi…1150/1200/1250 GS mislim da i nije za vozanje na kratke relacije, za gradsku vožnju. Ko tako što hoće, bolje neka uzme F 850 GS ili što slično
Imao ga je?Imam cak i dobrog prijatelja koji je vjerojatno jedan od najvecih mrzitelja GS-a
Naravno da nije. Sjeo jednom na njega i napravio u vrh glave 5km.Imao ga je?
Zaboravio si dva zareza jos staviti...Mislim da je, danas, trend, putovanja.
F850 GS je bolji za terena. Uzi, laksi, visi…