Novi opoziv za R 1200 / 1250 GS

Vozim drugog GS-a i ni na jednom nisam primijetio grijanje desne noge pa ili se radi o “problemu” koji se dešava samo na pojedinim motorima ili su neki “vlasnici” iznimno osjetljivi.
 
Jel ima neko logicno objasnjenje zasto je GS/GSA vec godinama najprodavaniji motor u EU ako se vec toliko kvari, grije, ne ide i sta sve vec ne? Ne provociram nego ozbiljno pitam. Vec godinama hocu da kupim GS-a i onda naletim na sva ta neka pljuvanja i informacije koje me onda obeshrabre pa odustanem. Imam cak i dobrog prijatelja koji je vjerojatno jedan od najvecih mrzitelja GS-a i GS-ovaca, a da ni on sam ne zna zasto niti moze objasniti sta je to toliko lose na GS-u osim nepotkrepljene izjave "Kvari se".
U modi su "adventure" motori, ima tu naravno i pitanje imidža, biti "trendy" itd, pa se ne prodaje samo GS već i slični motori KTM-a, Ducati-a i sl. Meni iskreno nije jasno zašto PUTNI ENDURO (kategorija kojoj GS) pripada, dakle motor koji je u osnovi stvoren da bi se koristio i po asfaltu i offroad, kupuju i oni koji nikad neće ni metra provozati van asfalta, ili oni koji su sitnije tjelesne građe, ali eto, moda je čudna stvar. Mjesto da fino kupe naked (ili sad, cafe racera) ili sport touring ili čisti touring. Druga stvar što je GS postao u međuvremenu toliko velik i masivan, da baš i ne bi probao sam sa njim ići igdje offroad, jedino u društvu. Da ti padne, nema šanse da ga sam uspraviš sem ako nisi Arnold Schwarzenegger.

Ja sam imao prilike voziti samo prvi četveroventilski R 1100 GS, od Zagreba do Sarajeva, koji je trebalo dovesti jednome diplomati u Sarajevu sa zagrebačkog Auto-Moto-Show-a. I premda sam prilagodio sjedište svojoj visini (178 cm) i mogao vladati njime, bez obzira što se ne bavim ni sportom ni fitnessom, rekao sam sebi "ova igračka nije za tebe, traži nešto broj ili dva manje". Strah me i pomisliti šta bi bilo da sjednem na R 1250 GS.

r1100g10.jpg
 
Vozim drugog GS-a i ni na jednom nisam primijetio grijanje desne noge pa ili se radi o “problemu” koji se dešava samo na pojedinim motorima ili su neki “vlasnici” iznimno osjetljivi.

Puno ih se žali i na grijanje vodeno hlađene K serije, meni uopće ne smeta. Još je na starom dobrom K 100 LT bilo lijepo da si imao posebne otvore na oklopu, da po hladnom vremenu možeš usmjeriti zrak da ti grije koljena. So practical :mrgreen:
 
Da ti padne, nema šanse da ga sam uspraviš sem ako nisi Arnold Schwarzenegger.
Meni se desilo da se zaustavim na uzbrdici in na cesti pijesak. Noga sklizne i bum - motor na tlu ja ostao na nogama. Od srama digao moto i dalje u momentu. :geek:
 
I premda sam prilagodio sjedište svojoj visini (178 cm) i mogao vladati njime, bez obzira što se ne bavim ni sportom ni fitnessom, rekao sam sebi "ova igračka nije za tebe, traži nešto broj ili dva manje". Strah me i pomisliti šta bi bilo da sjednem na R 1250 GS.

Iste smo visine i licno sa 1250 nisam imao nikakvih problema sa vladanjem. Obje noge full na podu, pri malim brzinama se vozi ko bicikl, jedino gdje se osjeti tezina(a to i nema neke veze sa gabaritima vozaca) je kod brzog prebacivanja iz nagiba u nagib, ali malo vise counter steeringa i problem rijesen.
A kupuju ga jer je stvarno svestran motor. Ide dobro, udoban gutac kilometara kako za vozaca tako i za suvozaca, dobra zastita od vjetra, kardan, elastican motor koji isporucuje tonu momenta kroz cijeli radni opseg a pri tome trosi ko upaljac ako uzmes u obzir zapreminu.
Ta prica gdje se ismijavaju ljudi koji voze GS a nikada ne vide offroad je meni glupa, zapravo izlapila, jer GS je davno prestao naginjati offroadu kako je to bilo u pocetku

P.S. na temu - ja nikada nisam osjetio to grijanje desne strane o kojem se ovdje pise. Ni na 1200 ni 1250…
Provozajte XR-a u sorcu, na malim brzinama, pa cete da vidite sta je grijanje :)
 
Last edited:
Iste smo visine i licno sa 1250 nisam imao nikakvih problema sa vladanjem. Obje noge full na podu, pri malim brzinama se vozi ko bicikl, jedino gdje se osjeti tezina(a to i nema neke veze sa gabaritima vozaca) je kod brzog prebacivanja iz nagiba u nagib, ali malo vise counter steeringa i problem rijesen.
A kupuju ga jer je stvarno svestran motor. Ide dobro, udoban gutac kilometara kako za vozaca tako i za suvozaca, mala potrosnja, dobra zastita od vjetra, kardan, elastican motor koji isporucuje tonu momenta kroz cijeli radni opseg a pri tome trosi ko upaljac ako uzmes u obzir zapreminu.
Ta prica gdje se ismijavaju ljudi koji voze GS a nikada ne vide offroad je meni glupa, zapravo izlapila, jer GS je davno prestao naginjati offroadu kako je to bilo u pocetku

P.S. na temu - ja nikada nisam osjetio to grijanje desne strane o kojem se ovdje pise. Ni na 1200 ni 1250…
Provozajte XR-a u sorcu, na malim brzinama, pa cete da vidite sta je grijanje :)
Možda se više baviš sportom, ja sam doslovno "couch potato". Zadnji put obuo patike na noge kad sam služio JNA 1986 (jer sam morao, ne jer sam htjeo), trčim samo za autobusom, a vježbe pod milim bogom nimalo :mrgreen:

Što se zaštite od vjetra tiče vjerujem samo u motore sa full oklopom. Zato sam i na ovaj svoj K 1100 RS stavio povelik vizir, mjesto mini originalnog.

Ne znam, meni je i dalje logika da se kupuje motor najprilagođeniji onom kako ga najviše koristiš. Možda sam staromodan
 
Jel ima neko logicno objasnjenje zasto je GS/GSA vec godinama najprodavaniji motor u EU ako se vec toliko kvari, grije, ne ide i sta sve vec ne? Ne provociram nego ozbiljno pitam. Vec godinama hocu da kupim GS-a i onda naletim na sva ta neka pljuvanja i informacije koje me onda obeshrabre pa odustanem. Imam cak i dobrog prijatelja koji je vjerojatno jedan od najvecih mrzitelja GS-a i GS-ovaca, a da ni on sam ne zna zasto niti moze objasniti sta je to toliko lose na GS-u osim nepotkrepljene izjave "Kvari se".
Sjedi samnom 10min na pivu i sve ce ti bit pojasnjeno. :)
 
Jel ima neko logicno objasnjenje zasto je GS/GSA vec godinama najprodavaniji motor u EU ako se vec toliko kvari, grije, ne ide i sta sve vec ne? Ne provociram nego ozbiljno pitam. Vec godinama hocu da kupim GS-a i onda naletim na sva ta neka pljuvanja i informacije koje me onda obeshrabre pa odustanem. Imam cak i dobrog prijatelja koji je vjerojatno jedan od najvecih mrzitelja GS-a i GS-ovaca, a da ni on sam ne zna zasto niti moze objasniti sta je to toliko lose na GS-u osim nepotkrepljene izjave "Kvari se".

Meni samo nije jasno zašto su se odlučili na "adventure" kao GS motor staviti CAN bus tehnologiju, mjesto klasičnog "žbuna" kablova (Kabelbaum)??? Pa kad ti nešto na tome ode u nekakvom Kazahstanu ili Namibiji, možeš se doslovno samo slikati? Osim ako si milijarder pa možeš pozvati BMW servisera da ti dođe popraviti motor u vukohebini helikopterom. Klasično ožićenje se ipak dalo (sa nešto znanja) pokrpiti i sa mjernim instrumentom, a dosta nas ima i GS-911, i ako si u koferima imao rezervnu "crnu kutiju" elektronike - CDI , regler, releje, pick up, mogao si uz pomoć auto električara (ili da se sam snađeš, tko se razumije), nastaviti put.
 
Iste smo visine i licno sa 1250 nisam imao nikakvih problema sa vladanjem. Obje noge full na podu, pri malim brzinama se vozi ko bicikl, jedino gdje se osjeti tezina(a to i nema neke veze sa gabaritima vozaca) je kod brzog prebacivanja iz nagiba u nagib, ali malo vise counter steeringa i problem rijesen.
A kupuju ga jer je stvarno svestran motor. Ide dobro, udoban gutac kilometara kako za vozaca tako i za suvozaca, dobra zastita od vjetra, kardan, elastican motor koji isporucuje tonu momenta kroz cijeli radni opseg a pri tome trosi ko upaljac ako uzmes u obzir zapreminu.
Ta prica gdje se ismijavaju ljudi koji voze GS a nikada ne vide offroad je meni glupa, zapravo izlapila, jer GS je davno prestao naginjati offroadu kako je to bilo u pocetku

P.S. na temu - ja nikada nisam osjetio to grijanje desne strane o kojem se ovdje pise. Ni na 1200 ni 1250…
Provozajte XR-a u sorcu, na malim brzinama, pa cete da vidite sta je grijanje :)
Nemoj mi za xra to govorit..... ja ga baš kupio, nadajući se da manje grije od gsa😁
 
Nemoj mi za xra to govorit..... ja ga baš kupio, nadajući se da manje grije od gsa😁
Nisi onda citao moju kuknjavu tamo u XR temi :mrgreen:
Racunaj da ces kod turistickih vozikanja na malim brzinama (do 60 km/h) u sorcu imati pecene noge :)
Meni prosle godine na Korculi poslije svake voznje noge ispod koljena crvene ko da sam izgorio na suncu :)
Prije XR-a sam imao boxera (R1200R) i taj ne grije nista u odnosu na XR (vozio sam i njega u sorcu)
Vidjet ces i po gradu, osjeti se i ako vozis u obicnim farmerkama.
Mislim da vecina grijanja dolazi od 2 katalizatora, rjesenje su Akrap grane :mrgreen:
 
Last edited:
Nisi onda citao moju kuknjavu tamo u XR temi :mrgreen:
Racunaj da ces kod turistickih vozikanja na malim brzinama (do 60 km/h) u sorcu imati pecene noge :)
Meni prosle godine na Korculi poslije svake voznje noge ispod koljena crvene ko da sam izgorio na suncu :)
Prije XR-a sam imao boxera (R1200R) i taj ne grije nista u odnosu na XR (vozio sam i njega u sorcu)
Vidjet ces i po gradu, osjeti se i ako vozis u obicnim farmerkama.
Mislim da vecina grijanja dolazi od 2 katalizatora, rjesenje su Akrap grane :mrgreen:
R1200R je do 2014 bio uljem/zrakom hlađen, kasnije dobio vodeno, koji si ti imao?
 
Jel ima neko logicno objasnjenje zasto je GS/GSA vec godinama najprodavaniji motor u EU ako se vec toliko kvari, grije, ne ide i sta sve vec ne? Ne provociram nego ozbiljno pitam. Vec godinama hocu da kupim GS-a i onda naletim na sva ta neka pljuvanja i informacije koje me onda obeshrabre pa odustanem. Imam cak i dobrog prijatelja koji je vjerojatno jedan od najvecih mrzitelja GS-a i GS-ovaca, a da ni on sam ne zna zasto niti moze objasniti sta je to toliko lose na GS-u osim nepotkrepljene izjave "Kvari se".

Prosječna starost vozača motocikla u EU je, možda čak, 55 godina.

Premium je produkt, bar cijenom, kupuje ga, odmah, drugačiji profil ljudi, nisam vidio da netko puca gsom na motoskupu.
Drugačiji način vožnje, rekao bih više duge relacije. Imaš ktma sa 100 000 pređenih u dvije godine, bez i jedog kvara. Mislim da je, danas, trend, putovanja.

Mislim da problemi krenu, u kratkim relacijama, voziš godinu, pa dvi ne voziš i tako.
U tim uslovima džapsi imaju nos naprijed,ali ne više.
 
1150/1200/1250 GS mislim da i nije za vozanje na kratke relacije, za gradsku vožnju. Ko tako što hoće, bolje neka uzme F 850 GS ili što slično
 
1150/1200/1250 GS mislim da i nije za vozanje na kratke relacije, za gradsku vožnju. Ko tako što hoće, bolje neka uzme F 850 GS ili što slično
F850 GS je bolji za terena. Uzi, laksi, visi…
Ali da se vratimo na temu - opozivi ;)