Bravo Roso , super si to napisal ...
Gepezeyac, pokazao si svima kako se to dela , bravo , a i vozio si stvarno dobro ,jos malo i skroz bus se vrnul
Sta rec za moj nastup ... bio sam spreman i uvjeren da bum bar malo popravil svoje vreme nakraju krajeva , do sad nisam nikad montiral nove gume na staru damu .... sve predispozicije sam imal , ali , vec prvi trening jurim onako sam u sebi , spolegavam se u zavojima , sve struze ...reko mora bit da sam tu negde blizu svog standardnig vremena ....kad ono , lula , spor sam ko blato 46 nesto ...razmisljam , reko nema kaj , honda se guti nejde ....reko ajmo promjenit prenos bu bolje . Drugi trening , jos jace napinjem ...al sad s duljim prenosom kuzim da mi motor fakat neide kao na zadnjoj trci u brodu ...tuga ...nemrem si pomoc , makar sam spustio sekundu, skinuli su i drugi ....tuga . Plan za trku , sto bolje postartat vlovit brze i probat u zavetrini ubrzat ... ali Jovica sa fzrom 1000 se ubacuje ispred di prvog zavoja i smeta do ulaska u rupu di ga prolazim , ali brzi vlak je vec napustio stanicu ....4. Mjesto i nikad fizicki teza utrka ,od bacanja s motora do stiskanja iza vizira ....davanja gasa da bi rucicu okrenuo i kocenja ispod 100metara markera tak da mi je prednji kotac dolazio do kilera ....uzas .
Drugi dan , warmup , pokusvam otkrit toplu vodu nekim novim putanjama .... kao u zivom blatu se osjecam , cim se vise trudim , sve vise propadam ...1,47 a ubijen kaj da sam vozil 1,40 , ajde bar sam otkril probavajuci s Rosom da mi je motor sporji za 4 duzine na 300metara , al da iza njega koji je ko brdo u zavetrini jurim ko strela ....
Druga trka se cekala , kisa stane ,pa krene i tako nekoliko puta , a ja menjam kotace , vec mi je treci puta bilo pun k.... svega i odlucim sa suhima na kisu ...nisam sva sreca bil jedini , pa sam se dokopal bar 3. Mjesta , a jedino kaj me veselilo kaj je motor isel puno bolje kad je prestal taj jebeni pritisak prije kise ....tak da bu to dobro za Pozegu .
Cestitke svima na plasmanima , zavredili ste !!