Sprej za podmazivanje lanca

Frende, tebi nešto opasno nauljuje gumu. Jest da ti je u području chickenstripesa ali pazi da se ne opružiš.
Oprano, da to je bilo od viška koji ne mozes pokupiti, pokupis al isprica gumu sutra… ali nije bilo masno nego jako ljepljivo. Sada je sređeno, preso sam na motul, zasad sve pet.
 
Podmazujen i cistim lanac jer lijepo izgleda a i ugodnije motor salta i lijepse se vozi kad je uredan i podmazan.. Ko novi motor bude :)


Lanac mi je trajao isto otprilike isto kao na drugon motoru iako sam ga jednom ocistio i 3 puta podmazao... Ne vjerujem u trajnost ali kvaliteta komfora je ogromna kad motor ne cuka i drka zbog lanca i stvarno bolje salta tj mekanije..
Majstor u Hondi mi je reko bolje ne mazati nego premazati. Kad pretjeramo ode svuda skupa sa prasinom i blatom tak da sam smanjio brigu oko lanca. Pogledam tu i tamo, danas sam ga zategnio nakon 2000km i pici dalje
 
  • Like
Reactions: bricksrheavy
Frende, tebi nešto opasno nauljuje gumu. Jest da ti je u području chickenstripesa ali pazi da se ne opružiš.
Previše ulja na lancu koji šprica po felgi a onda se s felge seli na gumu, centrifugalna sila u najboljem smislu 😁
 
  • Like
Reactions: Author
Kad je vec Nino napisao da dodam, gdje sam ja sjebo
1. lanac našpricajte noć prije voznje, nemojte natopiti lanac, jer necete cijelu noc upijati visak
2. Zalijepite komadic necega da znate da ne vrtite lanac u par krugova, jedan krug špricanja i sve pet, nece vam kapati
3. Sto vise nauljite vise cete sranja pokupiti,skidao sam i cistio sam i prednje i zadnje zubcanike kolko je bilo smeca na njima
4. Ako dobro cistite i podmazete lanac ne morate to raditi svakih 500km, niste GP racer, moze on puno vise nego sto pisu ovi koji nam prodaju lance i maziva
 
  • Like
Reactions: Modesty40
I ti sprejevi u Rh su pljačka gledam sad motul c2 road 400ml po 17-18e u par web trgovina. Ja u Trstu dao 11e za isti...

Pa u pm 4 spreja set lanca i lancanika skoro
 
Pitam se kako su se prije vozili motori i podmazivali lanci dok nije bilo sprejeva...
još dok nije bilo o ring lanaca, skinuo si lanac s motora (većina je imala spojnicu ) oprao ga u nafti i onda skuhao u masti. mast je postala tekuća i ušla u glidice a kad se ohladila i ostala unutra, a onda je bilo svega za kasnije mazanje od hipenola pa do običnog ulja ili masti po njemu, kako tko. nakon O ring lanaca ovo je otišlo u zaborav.
 
Ja čekam da bar jedan proizvođač lanca ili lančanika ubaci u komplet sprej za lanac umjesto upute da se lanac maže sa uljem. Očito se napravila cijela industrija koja se bavi održavanjem lanca i novčanika nadobudnih motorista. Već je netko gore napisao da se na tu kozmetiku potroši više nego na novi komplet lanac+lančanici, ionako nikakav sprej ne može ući u lanac, podmazivanje jedino smanjuje trenje između lanca i lančanika. Ispada da mažeš lanac da bi lančanici dulje trajali. Ljepljivi sprejevi koje mnogi vole jer je motor čist ionako samo štete i lancu i lančanicima jer se na to lijepi sva prašina s ceste i stvara se efekt šmirgla.
 
  • Like
Reactions: Zog
Ljepljivi sprejevi koje mnogi vole jer je motor čist ionako samo štete i lancu i lančanicima jer se na to lijepi sva prašina s ceste i stvara se efekt šmirgla.
Upravo to sam vidio. Tada sam stavljao 16 zupcanik umjesto 15 i imao sam sto vidjeti. Na prednjem zupcaniku su se skupila sva ta sranja pomijesana i sama ta masa ne bi nikako sama otpala, jos je skrivena sa platikom. Skidao sam ih kao katran rukavicom i sve to zbog “održavanja lanca”. Sada cu svaku jesen sve to pocistiti radi reda jer sam osobno vidio sto sve tamo zavrsi.
 
Upravo to sam vidio. Tada sam stavljao 16 zupcanik umjesto 15 i imao sam sto vidjeti. Na prednjem zupcaniku su se skupila sva ta sranja pomijesana i sama ta masa ne bi nikako sama otpala, jos je skrivena sa platikom. Skidao sam ih kao katran rukavicom i sve to zbog “održavanja lanca”. Sada cu svaku jesen sve to pocistiti radi reda jer sam osobno vidio sto sve tamo zavrsi.
Pa to se i cisti nakon svake sezone,davno sam dobio savjet i to radim
 
  • Like
Reactions: dipsi997 and Author
"Zalijepite komadic necega da znate da ne vrtite lanac u par krugova..."
ako hoćeš trajnije rješenje i voliš povremeno
pogledati lanac (ako već ne podmazanost, onda potrošenost/stanje),
pikneš kistom neke boje (npr. bijele na crni), na vanjsku kariku ili osovinice
i lakše skužiš kad si napravio pun krug, bez obzira; jel' lanac zatvoreni ili otvoreni

aeee.png


Author said:
...na prednjem zupcaniku su se skupila sva ta sranja pomijesana i sama ta masa ne bi nikako sama otpala, jos je skrivena sa platikom. Skidao sam ih kao katran rukavicom i sve to zbog “održavanja lanca”. Sada cu svaku jesen sve to pocistiti radi reda jer sam osobno vidio sto sve tamo zavrsi


baš zbog toga više ne koristim sprejeve, već samo ulje :D
 
Ne zamaram se više pranjem felgi ni istraživanjem koji sprej je najbolji, po potrebi ga pređem vlažnom krpom natopljene u petroleju da spadne gruba prašina, našpricam brzinski i gotovo. Jednom sam ga mazo kistom lancolom, problem je što cijeli bude vlažan pa lakše prima prašinu na sebe pa je teže kasnije to sve očistit. Inače odmah nakon podmazivanja ga pustim da se izvrti na štenderu, stavim papira iza da vidim kad će prestat špricat višak i to je to.
Ne vrijedi previše vremena gubit na to, a prednji lančanik tj područje oko njega se čisti nakon/prije svake sezone i podmaže osovina za šaltanje i slično.
 
Majke ti, svaki lanac ima spojnicu koja je ručno zakovana, vidiš razliku između te i ostalih tvornički zakovanih, vrtiš lanac dok ne dodes opet do te iste spojnice.

Ja sam svoju spojnicu pofarbao crnim lakom, tak se bolje vidi :mrgreen: